Ik schommel nog steeds met de fase na mijn eisprong (weet niet meer hoe dat heet..) volgens FF...zit tussen de 12 en de 15 dagen in...dus daarom ga ik nog even door met checken.. En ik heb in de gaten dat mijn ongi's wat heviger worden....eindelijk ontpilt?
Goeiemiddag Meiden, Mijn temp is wederom wat gezakt, is nu 36,22.. En heb weer last van wat rose verlies, de afgelopen dagen was t bruine afscheiding, daarvoor ook een paar dagen rose.. Ik snap er niet veel meer van nu, want echt ongi ben ik nog niet geweest.. Morgen zal ik m kaartje weer laten zien.. Gr. Jorietje
net de tampontest gedaan en daar zat een beetje rose licht bruinachtige afscheiding op dus ik denk dat het helaas wordt voor mij deze ronde
ik hoop dat het niet zo is lorfiedal, ik heb straks ook nog even een tamponstest gedaan en daar zat weer bruine afscheiding aan, ik ben er ook bang voor dat ze dus toch nog doorbreken. Las net wel in diverse andere toppics dat er meer meiden die zwanger zijn rond hun NOD of net daarna bruine afscheiding hadden. Dus blijf el een heel klein beetje hoop houden. Heb ook nog ff zitten denken van zal ik m'n plas nu 4 uur ophouden en dan een testje eraan wagen.... maar denk niet dat ik dat durf en 4 uur plas ophouden lukt me trouwens nooit, plas toch al zoveel de laaste dagen (vd zenuwen?)
Allereerst hier mn kaartje, 22.08 NOD. Ik heb sinds vandaag licht bruinverlies. Hoop dat et allemaal goed blijft gaan. Groetjes Mona
Even mijn kaartje aangepast... Ik had vanmiddag duidelijk vruchtbaar slijm...je weet wel dat eggwhite, de vorge keren had ik dat dus in een keer heel veel NA mijn eisprong... Gezien ik dus 0,1 graad gedaald ben maandag...en vanmorgen weer terug op de oude temp was...vrees ik dat ik mijn eisprong deze maand een stuk eerder heb gehad... Ik heb normaal een cyclus van exact 29 dagen... Manlief was niet thuis voor het klussen en komt pas morgen weer thuis...terwijl hij eigenlijk deze week binnenland zou rijden....zucht! Morgen weer ffkes de temp opmeten, als ik dan idd zojuist de eisprong heb gehad dan schiet mijn temp toch flink omhoog..of is dat gewoon bij een ieder verschillend? Een echte daling heb ik ook niet gehad...jah 0,1 graad... Wat denken jullie ervaren tempers...heb ik em nou gehad of komt ie er nog aan?
Ninetje, als je ei al geweest is, zou dat gisteren moeten zijn. Kan me anders niet voorstellen. Een enorme daling voor je ei is niet nodig hoor. Bij mij was dat ook niet. Temp was steeds heel laag, dag voor ei ineens heel hoog (van 36,2 naar 36,7) en dag daarna 36,5. Vanaf 36.5 weer geleidelijk omhoog (nu al 4 dagen 36.7. En ik heb toch een dik kruis gekregen hoor. Weet ook zeker dat toen mijn ei is geweest, omdat ik ovutesten heb gebruikt. Kans bestaat dus dat je ei is geweest (gisteren), maar je kunt ook best een paar dagen eggwhite hebben, waardoor de mogelijkheid ook bestaat dat je ei nog moet komen. Ik hoop het laatste, dan is je mannetje misschien toch nog op tijd! (hoop dat je m'n verhaal een beetje snapt)
Hoihoi Elvira, Ja ik snap je verhaal zeker..maar waarom denk je dat het dan gisteren geweest zou zijn? Omdat vandaag de temp weer iets stijgt? Zou wel balen zijn...want dan is mijn cyclus niet meer netjes 29 dagen... Nou jah bedankt meis...we wachten het allemaal wel af.
inderdaad, daardoor zou het kunnen. Maar de kans is net zo groot dat je ei nog niet is geweest hoor!! Als je ei wel geweest zou zijn, wil dat trouwens ook niet zonder meer zeggen dat je cyclus dan geen 29 dagen is. De luteale fase kan bij jou ook gewoon langer zijn.... ik duim voor je dat je eitje nog even aan't wachten is...
hier is mijn kaartje en mijn temp is vanmorgen gezakt ik ging vanmorgen met de trien naar leeuwarden omdat mijn vriend daar moest wezen ik was al misselijk toen ik uit bed stapte en in de trein werd ik nog misselijker en bleek en ik dank dat mijn temp niet veel goeds is liefs samantha
hoi samantha Tjee, ff afwachten nog.......... al is een kleine daling niet zo ramp hoor, hij blijft nog giga boven de lijn... Mijn daling was meteen iets van 0.4 ofzo........ Wanneer moest je ook alweer ongi worden? Anders gooi er toch maar eens een testje tegenaan......... Zag ook veel tweeling pendels bij jou......... kan ook van invloed zijn op je nu al zo misselijk voelen, toch..... Twinny
Wat gebeurt hier allemaal. tempen die zakken en bruinverlies. Niet veel belovende tampontesten... Gatverdamme..
ik kan over twee dagen testen maar ik wacht liever tot dinsdag en ik hoop dat ie niet verder daalt liefs samantha
ja spijkervrouwtje waar heb je dat gelezen dan? Dat zwangeren ook wat bruinverlies gehad hebben op of rond hun nod? Dit geeft mijn wel weer hoop. Temp blijft tot vandaag nog wel aardig.