hoi britt, ik heb ook geen innesteling gehad. mijn temp was 7 dagen hetzelfde. dus wie weet. gr chantal
vraagje wie is er hier VIP op FF, ik wil dit ook worden en mijn probeerabonnement is afgelopen maar nu weet ik niet hoe je moet betalen, ik heb geen visakaart, kan dit ook via de bank?
Zo, ben weer gekalmeerd en ik doe het nu helemaal rustig aan, want ik heb een enorme koppijn en ben zo suf als een konijn
lot - balen meid ! samantha - je zit nog behoorlijk ver boven je lijn dus het kan nog allemaal, ben erg benieuwd! terese - maak je zelf niet gek [-X , rustig afwachten wat je temp morgen doet, spannend!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoihoi! In mijn kalender bij FF staat er op dag 13 een eitje...en op dag 14 staat er een eitje met een oogje, dat uitgelegd wordt als Forecasted Possible Ovulation Days.. Weet iemand wat dit kan betekeken? Bedankt!!
Heb ik ook: waarschijnlijk dat je ipv je geschatte datum, in dit geval de 14e, een nieuw geschatte datum, namelijk de 13e je eitje hebt gehad.
Ha dames, Ik ben weer terug uit Finland! Super leuke dagen gehad daar. Hoe is het hier geweest?? Heb niet alles terug gelezen even vlug gelezen. Spring er vanaf vandaag weer wel in. Stien nog gefeliciteerd met je verjaardag dat was ik vorige week helemaal vergeten. Mijn kaartje: Zondag bruin en vandaag ook, dus zal morgen wel zakken met temp en dan is het game over. Deze maand is met de vakanties voorbij gevlogen, dus ga zonder dat ik er eigenlijk bij stil heb gestaan naar de volgende ronde. Als het dan niet raak is, ga ik die afspraak bij de Gyn maar eens maken. Groetjes Monique
Hey Ladies, Hier mijn kaartje weer ns, baal alleen enorm dat ik al 14 dagen last heb van bruin/rose bloedverlies (heel licht, heel weinig, maar toch..) Ik hoop dat t niks bijzonders is... Groetjes, Jorietje
ik heb nou heel veel witte afscheiding gaat het nog wel de goede kant op of komt mijn ongie eraan (al hoop ik dat niet) liefs samantha
Monique, dankje !! Enne nee hoor ik ga ff dat bruin de laan uit kicken !!! En durf nt meer terug te komen hoor je !! KICCCCCCCCCckkk !!! Als je er ene hoort roepen is 't gelukt !!! Jorietje misschien eitje in aantocht !! Samantha veel witte afscheiding kan denk ik een beetje beide kanten op maar als je morgen nog hoge temp hebt zou ik toch echt es gaan testen meid of anders ontploffen wij hier allemaal nog v nieuwsgierigheid !!!
Ohh Stien, die buikpijn die ik nou heb dat ben jij dus Je wordt bedankt!! Hopelijk helpt het dan ook nog. Samantha, je maakt het wel heel erg spannend meis. Die witte afscheiding kan idd 2 dingen betekenen, ben benieuwd wat er bij jou gaat gebeuren, succes meid Groetjes Monique
Joehoe Chantal Super! Lot Sterkte meis! Volgende ronde moet raak zijn!! Sam, je maakt het wel spannend hoor...Morgen weer hoog die temp hoor! Elfje; testje van lief is volgende week woensdag en week later uitslag.. Natas; duim voor je. Heb mijn NOD ook 29ste....Moet gewoon raak zijn voor je hoor!!