temperatuurkaartjes (oud)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Nou ik lees geen goede berichten :(

Balen Terese
    Britt... neeeeeeeeee stijgen niet dalen!
    Jay.. ook niet de goede kant op pfffffffff blaas!

Bij de andere kaartjes was nog niks spannends toch? sorry als het wel zo is, zaterdagochtend hihihihi

vanmorgen was mijn temp 0,3 hoger dan gister.. dus 36,9.. pfff dat vind ik wel hoog hihihihi neeeeeeeeeee nog steeds geen bruin... en een keiharde baarmoeder mond.. dit heb ik nog niet eerder mee gemaakt in het afgelopen jaar.. nou maar hopen dat het iets goeds betekend.

Heb af en aan wel last van lichte menstruatie krampjes, wel af en toe flink last van mijn lies.

Ik heb geen idee wat ik moet denken hoor, ik ga nog steeds van menstruatie uit.. dag 14 na ei... pffff

2. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Mijn kaartje :rolleyes:

hmz...die daalt weer een ietsje...echter toen ik me temp opnam om half 8 was ik in een zeer diepe slaap omdat ik pas tegen half 4 in slaap kon komen...daarna werd ik om half 10 nog een keer wakker...en toen was de temp 37,1...

Ik bemerkte gisteren dat als ik op mijn tetters ga liggen dat ze zeer doen...en dat had ik toen ik die mk heb gehad ook, andere maanden ook wel...maar echt anders...was vanmorgen licht misselijk...maar probeer mezelf toch niet al te veel vast te pinnen anders valt het straks weer zo vreselijk tegen he? Nog een week...
    Voorlopig dalen we iets....

@terese...nou wat is dat nou??? balen zeg!! Snap ik niks van hoor...alle signs waren er! Daar gaat onze deal...

@elfje...spannend meis!! Temp ziet er goed uit...ik duim hard voor je...zie dat jij ook 2 van die mooie *bergen* hebt...

@britt...verdorrie!! Ook al aan het zakken gegaan...wat een maand!

@Jaycey...nou!! Bij jou ook al!! Balen!! Bah!!

@SandraK...alle ingredienten zijn dus aanwezig! Niet teveel wijn hoor...anders vallen jullie in slaap!
    Veel plezier meis!

@ingemoppie...niet lang meer...oefffffff nog steeds lang zat hoor ;)

@natas...joeeeeeeeeee DAT gaat goed!! Duimen draaien hier hard

3. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    Have fun Sandra haahhaa ..go girl

Natas dat willen we horen meid

Ninet klein dipje ..morgen weer omhoog

voor de rest van de dames ..klus ze als je voor je ei zit ...
    baal met jullie mee als je ongi bent ,
    en duim mee als je in de w8kamer zit

*knuf voor allemaal*

4. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    @natas...hoeveel dagen zit je nu na je ei dan?

Kan iemand mij vertellen waarom ik op mijn calander bij ff op de 23 ste (dag 6 dpo) een zwart rondje heb staan?

5. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    @ Asjuh...

De overige signs voelen goed...moet je persee 37 of hoger hebben voor evt zwangerschap?

Vanaaf gewoon op tijd naar bed en hopen dat ik dan sneller is slaap ben zodat ik als ik de wekker om half 8 zet gewoon goed geslapen heb ipv een paar uur..raar dat de temp om half tien na het opnieuw wakker worden wel 37,1 was.. Maar goed die heb ik maar niet ingevuld...

6. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    @ninetje: dat is de stand van de maan.... (geen maan) je hebt 2 weken later een open rondje staan (volle maan)...
    liefs elfje

7. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    Sorry meiden dat ik er een tijdje niet was!
    eerst baaldag van mijn ongi, daarna mijn tante die ernstig ziek ik waar we vanaf van de week moeten waken omdat ze erg achteruit gaat.
    dus ja heb niet veel achter de pc gezeten.
    Vandaag weer ff geweest en ze had een opleving.
    Van middag ff niet waken dat doet een vriendin.
    dus ook ff tijd om mijn kaartje te plaatsen
    nog niet veel bijzonders we steven af op het ei!

Tot gauw!

8. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    @lordifal...meissie wat vreselijk!
    Was ze al ziek? Ik denk aan je, dit is een zware tijd!

Warme knuffel!

@elfje..aha oke dan...weet ik dat ook weer! bedankt!!

9. mieltje

mieltje Bekend lid

19 jan 2006
    913
    0
    0
    Wat is het hier spannend!!!

Ik sluit me maar bij julie aan.
    Even voorstellen, ik ben Miel, 34 jaar en probeer een kind te krijgen sinds januari!!!
    Het was meteen raak echter miskraam, toen weer raak, en toen weer miskraam. Tijdje gerust en bij gekomen van de schrik!
    En nu willen we weer proberen. Sinds kort gebruik ik ook ovulatietesten.

hier is mijn kaartje

En ik denk dat FF morgen zegt (bij een blijvende hoge temp) dat ik op dag 8 mijn eisprong had.

Groet
    Miel

10. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Welkom mieltje!!

Zo te zien krijg jij een deze dagen je *kruis* van ff.

Hopen dat t weer snel raak is en dan goed gaat!!

11. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    OOOOO Natasja! Ik hoop het zo meisje!!
    Sandra: go for it!!!

Alle andere dames ik blaaaaaaaaassssssssssss: PPPFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF!!
    En voor de wachter heel veel succes en voor de ongi dames een hele dikke knuf!

12. mieltje

mieltje Bekend lid

19 jan 2006
    913
    0
    0
    Hai Ninetje,
    Ja ik denk dat FF morgen die rode kruis door mijn grafiek zet.
    Maar wat ik dan niet snap is dat de ovuatietesten negatief waren.
    Ik voer ze wel goed uit. Controle streepje is op de test aanwezig.

groet
    Miel

13. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    nee ik denk dat het ligt aan hoe hoog je temp. anders is als hij anders heel laag is dan zal het na je ei niet de 37.0 gr. halen ;) ik duim voor je meissie

14. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    @mieltje...Soms zit ff er ook naast hoor...je temp kan door diverse omstandigeheden omhoog of omlaag schieten heb ik me laten ertellen, gewoon ook blijven testen met die ovu strips, lijkt mij.

En dubbel op klussen ;) eerst op wat ff aangeeft en dan op wat de testen aangeven.

@asjuh Bedankt meis voor je antwoord...Ik blijf erbij dat het haast niet raak kan zijn..te ver voor mijn ei geklust en according to ff net na mijn ei..eerder kon helaas niet, manlief rijdt veel buitenland...echter was ie deze week wel veel thuis doordeweeks...om gek van te worden ...toch??

Ach we zien t wel allemaal...ik heb tenslotte superzaad gekregen van terese :)

Als ik het hoog hou...boven de lijn...is t goed...toch?

Tot nu toe zit ik al 9 dagen lekker ver erboven!

Blaaaaaaaaaaaaaaas voor mezelf en voor de andere ladys!

15. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    14 dagen (of 13 als ik mijn ei fout had, heb natuurlijk niet getempt, dag 14 of 15 heb ik meestal mijn ei)

16. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Nondejuu Natas!!

Hou je ons niet al te lang in spanning??

Dat je je kan bedwingen zeg!! Zeker omdat je cyclus anders dan anders is!

Ik heb die plopjes gehad en vanacht viel het me op dat ik niet lekker op mijn buik kon liggen omdat de tetters zeer deden...had ik ook bij die MK.

Ik kan je wel vertellen dat mocht dat aanhouden dat ik vast niet kan wachten tot mijn NOD..met alle risicos van dien..maar goed...

Knap van je meis!!

Voor jou, mocht je het nodig hebben en alle andere afwachters...(ik ook dus)

Een flinke dosis engelen geduld!!

17. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hihihihi thanks ninetje.. ik heb gewoon geen idee en wil absoluut niet verdrietig van een negatieve test. ik zie het wel.. vind alleen de afwezigheid van bruin wel spannend..
    Maar goed, heb ook constant gevoel in mijn baarmoeder, wat toch ongi pijn is.

Ik hoop ninetje dat je man idd superzaad heeft gehad en dat je een mooi beebje bij je draagt!

groetjes

18. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Maar Nassepas...Je weet toch...dat ongie krampen ook bij zwangerschap voorkomen?? Dat zegt niks hoor.
    Nog maar een paar daagjes meis..Je bent een van de weinige op wie er nog hoop gevestigd is voor zeer binnen kort...

Ik doet echt hard duimen voor je!

Wat dat superzaad van mijn kerel betrefd...mwoah...t is een roker, zit de hele dag achter t stuur, drink in t weekend best wel een paar biertjes...

Ook ik dek me in ondanks de mijn bekende pijn in de borsten :oops:

En ik moet nog een hele lange week!! :(

19. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hahahah dat roept mijn zus ook elke keer... je weet toch toen ik zwanger was had ik weken lang buikpijn hahahaha jaaaa zus i know... maar er moet toch verschil in zitten kwa gevoel?

duimduimduimduim :D

20. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Euhm...misschien als je goed oplet een heeel klein beetje...maar dan ook echt een heel klein beetje.

Als je die twee naast elkaar zou kunnen zetten om het verschil te voelen dan heel misschien voel je dat de een net ietsjes anders is...

helaas kan dat niet en dus zien we het al snel als ongie pijn...komt omdat het beide van de baarmoeder af komt he...

Jah superspannend...!!!!

Deel Deze Pagina