We gaan gelijk op Lot! Ook mijn temp. was vandaag ietwat gezakt. mijn NOD is ook 22-08...... Ik vind de laatste dagen altijd et ergst. Je heb gelijk Natasja, een mooi kaartje zegt niet alles! Et kan de volgende dag weer helemaal anders zijn. Succes meiden! Liefs Mona
Allereerst mijn kaartje: Ik heb mijn eerste kruis...Eisprong toch gedetecteerd alleen een dag later dan ik dacht...Het kan nog...als mijn menneke superzaad heeft...of heeeel snel zaad, Neeh hoor..hoop voor deze ronde heb ik niet... @Sonja,Lordifal,patje en dreamy..DAT is helemaal niet leuk,nondejuu! Geen leuke thuiskomst van een weekendje weg...weer een ronde erbij meiden..dikke kus! @samantha... spannend meiske...flink hoog houden! @toontje...laten we hopen dat het je ei is meid..ik weet niet of het tempen met weinig slaap invloed heeft
@ belle: dat is wel een enorme daling maar zolang die duivels weg blijven, wie weet. @ mona: altijd zo fijn wanneer iemand echt op de dag gelijk loopt. Jij nog niets waar je je zorgen over kan maken. Ik idd nog alleen die daling. Maar wanneer mijn nod morgen zou zijn was het anders geweest. Nu moet ik nog een dag en dat maakt de daling op een of andere manier minder erg. Gek he! Nog 1 volle dag. Ik ga een schietgebedje voor ons doen: wie weet helpt het! ToiToi (ben nou al zo nieuwsgierig naar mijn kaartje van morgen dat ik maar eens op tijd naar bed ga vanavond)
Hoop nt opgeven !! Heb al kaartjes gezien waar er evenveel tijd tussen was als bij jou en toch zwanger waren... Als ik me nt vergis was dat bij Neeltje.. dus geef de hoop nt op !! Samantha spannend joh !! Ben nieuwsgierig wat er zal gebeuren... ik duim !!
@ stientje...wat zijn jullie toch heerlijke meiden he!! Ik heb in elk geval mijn temp waar ik me aan omhoog kan trekken...zolang ie nou hoog blijft..geef ik zeer zeker de hoop niet op!! En anders...ga ik er volgende maand weer vol goede tegen aan! We wachten het gewoon af!
Succes maar zeg wel aan je CLark Kent dat ie nt teveel aan je templijn gaat pull ups doen ... ze mt wel hoog blijven nu !!!
Net even geklust... maar het was gewoon opvallend hoe nat alles was En hij kon em zeg maar ook best diep erin doen... Wat zegt dat..?
niks hihihihi je moet niet overal wat achterzoeken liefie.. Ook al zou het wat betekenen, nu is er niets zinnigs over te zeggen.
Dan was het al lekker voordat we uberhaupt begonnen 8) Natas, je hebt gelijk... maar ja, die laatste week gaat nu in, dus ik ga weer spoken zien..
@Ninetje, Stientje heeft gelijk, als je bij de kaartjes van de zwangeren kijkt zie je dat het bij mij ook eigenlijk niet meer zou kunnen, geef de moed niet op meid
goedemorgen dames!!! @lot: nee he meis ik hoop zo dat het niet doorzet!!! @zanoni: eergisteren je eitje? mijn kaartje heeft een dipje, was een uurtje eerder wakker en ben gaan plassen, daarna op normale tijdstip getempt....ach ja, zit pas op 7 DPO! liefs elfje
Mogge dames. Mijn chart doet vreemd...? Mijn kruis is nu een stippellijntje geworden? Wat betekend dat?
Lot, wat jammer! Ik doe niet aan spotting, ik ben gewoon keihard aan het menstrueren geslagen vanmorgen. Een kortere cyclus dan ik had verwacht, maar vooruit, dan kunnen we ook weer sneller opnieuw beginnen. Bloody Belle. 8)