Ind want vr diegenen die nu mogen gaan afwachten OPGEPAST !!! De prikkeldraad staat vanaf deze maand onder hoogspanning !
Ik temp wel maar zet ze nt op kaart Nelleke...vanaf volgende week zondag plaats ik weer mijn kaartje ! Zit anders te zeer op mijn ei te wachten precies of ik doe dat nu niet Hoe'st met jou ?
ja vorige maand was het hetzelfde alleen had ik toen voor mijn eisprong ook een wat hogere temp...nu zat ik een stuk lager...geen idee hoe dat kan..
@Stientje met mij is het prima hoor. Nog een weekje dan is mijn NOD. Ik ga pas de 30e testen (mocht het zover komen) Want dat zijn wij een jaar bij elkaar. @MissX deze ronde zit ik voor mij ei ook een stuk lager gek hoor. Zou het helpen ??? Nog een paar daagjes voor ons meid !
Wat is het verschil tussen de blauwe en witte rondjes? Ik heb alleen op de eerste en laatste dag een wit rondje, de rest is blauw.
Oh, maar ik heb nooit echt dezelfde tijd, maar altij wel rond 7.00 uur, vandaag helaas pas om 8.20 uur wakker, dus hij zou vandaag wit moeten blijven? En dan morgen weer blauw als ik om 7.00 uur temp. Toch?
yep klopt helemaal. Maar zelf vul ik geen tijd in bij FF. Als ik echt beroerd slaap of er veeeel later in ga dan vul in sleep deprived in bij FF. Verder probeer ik ongeveer om dezelfde tijd te tempen.
Een wit rondje is als je op een ander tijdstip hebt getempt als anders. Als je het steeds op hetzelfde uur doet krijg je een vol rondje.
Steintje en Nelleke, bedankt voor de uitleg. Ik zal binnenkort ook eens een kaartje posten, maar nu is het al ruim 2 weken 36,5 graden, dus totaal niet interessant. Hoop toch wel dat er snel verandering in komt.
Nou het is soms net een tiende hoger of lager, maar bijna en rechte lijn. Thermometer doet het wel hoor, begon de cyclus op 37,1 graden.
@MissX deze ronde zit ik voor mij ei ook een stuk lager gek hoor. Zou het helpen ??? Nog een paar daagjes voor ons meid ![/quote] nou Nelleke ik hoop dat het een goed voorteken mag zijn!!
Ik ga 'm vanaf deze ronde (helaas) ook goed bijhouden. Mijn temp is vandaag pas gezakt en vanavond kwamen de 1e , dus op voor (pas) ronde 2.