Hihihi! Ik drink er vanaaf zeker een paar hoor... Zigzaggen is niet goed...dus als ik het nu laat...wat ik natuurlijk wel kan hoor...zo is t ook niet..maar we gaan een feessie bouwen..lekker uit eten..al weet manlief dat nog niet...ik tracteer...en dan lekker een borreltje of wat als we thuiskomen...en stel dat ik nu niet mee borrel en toch gewoon ongie wordt...tja... Ik wil hiermee niemand tegen het zere been aan schoppen hoor... Dat voorop gesteld...
ninetje heb zo zelf ook al een paar keer gedacht hoor. Zo van: laat me nu maar vrijdag ongi worden, want zaterdag heb ik een leuk feest etc etc. Kijk we willen allemaal niet meer ongi worden, maar als het dan toch moet komen dan ook zo dat het niet nog meer verpest!! Maar weet ook wel dat ik niet hoef te drinken, en in ons geval als nog niet officieel zwangeren, kunnen we heust gezellie een neut nemen!! Twinny
Ja toch?? Ik lees net bij iemand die direct vanaf de bevruchting ook van die steekkrampjes had...en die bleek zwanger... Dat zet me dan toch wel weer aan het denken... vrouwen!! Zucht...
Deze namiddag mijn eerste ovutestje gebruikt ....geeft me wel een beetje een gerust gevoel... dat ik nu wel zal weten of er een eitje aankomt ja of nee...
He Sam, wat balen meis!!! Het zag er zo goed uit.... Ook balen voor jou Monique, heel veel succes in de volgende ronde...hoop dat het snel raak is!! Stientje, ik ben heel erg nieuwsgierig hoor!!! Ik zit er ook sterk aan te denken om te gaan 'ovu-testen'.... Ik ben er ook nog steeds niet uit hoelang de luteale fase bij mij is... Kan iemand dat zien bij mijn kaartjes in mijn album? Het lijkt mij namelijk steeds verschillend?
Ik probeer ze nu uit en zie of ik er verder mee kom ... als het deze maand duidelijk aangeeft, ben ik gerust;. doe 'k nog 1 maandje verder en dan naar de gyn... Misschien ook een hulp vr jou Sandra... de testjes... In ieder geval veel succes ! mijn luteale fase is ook heel verschillend gaat van 10 tot 16dagen.. geen enkele maand is hetzelfde... dus daar mt ik nt echt op rekenen, op me temp al evenmin... dus vandaar deze maand dan maar deze keuze... ver me laatste alternatief !
Jazeker Stien, als het deze maand niet raak is en mijn kaartje is niet duidelijk...dan ga ik het ook proberen denk ik.... Heb jij ze hier vandaan?
Dat vind ik dus zo raar,...je hoort iedereen altijd zeggen dat die fase altijd even lang is...maar dat is ie bij mij dus niet?
Ik heb er zelf gaan kopen omdat ze anders nt tijdig hier waren (v Nederland naar België) maar heb er ook hier besteld... als ik me eitje al had, gebruik ik ze gewoon vr volgende maand ! En mijn luteale fase is ook zo wisselvallig als het weer hoor, dus we kn elkaar de hand geven ! 8)
Ok, ik ga zo maar es ff kijken hoe duur dat allemaal weer is... Ik heb net ff met mijn zoon inkopen gedaan voor als ie naar de Havo gaat...pppfffjieuwww.....dat vliegt je knip uit zeg!!!
Ik zie het nu ook inderdaad Sandra, bij jou gaat die LF van 12-16 dagen.... wel keurig verder. Ik dacht dat die LF bij de meesten inderddad altijd ongeveer even lang is. Ik denk dat het komt dat je bij die korte nog even aan het ontpillen was nu Zijn ze namelijk mooi rond 15/16 dgn.
Elfje; mijn temp is nog steeds hoog. Tempkaart lijkt wel een kopie van die van mei. Ik voel gewoon dat het weer niks wordt. Tempkaart is prachtig hoog, tot die laatste dag....Heb daarom ook geen zin om 'm te plaatsen. Gaat iedereen al juichen, omdat kaartje zo mooi is, maar ik weet toch dat ie niet mooi blijft. Ben beetje down...sorry. Komt nu wel dichtbij allemaal met de onderzoeken die in aantocht zijn... [/quote] Hoi Elvira, Ik hoop zo dat je positief gaat testen deze ronde en dat je niet de mmm in hoeft! Las ik nou ergens dat de zwemmers van je vriend al getest zijn? En wat was de uitslag? Ik duim voor je! Ster
Stientje, Jij mag natuurlijk mijn potje rode verf gebruiken! Goed dik smeren!! En die ovu testen heb je volgende maand niet nodig! Want dat is niet de bedoeling!!! Elfje, omhoog met die temp pfffffffffffff Monique, een groot stuk chocola voor jou! En heel veel succes gewenst in de volgende ronde. Samantha, nee he.. een hele dikke knuff van mij! En heel veel succes in de volgende ronde alvast. Elvira, ook voor jou even een hele dikke knuff
Me2, ik hoop het....dat ze nu goed zijn!! En ja, ik denk echt dat ik het ontpillen voorbij ben...de ongi's zijn nu veel heftiger dan de vorige....
Monique en Samantha dit had ik echt niet verwacht.. Jeetje zeg...nou hoop dat alles er volgende maand beter uitziet. Aaan het kaartje lag het niet... Dit is mijn kaartje..nog heeleven wachten en dan weet ik ook meer.. Liefs Britt
Zo in de herhaling....had een heel berichtje getypt en toen was de pagina niet bereikbaar...pffffffffft Ik heb dus net heerlijk gegeten met me menneke en we hebben inmiddels de fles pina colada al open..Ik durft dus te stellen dat we tegen de tijd dat we te bed gaan allebei vast en zeker in een jubel stemming zitten...dus als dat geen n**ken wordt...hahaha Ondertussen plopt het hier nog steeds...felle krampjes om de zoveel minuten...very strange Zullen dat de superzaadjes zijn die proberen hun cap-je af te schudden?? Fijne aaf allemaal! tot morgen
Hallo kan iemand mij helpen. Ik temp deze maand voor het eerst. Lees hier op deze topic veel "vakjargon"!!! Wat betekent DPO ???? Iedereen succes gewenst Groetjes