temperatuurkaartjes (oud)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. droom

droom Actief lid

25 jul 2006
    353
    0
    0
    Ik zet ook maar weer eens mijn kaartje neer. Het lijkt er op dat mijn temp nu eens even gelijk blijft. Wie weet wordt het één en ander duidelijk. Het duurt nu al zo lang.

Ik zag verschillende verwachtingsvolle kaartjes, spannend hoor meiden!! Veel succes.

Gr Droom

2. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Mijn kaartje voor vandaag :)

@elvira..bah balen meiske!

@Britt...bah ook voor jou balen!

Hoop ook dat jullie ronde de volgende mag worden!

@Elfje...IK probeer zo hard mogelijk te blazen voor je meis!

@ Stien...IK ken je niet..maar ik weet wel wat je gaat doen! ;)

@me2...ieuw haring...De einge vis die ik lust is tonijn en kibbeling....Ik slik visolie pillen, ter compensatie.

@Droom..idd vervelenden grafiek hoor! Hoop t ook dat er snel duidelijkheid gaat komen.

@Jackie...IK heb dus al wel die pijnlijke borsten...maar net even anders dan de vorige 2 maanden...

3. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Meiden de kaart voor deze maand in vol.. Op naar de volgende..

Vandaag verjaardag dus ben er even niet..

Liefs britt

4. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hallo allemaal,

Nou, bij mij is het wachten op de :evil: :evil: :evil:. Mijn kaartje spreekt voor zich.

@Britt...Balen joh, maar waarschijnlijk ga ik met je mee naar de volgende ronde. Tot daar. En toch nog een fijne verjaardag.

@Elfje....Testen joh. Je temp zit toch nog hoog boven de lijn. Ik ben benieuwd.

@Natasja...Knap hoor, dat je het testen uit kunt stellen. Ik had al lang en breed getest (sterker nog, heb ik ook gedaan, afgelopen woensdag). Ik duim voor je hoor.

@Ninetje...dat zier er mooi uit hoor. Houden zo.

@Droom...ik kan er niet echt iets van maken. Heb je al een eisprong gehad?

@Me2....ik denk dat ik de test nog maar in de verpakking laat tot volgende ronde. Het ziet er niet zo goed uit.

@Stientje...kun je voor mij ook een overheerlijke omelet bakken? Alvast bedankt.

@Jackie...mooie stijging. Nog even een paar dagen (en dan maanden) zo houden. Wanneer ga je testen?

Groetjes, Jaycey

5. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    @Jaycey...he bah balen meis...Ik hoop nog dat ie gaat stijgen meiske...maar wil je geen valse hoop geven natuurlijk!

Warme knuffel dus maar voor jou!

6. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Ninetje omhoog is goed !!! Houen zo of je krijgt met stien ad stok ! ;)

Britt knuffeldefluffel !! :(

Jaycey : :( ik ga al aan de slag... volgende maand wil ik geen enkel omeletje meer hoeven bakken hoor !! ;)

Ik hoop dat ik nu 2d verhoogde temp krijg want dan krijg ik een dikke vet kruis en daar kijk ik zo naar uit ! 8)

7. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    zo ff lekker gebadderd en dan door het huis heen ben al lekker kippesoepje aan het maken

jaycey balen meid nu maar wachten tot de duivels
    woensdag is mijn nod en ik zie mijn mannetje pas vrijdag avond of zaterdag als ik dan nog niet ongi ben ga ik testen hij wilde er graag bij zijn namelijk
    het lastige is dat we dan dus met het hele gezin in zeeland zitten in een huisje en ik weet niet of ik het voor me kan houden.

pijnlijke borsten ninetje??? spannend meid

ik blijf duimen hoor

8. mieltje

mieltje Bekend lid

19 jan 2006
    913
    0
    0
    Nou dames, mijn temp is vandaag 36,12, Geen rode kruis door mijn grafiek van FF. Gelukkig maar. Dan klopen die ovu testen dus wel.
    Oke ik heb geduld....

Jackie, pijnlijke borsten kunnen komen op het moment da HCG hormaoon begint te stijgen, maar daarnaast ook bij je ongie.

Britt, balen zeg

Jacey, omhoog met die temperatuur

Ninetje, dat ziet er goed uit.

Droom, je hebt een lange cyclus, laten we hopen dat die ei gauw komt.

Goet
    Miel

9. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    britt - balen meid, suc6 volgende ronde!

elfje - komop meid, omhoog met die temp!!!! pffffffffffffffffffff

stientje - kan zijn dat je morgen je ei heb en dat je temp dus morge omlaag gaat!, goed klussen he!!!Have fun!

jackie - spannend meid, aan je temp ligt het iig niet!

jaycey - balen meid! suc6 volgende ronde!

droom - kan er nog niet echt wijs uit, nog geen ei gehad?

ninetje - netjes meid, hoog houden he!

natasja - hoe is het meid? al getest? of heb je het kunnen laten? het is jou maand hoor!!!!

10. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Ja morgen wordt spannend op me tempkaartje... en genoeg geklust vr vandaag,... ;) hoop dat ik morgen meer duidelijkheid krijg.. had vandaag alweer bloedverlies ih midden v me cyclus hoop dat het met me eitje te maken heeft,... heb ook zo'n duwend gevoel in me onderbuik..morgen zal dus een stukje bepalend worden en natuurlijk me ovutest v deze namiddag...

11. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    stientje - doe je altijd smorgens en smiddags en ovutest? kan ook zijn dat je vandaag je ei heb, aangezien dat gevoel in je buik! wordt de jouwe he!!! ik blaas die zaadjes de goeie richting uit en dat er maar 1 de winnaar mag zijn!!! Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

12. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    een paar rommelige dagen gehad daarom verkeerde tijd gemeten wel voor het opstaan.
    stien onderweg naar een vet kruis.

13. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Ik doe elke dag een ovutestje in de namiddag Meliske rond half 5... en gisteren was die posi... met dat raar gevoel erbij en bloedverlies is vandaag misschien me eitje.. of morgen.. maar heb vrijdag en deze morgen nog geklust dus hoop dat er nu es een winnend zwemmertje is ! En bedankt vr die krachtige wind ! :D

Lorfiedal veel succes in de weg naar een vruchtbaar eitje !! Ik duim vr je !!

14. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

goedemiddag dames:

Droom: wat een apart kaartje! Ik hoop dat je er binnenkort meer wijs uit kan worden.
    Ninetje: Je gaat de goede kant op. ffffffffffffffffffffffffffffffffffff ik blaas nog even voor een hogere temperatuur morgen!!
    Britt en Jaycey: wat sh..... zeg! Balen..... Hoop dat volgende ronde wel raak is!

Ik zit op dag 9 en het gaat de goede kant op. Vloei is cremig, denk binnenkort waterig. Volgens ff heb ik ergens tussen dinsdag en vrijdag mijn ei. Flink klussen dus de komende dagen.

15. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hoi meiden,

Ik zie allemaal wip wap kaartjes zeg!
    Elfje.. maar je temp is nog mooi.. aangezien je ook eerder een paar dagen deze temp had is het niet erg denk ik!

Stien, eitje geweest misschien? gisteren? dan heb je misschien een korte LH spurt!

Ninetje.. duimduimduim

Balen Britt en Jaycey :cry:
    Droom.. lange cyclus zeg :(

Hier nog niks :confused: begin langzamerhand toch wel de kiebels te krijgen.. na al die buikpijn van gister was ik op de duivels voorbereid.. maar nope helemaal nog niks de buikpijn is een stukje minder en is af en toe ook weg..zit nu 15 dpo (of 14) zonder bruin verlies.. word ik in de maling genomen? brrrrr zenuwzenuw ik heb dus nog niet getest! hihihi en probeer dat nog even vol te houden.. was toch wel erg regelmatige de afgelopen maanden..[/b]

16. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    ik hop het voor je natas.... Ik duim voor je...

17. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Ik duim mezelf dubbelendik en bont en blauw Natas !!!

18. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    thanks meiden!

19. Silly43

Silly43 Actief lid

8 mei 2006
    468
    0
    0

Hoi

ik probeer hier voor het eerst mijn (allereerste) tempkaartje neer te zetten. Hoop dat het gelukt is.
    Het is nu 11 dagen geleden dat ik ben gecuretteerd en heb al 3 dagen onwijze ovulatiepijn (heb ik altijd). Tot nu toe nog geen positieve ovutest. Maar mijn temp is wel vanmorgen opeens omhoog gegaan. Hoe moet ik dit nu zien? Kan mijn temp morgen weer lager zijn en dat ik dan alsnog omhoog ga na mijn ei? Of heb ik mijn ei nu al gehad? Snap er niks van. Iemand van jullie misschien wel? Of suggesties?

20. samantha1986

samantha1986 Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.632
    0
    0
    hutje op de hei
    hier is mijn kaartje
    er is nog niet veel op te zien
    alleen begint mijn kaartje zoals temp ronde 2(vorige ronde)

ik heb ook een vraagje :(:
    is de dag dat ik mijn mk had ook gelijk de eerste cyclusdag
    of heb ik dat misschien verkeerd begrepen :(:

liefs samantha :D

Deel Deze Pagina