temperatuurkaartjes (oud)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Dikke knuffel Jaycey !!! :( Had zo graag maar binnen 9 maanden een omeletje vr je gebakken... maar ik ga alvast mijn pannetje warmen zodanig dat je weer moed hebt om er tegenaan te gaan ! LIefs xxx

2. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi Ladies,

Jeetje meiden ik kom ff 2 dgn niet op het forum enne deze topic heeft er 5 pagina's bij geschreven.
    Helaas geen tijd om het allemaal door te nemen...

@ Alle dames die binnekort moeten testen...good luck

@ Alle dames waarvan de temp omlaag gaat...pffffffff pffffffffff moet weer omhoog

@ Alle dames die nu in hun vruchtbare periode zitten...veel klusplezier

Hier is nog niets te melden...ik zit pas op dag 4 of 5 dus weinig nieuws...

Liefs Silla

3. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Jeetje meiden....ik ben een weekendje niet geweest en het is gelijk niet bij te benen zeg!! :)
    Balen voor de meiden die ongi zijn geworden...ik hoop dat de volgende ronde beter verloopt!!
    En voor de wachtenden onder ons...heel veel sterkte!! Ennee..niet teveel stressen.. :bounce: ;)
    @Natas, jij maakt het nu wel heel spannend he meis...wat zul je nerveus zijn. Probeer het maar zo lang mogelijk vol te houden he? En dan hoop ik dat je hier een prachtige foto van je posi-test kan plaatsen!!!! :cheers:
    @Zanoni, volgens mij ga jij toch ook super he??!! :D
    @Stien, ik zie dat je ovu-testjes prima werken!! Super hoor.. \:D/

En hoe is het hier....
    Nou, ik heb een heerlijk weekend achter de rug met hubbie... :thumup:
    We zijn eerst even naar de jaarmarkt geweest en daar heb ik supermooie laarzen gekocht voor 5 euro!!! Dat kon dus niet meer stuk! :D
    We hebben heerlijk gegeten samen en het avondje was heel erg romantisch...*sjucht* :({|=

Toch is dat best eens lekker hoor, als je kind even niet thuis is.. ;)
    We hadden weer volop tijd en aandacht voor elkaar, en de vlindertjes zijn niet weg geweest... :flower:
    Onze opzet is prima gelukt; weer eens heerlijk klussen omdat je van elkaar houdt en niet omdat nu toevallig je ei er is...
    Eigenlijk hebben we zelfs even wat teveel geklust...ihihih... 8-[

Het vreemde was alleen dat ik heel erg last van mijn buik had, onderin. Nu nog eigenlijk...
    Net of mijn baarmoeder laag zat ofzo? En dat hubbie daar nogal tegenaan heeft gezeten.. :|
    Mijn temp is iets omhoog gegaan...zou kunnen dat het dus door mijn eitje komt?
    Maar ja, ik denk niet dat ik hubbie vanavond kan verleiden tot meer...hihiih...volgens mij moet de boel eerst weer even aangevuld worden..hiihih... :)

Hier is mijn kaartje..

(wat een super-leuke smiley's allemaal zeg!!!! :cheers: )

4. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    ha sandra
    een leuk weekend zo te lezen heerlijk meid
    en als je eitje eraan komt heb je lekker geklust zo te zien
    ik hoop voor je dat het dan eens zo mag zijn
    ik zal voor je duimen

5. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Dank je Jackie...ik hoop het ook meis!!!
    Ennee...voor jou wordt het ook spannend he??? :D

6. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    ha ja heb je mijn berichtjes gelezen
    hij is vanmorgen 0.5 gezakt maar wel boven de lijn
    woensdag ga ik dus weg he en kon jullie niet op de hoogte houden maar als ik woensdag ochten niet ongi ben ga ik nog samen met me mannetje testen want die zie ik anders vrijdag avond pas en hij wil erbij zijn als ik test hihi

7. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Nou, daar was ik nog niet helemaal aan toe gekomen.. :oops:
    Maar ik zag het aan je banner.... ;)

8. Micha

Micha Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.231
    0
    0
    Woerden
    meiden het is weer spannend hier, ik wil iedereen die in de wacht staat heel veel succes wensen !!

voor iedereen die net ongi is geworden balen meiden succes de volgnde ronde !!

9. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    sandra ik ken het probleem
    ik had gister gelukkig al een stuk bijgelezen hihi
    maar het is voor sommige nog wel spannend ja

10. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hallo meiden

nou jullie maken het hier spannend hoor. dit is het eerste topic wat ik iedere dag lees.....

Balen voor de meiden die ongi zijn geworden of waarvan de temp. aan het zakken is.....

Hier is het eitje in aantocht. Steekjes in buik en vanmorgen 0.2 gezakt in temp. Zal morgen wel gestegen zijn!!
    Ach, dan gaan we gewoon voor oktober toch!!!

hopelijk is mijn volgende cyclus dan ook kort als deze !! anders moet ik tot eind okt. wachten en wordt mijn spannende NOD november!!! MAar ach dan wordt ik een augustus mama en augustus klinkt gewoon heel goed!! hihi,......

Twinny

11. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Fijn dat je een romantisch weekendje had Sandra ! Kan es deugd doen hé zo fijn samen genieten van elkaar !

12. mieltje

mieltje Bekend lid

19 jan 2006
    913
    0
    0
    Goedemorgen dames.
    Zoals julie op mijn kaarje kunnen zien heb ik gisteren een pos. ovu test gehad. :D
    Het is nu wachten op mijn EI.
    Ik ga min banner pas aanpassen als ik mijn ei gehad heb.

Stientje, Dat gaat de goede kant op , hopeilijk blijf hij de komende 9 maande hoog.

Voor de overige ladies, Succes als jullie deze week moeten testen (zw. test of ovu test).
    Wij willen alleen maar positieve uitslagen :)

De dames die deze week hun :evil: hebben. Op naar de ei !!

:flower: Vandaag heb ik vrij genomen en ga ik lekker met mijn man naar buiten (al zit het weer niet zo mee)

13. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Veel succes Mieltje !!! Op naar een vruchtbaar eitje !!!

14. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Hoi Meiden,

Ik stop voorlopig ff met tempen tot ik ongi ben, wordt gek van mezelf (en van mn lijf). En ik denk niet dat het op dit moment veel zin heeft om te blijven tempen.. Ik verlies nu al 20!! dagen rose/rood/bruin bloed en daar word ik niet vrolijker van :( . Eind deze week wil ik een test doen om uit te sluiten dat ik zwanger ben, ik voel nl niks wat met een evt zwangerschap te maken kan hebben.. Ik begin weer met tempen zodra de :evil: :evil: gearriveerd zijn.

Gr.
    Jorietje

15. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    zanoni - netjes meid! ziet er goed uit!!!

lorfidal - veel plezier met klussen!!!

stientje - komop meid hoog morge he, pffffffffffffffffffffffff!!!

sandra - dan hebben jullie precies het goeie weekend uitgekozen om samen ies leuks en romantisch te doen. precies in het weekend van je ei!!! nou maar hopen dat er 1 zzwemmer tussenzit die het ei goed bereikt!

mieltje - klussen meid!!!!

16. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    @Stientje, zeker weten meis!! Dat had ik echt ff nodig...loop alweer de hele dag met vlindertjes...hihiihih.... :D
    @Meliske, laten we hopen dat de eerste 'zending' goed was, daarna heeft hubbie niet echt de kans gekregen om de boel weer aan te vullen... 8-[
    Ik denk dat we voor het goed ietsje tevel hebben geklust... ;)

17. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Jorietje, ik denk aan je meis.....

18. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    sandra - hihi, moet ook keer kunnen he, en dat was teminste niet omdat het moet, maar omdat jullie allebei wilde, en bij die 2de en misschien wel 3de keer, zaten misschien ook wel een paar zwemmers tussen. you never know. dan moet het toch wel raak zijn deze maand! ga voor je duimen!

natasja - weet je al iets meer meis? je houd ons wel in de spanning hoor!

19. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

Goedemorgen (bijna middag) dames,

ik snap van mijn kaartje niets meer.

Ik heb vandaag ineens een sprong van 0,5 graden en geen kruis bij ff. Wel vannacht een steek in mijn linkerzij gevoeld en vandaag een druk op mijn buik. Is dit dan een eitje? Ik snap het niet. Heb gisteren ovu tests besteld. Wil eens samen met die dingen checken wanneer eitje komt.

Groetjes, Ingrid.

20. mieltje

mieltje Bekend lid

19 jan 2006
    913
    0
    0
    Hoi Ingird
    FF zet pas een kruis als je 3 dagen achereen een verhoogd temp hebt. Dan spreek je van een temp. shift.

Dus afwachten zou ik zeggen.

Deel Deze Pagina