Ja hoor!!!!! Echt superduidelijk!!!!!!!!!!!!!! JE BENT ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Van harte gefeliciteerd meis!!!! Ga jij maar heerlijk genieten!!! Op naar het 'ik ben zwanger topic'.....
ja meid dat is een duidelijke streep!!! zo had ik em ook de eerste dag en hij werd steeds en steeds duidelijk!!!! Ik ga je echt feliciteren hoor; GEFELICITEERD meid!!!!!! april 2007 mama???????????????? die sonja die kan er wat van!!!!
Zanoni..Yoehoe een ei!!!! Terese...zou heel goed een innestelling kunnen zijn!! Jaycey...Mooie innestelling hoor!!! Micha..Hoe kan dat nou, alles ging zo goed. Echt balen!! Sandra..Ben deze maand ook met een veel hogere temp begonnen en daalde pas voor mijn ei..daarom was ik ook zo verbaasd dat ik ongi werd. Wat dus waarschijnlijk een vroege* was. elfje..zo te zien jij ook net je innestelling achter de rug. lot..jeetje ziet er idd niet goed uit..kunnen het nog een keer proberen pffffffff.. mocht het niet lukken dan is sept de maand voor jullie. chantal streep=streep....wel vroeg zeg... Komt zo mijn kaartje..
en daar is ie dan... nog een paar daagjes te gaan.. liefs Britt Oh ja en chantal overduidelijk gefeliciteerd meis..
Oooowwwww....zou Sonja dit keer bij mij ook gelijk hebben?????? Ooohhhh....het begint alweer.....aaarrggghhh......
Chantal gefelciteerd meid !! Sonja had voor mij Sept 06 gependeld dus ik ben nu wel erg benieuwd hoor.
ik kan dinsdag pas testen, volgens FF (die bouwt veilige dagen in hihihi) en volgens FF ben ik op 5-5-2007 uitgerekend.
mijn eisprong was ook eerder. en normaal wordt ik dan 12 dagen later ong. en dat was vandaag en mijn temp ging ook niet omlaag. liefs chantal.