oh haai hihi had het al over je maar je banner spreekt voor zich he helaas meid op naar de sept ronde
helaas.. zit hier te huilen achter de computer (geen mooi gezich die combi van tranen, snot en make-up) Had vanmidddag ineens bruinverlies.. en we hebben er net even een test tegen aangegooid, gewoon voor de zekerheid.. niks natuurlijk.. Morgen gaan we de dokter bellen.. ik trek het ff nie..
Ach nee, Natas! Niet weer.... Het lijkt idd verstandig om naar de dokter te gaan. Weet niet wat ik zeggen moet. Reikt een zakdoekje aan.... Kop op meis!!!
ow meis, wat gruwelijk kl*te, k*t!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik had het zo gehoopt. heeel veel sterkte meid!!!
Jeetje Natasja, Ik weet ook niet goed wat ik moet zeggen. Vindt het erg sneu!!! Veel sterkte. Msschien dat je inderdaad bij je dokter meer duidelijkheid krijgt.
jeetje natasja...... ik weet niet wat ik moet zeggen. Het zag er zo hoopvol uit..... Sjee.... ben er even stil van. Ik had zo voor je geduimd. Ninetje, ik meet ook niet altijd gelijk. In de weekeinden ook vaak een uurtje later als normaal. Mickey, bij mij kelderde de temperatuur op de dag dat ik ongi moest worden. Later in de middag kondigde die zich toen lichtjes aan en de volgende dag was het er helemaal. Ik hoop alleen voor jou, dat je temp lekker hoog blijft. Mooi kaartje. Pff, nu even eten, want ben net terug uit mijn werk. Tot laterssssssssss
He mickey, Wat spannend, stel dat die helderziende gelijk heeft. Daar wil ik ook wel een consultje aan wagen...
Jorientje Ik snap het ja..naalden is niks fijns he? En toch is het lang dat je dat bloedverlies hebt...even er doorheen bijten en toch maar gaan, misschien hoeft een bloedtest niet eens en wijst een scho al voldoende uit...succes! SandaraKNog steeds aan het vlinderen meis...wat heerlijk he! Nu nog de (tweede)kroon op jullie liefde! Jackie en [/b]ingemoppie Maar welke temp moest ik nou invullen he...anderhalf uur eerder (36,8) of twee uur later (37,2) Ik heb de laagste maar gepakt...IK was vanmiddag zo moe dat ik weer even een tukkie heb gedaan, gewoon weer ffkes getempt na het wakker worden en die gaf 37,1...
Natasja Ik wilde jou even apart een hele dikke vette knuffel geven!! Wat vreselijk klote meidje! Verder weet ik niks te zeggen lieverd....Alleen nog een extra knuffel!
Lieve Natas, Balen meid! Ik kan me voorstellen dat je nu een dip hebt.... Kon ik je maar in het echt een dikke knuffel geven..... Ik denk aan je! Liefs, An
De alllerliefste knuffel der knuffels die ik ooit verstuurd heb komt regelrecht jouw richting uit Natas !!
indroging van de inkt? maar dan zal elke test dat toch moeten hebben? en eigenlijk alle testen die ik over dit jaar gedaan heb droogden wit op...
Natas.... IK heb hier wel vaker een ractie opgegeven... Ik heb in mijn leven al heel wat testen versleten en nog NOOIT heb ik een inkleuring streep gezien...zelfs niet als ik de test tegen het licht aan hield... Ik denk heel even afwachten meis en mocht er niks doorzetten dan gewoon nog een test doen?