temperatuurkaartjes (oud)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Owh...

Ik geloof dat ik ook een soort van ongie krampjes voel...of zijn ze toch net anders?:oops:

Wat ik net wel had...ik rekte me uit om een glas te pakken en werd teruggefloten door een steek links onderin....net boven naast mijn schaambot...daar waar het eerst *plopte*

Ships...er liggen 3 testen hier van deze site...

Hoor ik ze nou roepen?? ;)

2. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    hahaha nintje... hoor ze nou roepen.... :)
    Ik ken het hoor , ik "mag" volgende week zaterdag testen als me ongi er niet is... ik denk ook steeds van zou ik het niet eerder kunen zien of de ja of de nee...
    Maar al zou het ja mogen zijn.. bij me jongste zag ik het pas na 2 weken na mijn NOD, en bij de eerste had ik het niet gelijk door en toen de echo al van bijna 8 weken bleek, had ik wel hcg natuurlijk...
    Maar ik heb hier ook 3 testen van mijn ovu set en die roepen ook hoor... alleen iedere ochtend ga ik snel plassen :D en omdat ik alleen de ochtend urine wil, ben ik zo weer een dag verder.. het begon bij dag 12 al te kriebelen en nu zijn we al op 7 die bijna weer om zij.....
    Dussss nog ff bikkelen... negatief is niet leuk om te zien al weet je dat dat erin kan zitten en dat het misschien later toch posi is, want dat neemt je gevoel van die nega niet meer weg die je al heb gehad, toch :oops: :) :(:

3. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Nou Natas eigenlijk verschilt het niet zoveel hoor ;)
    Ik duim enorm voor je meid! Je hebt het zooo verdient!

4. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Jaycey, Britt en Terese :cry: balen meiden. Sterkte en alvast geluk voor de nieuwe ronde!

Stien; klussuhhhhhhhhhhh :D

Natas; ik duim me suf voor je meis!!

Voor de rest draaien mijn duimpjes ook!

Mijn bezoek ik gisterenavond gearriveerd. Ronde 13!! Vind het echt niet leuk meer.
    13 is mijn geluksgetal, hopelijk ook geluksronde. Zou een erg leuk verjaardagskado zijn (ben 3 okt jarig)...

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    oooooooooow elvira :cry:
    ook al ronde 13! ik duim voor je dat het je geluksmaand word!

@Harley.. oeh.. wel hetzelfde? hihihihihi

kus
    Natas

6. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0

jaaaa erg he...hey..wel leuk dat we gelijk op lopen meis! :D

Ik heb besloten dat als deze pijn in mijn borsten aanhoudt ( ik herken er steeds meer van als toen met de mk) dat ik donderdag gewoonweg een test ga proberen hoor...dat is dan 2 dagen voor mijn NOD...Waarom niet langer wachten dan...geen idee...misschien omdat ik een pendel uit heb staan voor posi test in aug? En als ik niet op tijd test..dan klopt t niet!

Hahahaha, nee hoor onzin..

7. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    hahahah pendel.. ja zo kan je het ook zien...
    mijn pendel zegt sept zwanger van een jongen..... als ik het bekijk als jij moet ik dus juist pas sept testen :)
    nou ik hoop gewoon dat ik het volhoud
    ik heb straks werken tot morgen ochtend, dus geen ochtend urine voor mij :D
    maandag weer vroeg op om de kids naar school te brengen en dan is het alweer dinsdag morgen waneer ik eventueeeeeel kan testen... ,maar mezelf kenende zeg ik dan tegen mezelf ach nu kan ik ook wel w88 tot zaterdag.............. hoop hoop hoop iig :)
    Spannend idd dat we gelijk lopen... hopen dat 2 sept een geweldige NOD zal zijn :p

8. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Ik ben er niet eens op 2 september...

Dus als ik voor die tijd niet heb getest...moeten jullie hier wachten tot maandag....dan ben ik weer thuis nl.

Ik zoek wel een leuke afleiding en wacht zo lang mogelijk...echter kijk ik wel hoe mijn temp verloopt...voorlopig is er een kleine daling...Als ik nou steeds meer ga dalen dan test ik natuurlijk helemaal niet...

9. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Spannend meiden we gaan met z'n drietjes gelijk op!!
    En ik hoop ook echt alle 3!! Bingo.
    Mijn pendel ( ;) ) staat ook uit voor augustus dat zou erg mooi zijn he Ninetje ... :idea:
    Wat het testen betr..ik weet het nog niet ga ff aankijken hoe m'n lichaam verder gaat reageren de komende 2 dg.
    Vooralsnog voel ik me vrij goed, alleen iets vreemds laag in het buikje en kleine witte bultjes op m'n tepels en lichtelijk misselijk.

10. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Iedereen bedankt die aan het blazen is geweest. Ik ben benieuwd hoor. Zolang er nog geen duivels te zien zijn, geef ik de moed nog niet op.

Ik heb al een paar dagen van die plopjes onderin mijn buik. Geen idee wat dat betekent. Maar heb ook nog niet mijn vaste bezoekers van de duivels, twee puisten op mijn kin. En ook nog geen buikpijn gehad.

Ik wacht maar af. Weet eigenlijk niet precies wanneer ik mijn NOD heb. Ik heb mijn eisprong op de 13e gehad, maar ben op de 14e geïnsemineerd. Volgens mij is mijn NOD dan toch morgen. Maar goed, ik wacht nog maar even met testen. Heb nog maar één test thuis liggen. Van de webwinkel. Weet iemand toevallig hoe gevoelig die is?

Groetjes, Jaycey

11. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    3 is a charm.. zeggen ze he... hahaha
    Ik moet wel zeggen dat ik me wel lichtelijk misselijk voel ja...
    Ik denk maar dat ik de drop niet zo lekker vond :( voor het eerst :( terwijl ik deze al jaren eet :( en ik van drop nooit misselijk ben geworden :(
    hahahahahhah nee nu maak ik mezelf gek...
    Ik ga zo lekker werken , morgen mijn dochtertje der familie feestje maandag afgepeigerd wegens slaap gebrek en dan dinsdag nog maar weer kijken of ik weer op sta en na een kwartier over me nek ga zoals afgelopen 3 dagen......

12. lot

lot Actief lid

21 feb 2006
    401
    0
    0
    grafisch ontwerper eigen bedrijf
    Brabant
    ohw natasja... Ik wacht met je mee!

13. mieltje

mieltje Bekend lid

19 jan 2006
    913
    0
    0
    Hoi allemaal,
    Jammer net weer een negatieve ovulatie test. Ik weet het niet meer!!!
    En ik heb er geen zin meer in. Om de dag, en dan een half uur blijven liggen.
    Ooooh, hopelijk is die eisprong al geweest. ik heb echt geen energie mee en dan al die (vieze) was... :oops:

Geef me een teken en laat mijn temperatuur morgenochtend aub zichtbaar gestegen zijn

14. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    hee meissies!!
    bedankt voor alle positieve reacties!!
    ik heb vanmiddag 2 cb-testen gekocht......oeh ik vind het zo spannend, ben benieuwd of ik kan slapen......
    heb vanmiddag 2 1/2 uur geslapen, en ben nogsteeds dizzy....
    vanavond maar lekker vroeg naar bed....dan is het gauw morgen.
    liefs elfje

15. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ooooow spannend elfje!
    ik duim voor jou en je mannetje!!!

16. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    thanx natas!!
    wanneer waag jij je aan een testje??

17. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    zo laat mogelijk denk ik... woensdag? als ik het droog en uit hou?
    hihihihi dan ben ik op dag 18 na ei..
    maar ik ga het niet redden denk ik... ik denk dat ik morgen ongi word ofzo..

18. Niet meer actief

Echt niet!!!....Die banner moet er komen ;)

Liefs Nies

19. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    echt niet natas!!!!
    je gaat morgen gewoon lekker met mij mee naar de andere kant van het forum!!!! hihi
    (lekker voorbarig....hihi)
    liefs elfje

20. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hahahah i wish! (with all my heart)
    maar die buikpijn... zucht... :(