Dacht ik toch iets van mijn eitje gevoeld te hebben zondag, dondert die temp toch wel weer naar beneden. Ik snap er echt niets meer van nu !
dank je stientje WE waren teleurgesteld maar verheugen ons idd op de vakantie en op naar de volgende ronde. ja jou temp kan wel een hitte boost gebruiken ik zal voor een paar dagen blazen pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff zo genoeg hihi als je maar genoeg klust nu he nou succes he
dAnkje vr de hittegolf Jacky ... die kan ik nu zo gebruiken !!! Heb al zoveel geklust... maar dat ene dagje kan er nog wel bij ! Veel plezier met jullie beidjes !
Jackie balen dat je ongi er toch is. Succes volgende maand en een fijne vakantie. Stientje ik denk dat je ei nog niet is geweest, maar hij zit er wel aan te komen. Misschien morgen eindelijk de duidelijke tempstijging. Dus aan de klus meid . Wat voor ovualtietesten gebruik je? Lot graag gedaan heb je meer vragen gewoon stellen
ik weet niet waarom maar mijn gevoel zegt GAME OVER deze maand. ik heb nog wel een aantal dagen te gaan maar ik voel helemaal niks. (voordeel is wel ik heb ook geen last van freetbuien die ik normaal wel heb een week voor mijn ongi.) hier maar even mijn kaartje. ik moet zeggen dat ik denk ik niet meer ga tempen deze maand. elke keer als de temp zakt denk ik ooooo....dit gaat fout. ik word er helemaal van. dus ik denk dat ik voortaan maar voort temp tot aan mijn ei en dan stop ik en zie ik wel wat er komt iedereen suc6 en ik hoop op veel posi testen deze maand. als mijn ongie begint, meld ik me weer
jackie - balen meid, fijne vakantie en veel suc6 in de volgende ronde! stientje - wat vreemd zeg, zou toch denken dat ie omhoog moet gaan met al die positieve ovutesten. was ie vanmorgen weer nega? toontje - bedoel je dat je niks voelt wat wijst op een zwangerschap? maar dat kan toch ook nog niet, je heb nog niet eens een eventuele innesteling gehad, of die heb je nou, daarna komen de kwaaltjes pas. natasja - weet je al iets meer?
Hier weer even mijn kaartje....dacht ik toch dat ik afgelopen weekend mijn ei had...daar leek het wel op...maar niks hoor!!! Mijn temp lijkt te zeggen van niet.. Dus gister toch nog maar even geklust...in de hoop dat vandaag... Nou ja,..vanavond komt er van klussen niet zoveel dus dan morgen maar weer... Heb alleen wel zo'n gevoel van...moeten we niet toch nog even klussen...als je op je ei zit te wachten...pppff... Zo, nu eerst even bijlezen..... :cyclopsani:
NOu Sandra: je hebt asl meer dan genoeg geklust hoor! Stien: wat een raar ei toch weer! Morgen die temp omhoog PFFFFFFFFFFFFFF
@SandraK, De pendeluitslag zal bij mij niet uitkomen denk ik, 3x gependeld voor augustus en diezelfde 3 hadden jou gependeld in september.. Maar ik heb vanmorgen negatief getest , maar de zijn nog niet gearriveerd, maar veel hoop heb ik deze ronde niet meer.. Ik hoop dat de pendeluitslagen bij jou wel uitkomen !! Groetjes, Jorietje
@Jorietje, ik hoop het ook, maar ik reken er gewoon niet op.. Maar ik ga nog wel snel even duimen voor jou!! @Me2, elke keer denk ik...toch nog maar even een nieuwe lading misschien? Stom, maar je denkt soms gewoon de boot te missen anders... Maar vanavond gun ik mijn hubbie rust... (Deze keren was het eindelijk weer eens klussen omdat je elkaar lief vind en niet om het eitje..dat was alleen gister...vandaar vanavond maar even niet...en nu maar hopen dat ik niet teveel heb geklust )
hallo meiden Zie inderdaad nog geen duidelijke eisprongen in jullie kaartjes, maar herken het wel hoor. Dacht ook zondag/maandag mijn ei te hebben gevoeld, maar temp. doet niet mee..... Dus moeten jullie nog maar wat klussen!!! Iedereen die ongi is geworden, jammer meiden. Veel succes in de volgende ronde. SPannend nog voor iedereen die nog zit te wachten!! Hier ff voor de fun mijn kaartje...... grtjs Twinny
Sja Twinny, als ik morgen 36.8 heb en overmorgen 36.9 dan heb ik mijn kruis op dag 12 zag ik net.... Dus afwachten maar weer....
Nou ik zit nu op dag 141 en ik laat me kaartje maar niet zien want er gebeurt weinig. Wat ik me nu afvraag is of ik nu nog een eisprong kan krijgen na zoveel dagen. Nog 13 dagen en dan kan ik naar de gyn klinkt heel raar maar ik kan niet wachten want op deze manier heb ik helemaal geen kansen en als mijn cyclus normaal word heb ik tenminste ook 12 kansen in een jaar. En kom op meiden zwanger worden!!!!!!
Nou, vanochtend zou zaad van mannetje ingeleverd worden. Helaas....het lukte niet Ik baal ontzettend. Volgende week weet ik ook nog niet of het wel wordt ingeleverd, omdat dat precies m'n vruchtbare week is en dan wil je alles behalve onthouding toch...Echt KL*TE...mijn dag is niet meer goed te maken
@Malisa ik weet het maar het voelt gewoon op een of andere rede niet als een zwangerschap, ook al heb ik nog geen kwaaltjes en om mezelf niet gek te laten maken stop ik voor deze maand met tempen
Goedemorgen meiden, Ik plaatst even snel mijn kaartje, Ik ben gister ziek naar huis gegaan heb het de hele tijd warm / koud en voel me niet lekker... Toch vanochtend getempt al weet ik niet of het wel een realistisch beeld geeft Zo ga nu even in een niet te warm bad liggen en dan maar weer lekker naar bedje toe. Stientje speciaal voor jou een hele hete luchtstroom! PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF (even lucht happen) PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF En de rest heb ik helaas niet kunnen onthouden... Sorry ladies...
@stientje: echt gek hoor meid!! wat zegt je ovu-test vandaag?? @elviraR: ooh meissie wat rot voor jullie.... lag het aan de spanning? ik vind het zo gek, dat jullie maar 1 maal per week de boel in kunnen leveren.... misschien kan je even overleggen met de dokter wat je moet doen.... veel sterkte meis...... dikke knuffel!!! mijn temp is vanochtend weer gezakt... zit van daag op 16 DPO.... en ben in afwachting van mn ...... wordt voor mij dus weer een verhoging van de dosis helaas..... liefs elfje
Balen zeg Elfje Sterkte meis. Ik ga voor je duimen dat die hogere dosis meteen resultaat heeft. Kan bij ons in het ziekenhuis idd alleen op di en woe ochtend worden ingeleverd. Overleg met de ha heeft daarom ook geen zin... We waren in eerste instantie absoluut niet gespannen, maar toen het potje erbij kwam, lukte het niet om goed genoeg verder te gaan, terwijl het potje er al omheen moest zitten....Daarna is de opgewondenheid natuurlijk snel over en is het hem zelf ook niet meer gelukt. Jeetje man wat baal ik hiervan Volgende week di is het dag 12 van mijn cyclus. Hangt van mijn ovutesten af of het dan wordt ingeleverd. Anders WEER een week later. Ik heb er echt genoeg van. Krijg de schijt van dat geplande gedoe. Waarom kunnen wij niet GEWOON op een makkelijke manier zwanger worden Sorry meiden, ik heb het ff gehad...