Ik ben zowat de eerste deze morgen ! Oja 't is zaterdag en er zijn heel wat uitslapers vandaag !! 'k Plaats me kaartje nu want 'k ben de hele dag weg... dus vanavond veel bijlezen ! Hier niks bijzonders... we blijven es stabiel !
Goedemorgen Ladies! Stientje, veel plezier vandaag! Hierbij weer mijn kaartje, ik heb gister een hele tijd lang lichte ongie krampen onder in mijn buik gehad, heel vreemd want ik zit pas op DPO 6. Temp is ietsjes lager maar nog wel lekker hoog
Ind Zanoni nog lekker hoog en dat blijft ie ook hoor ! Zeg dat Stien het gezegd heeft ! Succes vind dat het er al goed uitziet !!
Goeiemorrege!!! Naja zeg!!! Ben ik zomaar ongi geworden vandaag! Is de eerste keer sinds maart dat ik een kortere cyclus dan 28 dagen heb!!! Temp is ook meteen in een vrije val gekomen 8)
Tja... nu is de vraag: hoe lang gaat mijn komende cyclus nu duren??? Ik ga toch maar van 28 dagen uit....
Poeheee, zit hier krom van de pijn en heb notabene een drukke dag vandaag!! Verdorie Kon het nu niet even 2 dagen wachten!!
goedemorgen temp-babes!!!!!!!! @natasja: hoest vandaag??? nog steeds geen bruin??? spannend! ik duim voor je! @britt: hoe is het vandaag met je? ben benieuwd naar je temp! (we lopen volgens mij bijna gelijk! @ninetje: hou m hoog he!! je bent al een heel end! @jaycey: je had gister een mooie stijging!! hoest vandaag?? @jorietje: wat een vreemd kaartje meid... @stientje: eitje komt steeds dichter bij!!! @zanoni: netjes meid, nu volhouden he!! @terese: potverdorie meid veel succes in de nieuwe ronde! nou vanochtend had ik weer een stijging !!! als dat morgen nog zo is, gooi ik er heel misschien wel een testje tegen aan....(NOD eigenlijk maandag) voel me een beetje slap, maar kan ook van de spanning zijn... vandaag 12 DPO: liefs elfje
Goedemorgen allemaal, Hier mijn kaartje, zegt genoeg, denk ik. @Zanoni...mooi kaartje hoor. Houden zo. @Stienje...inderdaad niks bijzonders. Goed oefenen vast, voor als het eitje arriveert.... @Terese...Die verrekte ook altijd. Succes in de volgende ronde. @Elfje...mooie stijging!!! Morgen testen hoor! En ons laten weten. Ik heb er een goed gevoel over. @Britt...Jeetje, die is duidelijk gezakt. Maar zolang de er nog niet zijn, kan het nog. Succes meid. Groetjes, Jaycey
Jeetje meiden, wat is het spannend hier!!!! En wat is het balen voor sommigen...blegghhh... Ik steven recht op een eitje af....en mijn hubbie en ik hebben het weekend voor ons alleen!!!!! Is dat handig of is dat handig.... Duussuuhh...de wijn staat klaar (beetje maar hoor) checkk, de films liggen klaar..checkk, massage-olie heb ik gezien...checkk, kaarsen staan klaar...checkk...moet goed gaan!! Ik wens iedereen een prettig weekend, ennee...ik ben er even niet...
Jaycey, Britt, dit gaat de verkeerde kant op... Allebei alvast veel succes in de volgende ronde Elfje, mooie stijging, ik duim voor je dat hij zo blijft! spannend!
goede morgen meiden Ojee, ik zie een paar vervelende dalingen!! Wil wel blazen hoor, maar wil ook niemand voor de gek houden helaas............ TErese, zijn ze dan eindelijk doorgebroken, weet je tenminste waar je aan toe bent meid. Al die vaagheden lijkt me ook geen pretje..... En volgende maand niet op de kalender kijken, maar wel tempen!!! Lieverd................. Aan die die nog mooi hoog zitten, vooral houden zo... De rest klus ze en succes met afwachte Hier blijft mijn temp redelijk stabiel, vandaag weer zelfde als gister, ei is dus nog niet geweest.............. Pppf, maar 2 weken hou ik het denk ik niet meer vol, lol!!! Twinny
Britt: potverdrie zeg: pfffffffffffffffffffffff, ik probeer hem weer voor je omhoog te blazen. Balen dat ie ineens zo gezakt is. Zanoni: wow....... een droomkaartje..... ik mag hopen, dat ie van mij deze maand ook zo in de hoogte gaat. Terese: flink kl.te zeg.... Het zag er zo goed uit!! Duim voor je in de komende ronde. En hoop dat je de dag beetje doorkomt met die krampen. Elfje: dat ziet er rooskleurig uit... mooi, hij gaat weer omhoog. Houden zo!!! (keep my fingers crossed) Natasja: hoe is het vandaag? Ninetje: niet meer lang meid.... houden zo!!! Stientje: net als bij mij...... eitje komt eraan..... (alleen bij mij pas over 3 daagjes, denk ik) Jaycec: potverdrie zeg: pffffffffffffff, net als bij Brit, ik probeer hem weer te laten stijgen. SandraK: KLUS ZE!!!!! Geniet van een lekker romantisch weekend. Ik hoop, dat ik nu iedereen heb gehad. Allemaal een hoopvolle maand en veel klusplezier. Wij hebben dit weekend de kinderen (van mijn man) en daarnaast is het ook klusweekend , dus dat wordt laat vanavond.... Groetjes, Ingie