temperatuurkaartjes (oud)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Wow Natasja,

Dat moet zo spannend voor je zijn!
    Bij mij was het deze keer ook later en ik weet hoe je je dan voelt.
    Hoop alleen dat de afloop voor jou anders is dan voor mij.

Ik weet niet ofdat je het nog gelezen heb, maar ben tijdens jouw vakantie bij de Ha geweest voor reisziekte medicijnen.
    Toen tussen neus en lippen gevraagd naar dat bruine verlies.

Bij mij had het met de hormonen te maken, omdat ik het dus elke cyclus heb en precies tussen ei en ongi.
    Is dan hoogstwaarschijnlijk een tekort aan progesteron, waardoor je geen goede innesteling heb.
    Afgesproken om nog even te wachten, maar ik hoef maar te bellen naar HA en ik kan door naar de Gyn.

Succes Meis
    Monique

2. Mickey06

Mickey06 Actief lid

2 aug 2006
    331
    0
    0
    Noord Holland
    Hey Natasja,

Ik begrijp dat positief blijven heel moeilijk is als je al een tijd bezig bent. Ik zal voor je duimen dat je niet ongi wordt...heel misschien helpt het...

Succes Meid!!!

3. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    He Stien,

Zal ik mijn gaatje dichtknopen, dan kan het gewoon er niet meer uit :)
    Of een bord plaatsen, hier keren aub :)

Ach ik zie wel sinds dat bezoekje aan de HA zijn we er hier beide van overtuigd dat het ziekenhuis gaat worden, zulke dingen overkomt ons altijd.
    Dus druk is er wel af hier.

Succes met klussen en op naar een mooi ei voor jou!!!!

Groetjes Monique

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hey monique,

nee dat had ik inderdaad niet gelezen! goed zeg dat je daar naar gevraagd hebt!
    Ik had inderdaad ook al gedacht dat het een te kort aan progesteron was bij mij. ik ga van de week bellen als ik ongi word.

wel gek he dat het ineens veel later komt.

5. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Kan ik idd ook niet verklaren dat het veel later was.
    Begon ook al een beetje te hopen.

Maar je volgt het maar bij mij hoor!!
    Ga jij maar lekker zwanger zitten wezen. ;)

Groetjes Monique

6. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Kan een innestelling op dpo 11 of is dat erg laat..

Liefs Britt

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hahahah ik kan helemaal niet hopen.. stom he? het lijkt wel of ik afgestompt ben op dat vlak.. ik laat het maar gebeuren allemaal...ik ga er gewoon vanuit dat ik weer ongesteld word..

8. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Monique we brengen gewoon vr de langetijdsklussers een nieuw verkeersbord uit ... die tips die jij geeft over hier keren zie ik al heel goed zitten ! Alhoewel die rits of knoop... ook nt slecht :)

9. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    mickey - so wat een stijging!

britt - ziet er netjes uit hoor!

natasja - neeeeeeeee je mag niet!!!!!! DIE STOMME VERDOMDE :evil: :evil: MOETEN WEGBLIJVEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

10. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Tis gelukt hihihihhihi thanks Ladies!!!
    De eerste 2 gegevens staan erop!!

11. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    goed zo en nou ons veel op de hoogte houden van je temp avontuur...

Nogmaals meiden weten jullie dat of je op dpo 11 nog een innestelling kan hebben of is dat te laat..

Greetz Britt

12. MarieLize

MarieLize Actief lid

16 jul 2006
    431
    0
    0
    meestal is de innestelling rond dag 7 tot dag 10 dpo maar vroeger of later kan ook. Dag 11 dpo is dus nog steeds aannemelijk.

13. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    het zou kunnen britt - een vrouwenlichaam zit raar in elkar dus waarom niet?

14. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Ik vond de daling van gisteren wel erg extreem en dacht dus ook dat het einde verhaal was.

Heb nu dus weer een hogere temp. Wel ongi krampen, gisteren barstende hoofdpijn(zoals altijd voor ingi) en opgezetten en zere (.)(.)...

Weet dat het van alles kan zijn, maar is wel spannend..

als ik het zondag niet ben ga ik testen..

Liefs Britt

15. Pip

Pip Actief lid

15 jun 2006
    141
    0
    0
    Hallo allemaal, ik lees al een tijd mee op dit topic en ben deze cyclus ook begonnen met tempen en wil nu toch wel graag met jullie meekletsen.

Ik houd mijn temp bij op ff. Gelet op de lengte van mijn cyclus zou ik mijn eisprong al twee of drie dagen geleden gehad moeten hebben, maar..................nog geen kruis te zien!

Ook niet zo raar omdat mijn temp maar 0,3 graden is gestegen, en vandaag weer een klein beetje is gezakt. Ik zie bij andere kaartjes altijd zo'n enorme stijging na de eisprong. Is 0,3 niet wat weinig? Ik maak me eigenlijk een beetje (veel) zorgen... :(

16. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    zou kunnen dat je morgen nog je kruis krijgt. als je bij FF vast een temp in vult bij morgen, krijg je dan ook geen kruis? wat is je temp de laatste 5 dagen?

17. Pip

Pip Actief lid

15 jun 2006
    141
    0
    0
    @meliske: ma:36.55 di:36.48 woe:36.6 do:36.74 vr:36.67

Ligt dus allemaal dicht bij elkaar. Er zat een stijging van dinsdag naar donderdag. Ik heb een cyclus van 22-24 dagen, en dat betekent dat ik over 10-12 dagen mijn nod heb.

Wellicht korte luteale fase en mijn ei nog onderweg?

18. Pip

Pip Actief lid

15 jun 2006
    141
    0
    0
    Oh en ik heb even getest met invullen van een vergelijkbare temperatuur op morgen, maar dan nog steeds geen kruis te zien... :(

19. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    gezien je temp kan ik idd weinig verschil halen qua tempsteiging. misschien heb je dit keer een langere cyclus en komt je ei er nog aan.

ik wou zeggen pen je pas gestopt met de pil, maar zie dat je al in ronde 7 zit.. altijd een korte cyclus gehad?

20. Pip

Pip Actief lid

15 jun 2006
    141
    0
    0
    Ik heb de pil 14 jaar geslikt, kan me van vroeger niet meer zo herinneren. Maar sinds ik ben gestopt begon ik met een cyclus van 26 dagen, daarna meestal 24 dagen, een of twee keer 22 dagen.

Ik wacht nog maar een paar dagen af hoe het verder gaat. Ik ben begonnen met tempen om zeker te weten dat ik een eisprong heb en rust te krijgen; nou dat pakt nog niet zo goed uit. V

Van de andere kant: mochten deze en de volgende cyclus geen eisprong uitwijzen, dan kan ik dat ook eens aan de HA voorleggen. Zit ik niet zoveel maanden voor niks in spanning.

Deel Deze Pagina