temperatuurkaartjes (oud)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Dank je stientje, maar kom net van het toilet af en nu toch iets bloed dus ik heb er maar een tamponnetje ingedaan......... Ik denk dat dit dag 1 weer is van mijn volgende cyclus. Mijn banner begint vanzelf weer opnieuw dus die loopt precies goed :)

2. Terese

Terese Fanatiek lid

Mogge dames,

Ik ga zo bijlezen, even mijn kaartje. Volgens de calculator van dit forum zou vandaag mijn innesteldag zijn. :D

3. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    :( Jammer Patje !! Vr jou ook een dikke omelet !! En moge er een supereitje van km met een happy end !! ;)

4. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Succes Terese met het wachten !! Komaan we mt echt een supermaand mei hebben hoor !

5. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    ja maar wel hoog terwijl ik al was wezen plassen en 1,5 uur later dan normaal.
    nee ga nog niet testen nu erbruinverlies is

6. Terese

Terese Fanatiek lid

@ Ninetje: misschien bij een volgende temp? De dag na je lage temp is ie natuurlijk niet gigantisch omhoog gegaan en omdat je pas kort tempt, kan ie misschien nog niet goed je gemiddelde temp berekenen?

@ Micha: Oei!!! Ik gooi er even een fohn op dat ie warm blijft!!! PFFFFFFFF

@ Jaycey: dat ziet er goed uit zeg!!! 8 dagen lang zo volhouden! :D

@ Lorfiedal: ik had 2 dagen voor mijn vorige NOD ook wat spotting. Ik wist alleen nog niet wat dat was. een week voor mijn NOD had ik bruinverlies, dus ik denk dat ik toen wel zwanger was (had allerlei symptomen), maar helaas toch ongi geworden.
    Hoop voor je dat het niet doorbreekt!!! ;)

@ Patje: sjips... helaas.... maar: nieuwe ronde, nieuwe kansen. ;)

7. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    @patje...balen meis! dikke knuf voor jou!

@terese...spannend!!

@Stientje...ik lust er ook wel eentje ;)

Ff een vraagje he...als mijn temp morgen hoog blijft zet FF mijn kruis op dag 13...betekend dit dat automatisch dat mijn cyclus ook korter dan 29 dagen zal zijn deze maand?

De maanden hiervoor was ie netjes 29 dagen, of kan de fase na je eisprong makkelijk 16 dagen zijn en heb ik wellicht gewoon *verkeerd* geklust?

8. Terese

Terese Fanatiek lid

Nee hoor Ninetje, hij houdt de dagen aan die jij hebt aangegeven ;)

9. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    huh?

10. Terese

Terese Fanatiek lid

Volgens mij moest je bij aanvang toch de dagen van je cyclus aangeven, of ben ik nu abuis?

11. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    hee lieve temp-babes!

@belle: ziet er goed uit hoor meis!! ik vond btw, je andere kaartje nog mooier!! ;)
    @ninetje: moegen krijg jij zeker een mooi kruis van FF! kan niet missen!, welkom op het wachtbankje!
    @micha: oei wat een daling meid! balen hoor....
    @jaycey: mijn clomid/pregnyl partner!! ziet er goed uit hoor!!!
    @lorfidal: sssssppppannend!!!
    @patje: ik hoop dat het niet doorzet meis!
    @terese: nog een poosje volhouden meid!

bij mij weinig verandering......ben vanochtend vergeten te tempen! (gebeurt wel vaker op zaterdag!)
    ik zit vandaag ook pas op 5 DPO....
    ik vind deze keer de wachtweken wel errug lang duren!! pfffffff
    morgen plaats ik weer eens mn kaartje!

liefs elfje

12. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Ninetje even over FF, je krijgt pas een kruis als je 3x een hogere temp hebt gehad dan de zes dagen ervoor.. zo weet FF dat je ei geweest is..

Ik had vorige maand ei op dat 17 volgens ff en nu op dag 21..hier tel ik 14 dagen bij op en dat is volgens mij mijn NOD en dan test ik ook pas. Tenzij ik dat natuurlijk niet zal redden ivm de duivels.

Mijn kaart voor vandaag, niet echt spannend

Liefs Britt

13. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    volgens mij niet want bij mij zei die dat ook steeds en me ongi kwam gewoon op tijd

14. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    nog ff een keer proberen

Zag hem net niet

15. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Hier even mijn kaartje.....vreemd, mijn temp blijft maar hoog. Normaal zit ik er toch al onder hoor als mijn ongi weg is...
    Gisteravond zag ik ook aders op mijn borsten die daar ervoor nog niet waren...ik denk dat het kwam omdat ik het warm had. Heb ook geen beurse borsten meer...
    Maar die temp is vreemd deze keer...

16. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    morgen meiden

Blijf toch met spanning naar jullie kaartjes kijken.....

Jammer van een paar meiden die opeens zo zakken in temp. Ik ga ook blazen hoor.......

Meiden die nog in grote spanning zitten, voor jullie ga ik heel hard duimen........

Verder ben ik hier wel aan het tempen, want wil zien wanneer mijn eisprong is en hoeveel maandverbandjes ik straks in mijn koffertje moet gooien als we op vakantie gaan.........

Helaas ben ik nu overvallen door een griepvirusje, dus als morgen mijn temp weer hoog iz, wordt het wat problematisch ontdekken straks!!

Ik duim voor ieder.....

twinny

17. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    @ terese owh zo bedoel je, jah ik geef zelf mijn cyclus lengte in...maar dacht tot nog toe dat mijn eitje netjes in het midden kwam...helaas...

@elfje...dankjewel! Ik wacht nu alleen met iets minder ongeduld...klussen was niet op tijd en denk ook net te laat...helaas....t was niet anders...

@britt ik denk dat ff ook afgaat op het eggwhite en vandaar dat ie jou ei verschoof....spannend, je gaat in elk gteval weer omhoog! top!

@sonja..oke dan merk ik het wel...jammer alleen dat ik dan geen banner kan...want dan klopt die niet helemaal...wat vruchtbaar betrefd...

Waar is jou kaart meis heb ik die nou gemist....wanneer ga je tempen??? Ik duim heeeeeeeeeel heeeeeeeeeel hard!!

18. Terese

Terese Fanatiek lid

Hihi Sandra gaat weer spoken zien 8)

Even blijven temperaturen meid, misschien dat ie hoog blijft, zou ik er toch een testje tegenaan gooien ondanks je ongi ;)

19. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Nou ja, het viel me gewoon op....ben niets aan het zoeken ofzo hoor... ;)
    Mijn cyclus begint gewoon heel anders dan normaal....

20. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    @ ninetje: mijn banner klopt ook niet met me ei,de banner zegt dag 14 en FF zei deze maand dag 16

Deel Deze Pagina