Precies, daarom raad ik tempen ook niet aan voor je echt in de buurt komt bij een dokters bezoek, daar is het eigenlijk ook voor. Zo kan de dokter zien dat je een eisprong hebt.
Ik heb er al spijt van dat ik er meteen mee begonnen ben. Haalde flink de spontaniteit weg, plus dat je de neiging hebt om te stoppen na je eisprong terwijl je dan misschien je eitje wel misloopt.... Hier gebeurde dat dus wel doordat het of erg druk was, of veel te heet, of mijn lijf wilde niet erg (ME en Fibromyalgie) Als ik nu mijn kaartjes bekijk dan ben ik wel een beetje een sukkel...
Nou valt mee hoor SandraK Ik hou deze maand even niets bij....ga letterlijk en figuurlijk met vakantie..... (letterlijk naar Rhodos en figuurlijk geef ik mn lijf én geest ook even vrij) Liefs Mona
hier niet zwanger: ik heb er net een testje tegenaan gegooit. Verdorie, nou komen de duivels dus waarschijnlijk morgen en dat vind ik echt niet ok. Maar wel goed nieuws, ik ben aangenomen! Ik wilde testen wanneer ik het gesprek gehad had en omdat het spotting echt nergens meer te vinden was dacht ik, waarom wachten tot morgen. Toch hoopte ik echt op nog meer goed nieuws. Beetje balen is het wel weer.
ja, daar put ik het laatste beetje hoop uit maar ben bang dat de test anders wel pos. geweest zou zijn.
ja je weet het nooit he lees hier wel vaker dat ze overtijd zijn en negatief testen en later toch maar dat is misschien valse hoop geven. Gewoon nog ff geduld hebben grrrr w88 duurt langgggggg
hier is mijn temp kaartje weer mijn temp is hoog gebleven op 36.7 en er zijn er alweer zoveel ongie geworden en die wens ik veel succes in de volgende ronde liefs samantha
Samantha dat ziet er goed uit zeg, Ik heb net een tampontest gedaan er daar zat nog geen druppel bloed op ! Haalt het trouwens uit hoe hoog je temp is, ik zit namelijk net boven het lijntje ?
MIcha is beetje afhankelijk v persoon tot persoon, ik had al es 37.0 en werd toch ongi.. mijn temp zakt meestal 1 of 2 dagen nadien ! Succes Samantha !
hey... Kheb een vraagje klinkt mischien dom maar ben al 6 maanden aan het probere en over 2 dagen kan ik testen!! Maar moest het 'niks' zijn dan zou ik graag eens willen proberen met temperaturen..Maar eerlijk gezegt snap ik er nixvan.. kunne jullie mij dat mischien eens uitleggen? Alvast bedank! Groetjes Sara
Op de eerste pagina van dit topic staat een uitleg.. Mocht je het daarna niet snappen laat dan maar even weten..helpen je graag.. Liefs Britt