temperatuurkaartjes (oud)

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Natasja, Jun 3, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Silly, het kan dat je temp morgen weer lager is.. soms ben je nou eenmaal warmer.

Samantha, ja dat is je eerste cyclus dag.

groetjes

2. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Vond gewoon ff leuk om me kaartje te plaatsen. Nog niets bijzonders te zien, niet te warm en te koudbloedig........

Als nu nog minstens 8 dgn volhou, wordt ik eind van mijn vakantie ongesteld en dan kunnen we misschien toch nog meteen na de vakantie opstarten, pppffff..........

Twinny

3. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Hallo Dames,
    Wat hebben jullie veel geschreven!

Natasja, Mijn duimen draaien op volle toeren, Spannend hoor!!!

Stientje, wat las ik heb je je ei gehad? dan nu ook een hele hete luchtstroom voor jou! PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

De rest heb ik niet meer kunnen onthouden, sorry meiden.

Hierbij ook weer mijn kaartje, mijn temp was vanochtend mooi gestegen :) nu nog zo houden ;)

4. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0
    @Stien...Ik doe mijn best met hooghouden...mocht het niet lukken...krijg ik dan ook zon heerlijk omelet van je? ;)

@Natas...superspannend!!

@ingemoppie...bedankt voor het blazen...hoger hoeft niet persee...als ie maar niet weer gaat dalen...

@twinny...hopen dat het dan net na je vakantie komt..voor jou duim ik daarvoor!

@zanoni...das lekker omhoog! Houden daar!

@de rest die ik vergeten ben een kussie!

5. samantha1986

samantha1986 Fanatiek lid

Mar 21, 2006
    1,632
    0
    0
    hutje op de hei
    dankje wel natasja

en ik duim voor je

liefs samantha

6. Mona

Mona Bekend lid

Jan 16, 2006
    729
    0
    0
    Ik ben even een paar daagjes er tussen uit geweest dus ik moest even "bijlezen"
    Jeetje Natasja, nu wordt et toch écht spannend :confused:
    Mijn duimen draaien.......

Voor alle meiden veel succes komende tijd! Ik temp. deze maand even niet ivm vakantie we gaan helemaal op de bonnefooi deze maand!

Liefs Mona

7. Terese

Terese Fanatiek lid

Hebben jullie het gezien?? We hebben nieuwe smileys!! :colors: :colors: :colors: :cyclopsani: :cyclopsani: :cyclopsani: :geek: :geek: :geek:

8. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    so dat zijn er lekker veel!!!!

9. Stientje

Stientje Fanatiek lid

Dec 2, 2005
    3,886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Twinny er komt vast heel binnenkort een eitje aan... heel lang duurt het vast nt meer !

Zanoni, ik weet het nt zeker dat mijn eitje er al was maar had gister wel een posi ovutest ! Jij gaat ook lekker de lucht in joh !!! :D

Ninetje ik bak vr jou met een plezier een omeletje maar dat pannetje zet ik nu nog nt klaar ? Is binnen 9 maanden ok ? ;)

Meidjes ik heb ook even een vraagje vr jullie... ik heb vandaag weer getest en de streepjes zijn zo goed als gelijk, lijkt wel of de ene iets lichter is als de andere maar is twijfelachtig... schrijf ik vr vandaag dan nog es posi test of nega ? Ik loop ook al een ganse dag met een drukkend gevoel id onderbuik waardoor ik steeds mt plassen ... dus wat denken jullie + of - vr vandaag ?

10. Josien

Josien VIP lid

Jun 27, 2006
    9,956
    5
    38
    Female
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Beste allemaal,

@Natasja, jee... dat hij zo lang kan wachten... pfff, ik hoop dat je temperatuur mooi hoog blijft, dus ik blaas even flink voor je. Ik heb er een goed gevoel voor je over!!!

Zelf heb ik vandaag een echte baaldag. Gisteren heb ik voor het eerst een ovulatietest gedaan. Eigenlijk moest ik dat volgens de gebruiksaanwijzing pas vanaf vandaag doen (met mijn cyclus van 35 dagen), maar ik was eigenwijs en achteraf ben ik er wel blij mee, want nu had ik gisteren ineens een positieve test in handen.

Maar ik ben op het moment eerlijk gezegd een beetje down. Ondanks het feit dat ik nu heel duidelijk wist wanneer mijn ei kwam (gisteren dus), baal ik enorm omdat we niet genoeg geklust hebben. Vanmorgen was ik echt even heel verdrietig. Mijn mannetje heeft een blessure aan zijn been dus we hadden op dag 16 wel kunnen klussen, ondanks het feit dat hij toen al flink last had van zijn been, maar eigenlijk hadden we gisteren en vandaag ook even flink er tegenaan gemoeten. Het zit er waarschijnlijk dus weer niet in deze maand.

Vanmorgen heb ik een negatieve ovulatietest gehad, dus mijn ei is echt achter de rug. Als mijn DPO hetzelfde is als de vorige maanden (toen steeds een cyclus van 35 dagen), dan zou ik nu op 29 dagen uitkomen. Zou op zich wel prettig zijn. Kunnen we tenminste snel door naar de volgende ronde...

Hieronder mijn kaartje weer. FF heeft me vijf dagen een VIP-kaartje gegeven, dus dat is nu wel ff leuk.

Voor alle meiden in de wachtkamer: succes met wachten...!!!

Groetjes,
    Josien

11. Josien

Josien VIP lid

Jun 27, 2006
    9,956
    5
    38
    Female
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    @Stientje, ik denk dat ik een + zou noteren...

12. Stientje

Stientje Fanatiek lid

Dec 2, 2005
    3,886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Dankje Josien... hou er nog even de moed in meid, denk toch dat je best wel tijdig geklust hebt hoor !! Heel veel succes and may the strong ones rule !!!

13. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik zou ook een plus doen!

14. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Oh men, wat is het hier weer spannend voor sommigen.
    Josien, wel op tijd geklust hoor!

Stien: hoe wass het vanmiddagmet de ovutest?

Natas: ik blijf door duimen!

15. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Stientje, ik zou ook een + doen!

16. Stientje

Stientje Fanatiek lid

Dec 2, 2005
    3,886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Ok meiden dankje wel ! Dan zet ik vr deze namiddag een plusje en als ik nu 2d verhoogd zou krijgen krijg ik me eerste vette kruis in long time ..

17. ElviraR

ElviraR VIP lid

Oct 28, 2005
    5,134
    0
    0
    Hey meiden, bedankt voor de lieve woorden! We gaan er weer voor, maar na zo'n tijd ga je er steeds minder in geloven...

Natas :confused: waaaah wordt wel erg spannend nu. Ik hoop zo dat ronde 13 jouw geluksronde is geworden!!

Stien; :D Joehoe, ei gehad!! Ik ga vanaf nu dagelijks voor je blazen en duimen! FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF duim duim duim!

Jaycey; balen meid :cry:

Voor de meiden in spanning draaien mijn duimpjes verder.

Hoe'st bij jou Elfje?

18. Stientje

Stientje Fanatiek lid

Dec 2, 2005
    3,886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Dankje lieve Elvira ! Je bent een schat !!

Ik wil jou ook weer heel veel frisse moed toewensen en hoop dat dit DE MAAND vr je mag worden !!!

19. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

Wooooooooooooooooooow, het is hier bij een aantal meiden wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel spannend zeg...

Zanoni, je kaartje ziet er ontzettend goed uit.

20. ElviraR

ElviraR VIP lid

Oct 28, 2005
    5,134
    0
    0
    Jij ook bedankt lieverd!!

Share This Page