Jij mt een ei hebben deze maand ! Sapperdorie !!! Stien zal es rap een eitje gaan klaarzetten zie ! Mona nee nee omhoog omhoog fffffffffrf !!!
Dank je wel Stientje!!!! Nu ga ik ervanuit dat morgen mij temp de lucht in schiet! Dank je, Dank je, Dank je!!!!! Dikke Knuff
mijn kaartje voor vandaag. ik heb dag 27 er tussen uitgehaald want toen was ik eerst me bed uitgegaan voor die rottige telefoon die ging en toen getempt,dus die was toen erg laag
@ lorfiedal, ik kan je de hand schudden!!! Ik had gister ook al een beetje rood, dus ik hou die maar als dag 1 aan. Ach, deze ronde gaan we rond de eisprong gewoon elke dag aan de klus!! Ik neem ff een beetje afstand deze maand want ik ben nog druk voor een bruiloft van een vriendin van me en die trouwt al over 3 weken Ben dus nog druk. Iedereen heel veel succes en ik neus hier af en toe nog wel ff..... gr Patje.
@ Elfje, ziet er heeel goed uit meid! D @ Zanoni, even nog een paar daagjes wachten, dan wordt het interessant @ Jaycey, oei.... ik gooi er even een fohn overheen!!! PFFFFFFF!!!! @ Mona, het ziet er toch nog goed uit hoor, de daling is minimaal!! @ Sonja, ziet er prima uit! @ Lorfiedal.... balen meid.. @ Patje... ook balen... verdorie... Bah... het begon zo goed deze maand...
Sonja woow die ziet er goed uit zeg !!! Wordt spannend !! Hé Lorfiedal, he nu..... 't zag er zo goed uit meidje ! Hele dikke knuf vr je en you know where i am !!! Patje ook al !! Ik ga heel wat schot id roos eitjes klaarzetten vr iedereen, MEI mt een fantastische maand w vr iedereen !!!
Sonja hé nu ok dus nog een extra schot id roos ei vr jou !! Dit is duidelijk nt zo'n goeie maand ! Bah !! Volgende maand barst het hier vd zwangerbanners !! Abra cadabra ga nog es toveren !!! Misschien dat het helpt !! Lot omhoog omhoog omhoog !!! Abracadabra.....
He gatver, ik had allemaal hele goede hoop voor jullie prachtige kaartje. Kom ik kijken zijn er weer drie ongi, bah!! Hele dikke knuf van mij!
Het viel me vorige maand ook al op dat er meer zwangeren zijn aan het begin van een maand dan aan het einde... Voor iedereen die ook die rottige heeft zien langskomen een dikke knuffel en een lekkere pot snoep... Bah...