oooooeeeh de laatste dagen meiden van deze maand ik hoop dat er nog wel een paar door mogen naar topic zwanger hoor. ik lees nog niet zo heeeel lang mee maar hoop dat het voor ons hier op het bankje nog mag lukken ik duim ook hard voor julie
Ja, ik denk dat het over is. Bruin is nu beetje rood aan het worden. Dus OF mijn ongi zet door, OF er was bevruchting maar heeft niet gepakt. Oh well, volgende maand beter
Terese wat erg zeg...denk dat het er bij mij ook aan zit te komen Blijven er niet veel meer over nu die nog deze maand kunnen testen... Wie hebben nog NOD in augustus van de temp meiden...? Natasja iig...
Hoi allemaal, ben ik weer. Ik heb mezelf weer bij de kraag gegrepen en ga voor deze nieuwe ronde. Het moet deze keer wel lukken want anders kom ik in ronde 13 en dat betekend HA. Gatver, daar hebben we geen trek in natuurlijk. Maar gelukkig heb ik een leuke nieuwe baan en dat zal vast een beetje afleiden. Waar ik heeeel blij mee ben is dat ik deze maand voor de allereerste keer sinds ik gestopt ben niet ziek geworden ben. Ik kon zelfs gaan hardlopen (en ik ben pas net begonnen) Ja, echt. Ik heb niet boven de wc gehangen. Ik was echt kip lekker. Hmmm heerlijk! Dus opgelucht dat deze maand zo goed afgelopen of moet ik zeggen begonnen is ben ik zeker! Ik zit op dag 3 dus geen nieuws.. Wachten maar weer. Ik kom zeker zo nu en dan ff kijken hoe het met jullie is. (zeker natasja, zondag is de grote dag!) en ik hoop dat ik alle berichtjes mee ga krijgen. Voor nu wil ik vooral het huis aan kant krijgen want met mijn nieuwe baan heb ik geen tijd meer om te schilderen enz. Das wel een nadeel, haha. Groetjes en xxx een hele dikke knuffel voor iedereen die er een gebruiken kan! xxx
Ja maar sinds maart, toen ik gestopt was met de pil, altijd keurig om de 28 dagen. Daarom is dit zo vreemd? Enniewee, we zullen zien, ik duim nog steeds voor je, Natas
12 hoor. begrijp me niet verkeerd maar ronde 12 is van mij en mijn mannetje. Deze ronde gaat ie worden! Ik weet het zeker. (bijna dan)
Ronde 12 wordt inderdaad jullie ronde !! Goeie dingen komen altijd met 2 !!! Nieuwe leuke job en nu lieve schattige baby op komst !! Deal ??
Middag myladys! @terese..he getverdemme meis...even afwachten nog of het echt wel doorzet! @britt...dat kan niet hoor..omhoog!! @natas...zul je net zien..temp je een maand niet en bingo! Ik duim hard...het ziet ernaar uit dat alle hoop op jou gevestigd is...toch? @Lot...ik vind dat je een goede deal hebt gesloten met onze stien! Wat mezelf betreft..ik die het hardste roept dat het onmogelijk raak kan zijn deze ronde...de plopjes houden gezellig aan en...kijk eens naar me temp....het is een kleine stijging...maar hij stijgt! Zou het dan toch...
pffffffffffffffffffffffffffffffffffffff pfffffffffffffffffffffffffffffffffffff pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff valt half duizelig terug op de bank! hihihihi
Hallo allemaal, heb niet veel tijd, maar wilde toch even mijn kaartje hier neerplakken. Kan er geen touw aan vast knopen. Mijn temp is niet echt hoger of zo. Denk wel dat ik ongi ga worden, zondag of maandag. Nou ja, we zullen zien. Voor de dames die ongi zijn worden, succes in de volgende ronde. Degenen die in spanning zitten te wachten op de NOD, ik ga voor jullie duimen (dus ook voor mezelf). En voor de rest: klus er op los!!! Groetjes, Jaycey