temperatuurkaartjes (oud)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Elvira lieverd...ik kan me je gevoel zo goed voorstellen!!! Wat een gedoe meis...en wat jammer dat het niet gelukt is. maar het lijkt me nou ook niet echt een romantisch klusje.. :( Er staat een boel druk op omdat je het maar zo weinig dagen in kunt leveren....pppfff
    Ik dacht altijd dat je dat in het ziekenhuis moest doen? Leek me ook zo de-motiverend..
    Dikke kus meis....ik hoop dat het snel gaat lukken!!!!

2. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    @Elvira
    Ik begrijp je helemaal meid! Balen...
    Morgen gaan wij dat traject in van (nog meer) moeten. Zie er vreselijk tegenop. :cry:

3. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Katootje, heel veel sterkte meis.....ik hoop dat je meer duidelijkheid gaat krijgen en dat het ge-moet mee zal vallen....
    Knuffie..

4. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    He dames, ik wil jullie even heel veel sterkte wensen met alles.
    Ik kan me voorstellen dat je er niet vrolijker van wordt.
    Heel veel succes dames.........ik hoop dat het gauw raak is bij jullie.

5. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Dank jullie wel lieverds! Ben blij dat ik hier ff kan spuien...

Romantisch is zo'n potje vullen idd niet, maar we hadden echt ons best gedaan om het gedeelte eraan vooraf leuk te maken. Dat was ook echt goed gelukt, totdat dat verrekte potje kwam... :cry: Deze week nog maar eens oefenen om in een potje te mikken....Pfff wat een gedoe zeg!

Katootje, jij ook heeeeeeel veel suc6 meis. Deze stap is idd verre van leuk :cry:

6. lot

lot Actief lid

21 feb 2006
    401
    0
    0
    grafisch ontwerper eigen bedrijf
    Brabant
    gatverdamme elvira. Ken het gevoel. Ik zie er ook zo tegen op. Denk dat ik ook ga wachten op Januari hoewel ik niet echt een goede reden heb. Oh, jawel: omdat ik bij mijn nieuwe werkgever niet zo snel vrij wil nemen. Mijn vriend is vorige maand bij een nieuw gedrijf begonnen en voor hem vind ik het ook vervelend. We wachten nog even. Zucht: al dat wachten...
    Ik snap je frustratie en wil er ook nog niet aan geloven..
    Succes!

7. lot

lot Actief lid

21 feb 2006
    401
    0
    0
    grafisch ontwerper eigen bedrijf
    Brabant
    Stientje: zijn alle streepjes wel even donker gebleven? Echt vreemd dit. 4 dagen????

8. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Dank je Lot! Hoop dat het bij jullie uiteindelijk dan gewoon niet meer nodig is! Van de ene kant wacht ik ook het liefst, maar ik merk dat ik die onzekerheid ook zat ben. Dus wij hebben toch maar de stap gezet...
    Suc6 met je nieuwe baan!

Stien, ook ik blijf het vreemd vinden hoor. 4 dagen echt 2 gelijke strepen?? Denk dat je ei dan vandaag is of zo? Dat de tweede strepen de eerste 2 dagen toch minder dik waren? Nog ff klussen meis...
    ;)

9. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    jackie balen meissie...geniet wel lekker van je vakantie he!
    Dikke knuffel!
    stientje idd...die keldert gewoon weer flink...veel plezier vanaaf!!
    toontje ik denk dat ik dat ook ga doen, ben elke morgen peu nerveus....nu issie bij mij nog niet gekeldert...maar goed....
    sterrekind heel veel succes bij je gyna meis...hopenlijk is het daarna snel raak!
    elvira hele dikke warme knuffel van mij voor jou! Kop op lieverd..het komt wel goed!
    zanoni Beterschap!
    elfje voor jou ook een hele dikke knuffel!
    katootje jij ook heel veel succes gewenst! en dat het voor jou ook snel raak mag zijn!
    SandraK ik hoop zo dat deze maand de jouwe wordt!
    Jorietje geef de hoop nog niet op meiske!

Zow ik ben weer bijgeluld...

Nou ik kon me vanmorgen ook niet meer bedwingen...de pijn in mijn tetters nam zo erg af dat ik t gewoon zeker wilde weten of er dan evt iets fout was gegaan omdat ik deze maand toch wel ondanks dat het haast niet kan...hoop had en diverse sympt...

Test was negatief...3 dagen voor mijn NOD met de midstream die vanaf 4 dagen voor je Nod gebruikt mag worden. Netjes met verse ochtendurine heb ik het gedaan...

Helaas..geen tweede streepje...ook niet heel licht en ook niet na het indrogen...

Natas is er bij jou al wat bekend meiske..of heb ik dat weer gemist?

10. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Hier dan even mijn kaartje :rolleyes:

De temp blijft echter nog wel hoog...

Hoe groot is de kans dat mijn hcg gewoon te laag zou kunnen zijn ondanks de 3 dagen voor mijn nod met de 4 dagen voor mijn nod test?

11. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Thnx Ninet, ik hoop dat t bij jou raak is hoor...
    Maar bij mezelf geloof ik er niet meer in.. (ruim 2wk overtijd, negatief getest en 3wk licht rose/bruin/rood bloedverlies)

12. Female

Female Niet meer actief

hallo mensen! zo veeeeel bij te lezen, ben bijna een week weggeweest (superdruk preuvenement maastricht gehad!!).... heb dus door al die drukte ook geen flauw idee wat er met mijn cyclus aan de hand is! had de vorige mnd een cyclus van 35 dagen. op dag 13 van deze maand daalde mijn temp. ineens met 0,7 (maar geen cervixslijm of wat ook). temp is nu weer hoger en 2 dagen geleden ineens weer wel wat van dat 'bekende' slijm.... ook minder gevreeen (4 dg 15-20 uur per dag gewerkt) dus het wordt allemaal een surprise deze maand!!
    Klein vraagje: gaat een eisprong altijd samen met cervixslijm?????)

Voor iedereen die in spanning zit: ik duim mee!!

Liefs femke

13. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Ben je al bij je HA geweest meis?[/b]

14. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Nee, zie ik (nog) niet zitten...
    Zeg elke dag tegen mezelf, als ik morgen niet echt ongi ben, dan bel ik de HA... En elke morgen lijkt t ook op n ongi, alleen later op de ochtend verlies ik niet veel meer.. Heel gek eigenlijk..

15. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Dat is wel raar ja...

Ik snap dat je de ha niet ziet zitten maar voor je eigen gemoedsrust zou ik toch de stap zetten meiske...

Trouwens...heeft iemand al wat van onze natas gehoord??

16. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    BAlen Elvira. even dit. Mijn man heeft zijn geodje ook moeten inleveren. Heeft dat zelf gedaan, voordat ik op was. Ging wonderbaarlijk goed....Was ook in mijn vruchtbare periode en hadden zelfde de avond ervoor nog geklust....(zie trouwens resultaat daarvan...). Ik adviseer je om als het lukjt gewoon dat goedje in te leveren terwijl je klust rond je ei. Als het niet *(helemaal )goed is (bij mijn man was het overigens fantastisch ondanks de klus de avond ervoor!) dan moet je zowieso nog eens. Maar als je het inlevert dan zit je in iede rgeval al in de molen....

17. Marijke B

Marijke B Actief lid

20 jul 2005
    409
    0
    16
    Rotterdam
    goedemiddag meiden,

Deze maand doe ik voor het eerst temperaturen. Nou had ik een vraagje. Mijn cyclus is 30 dagen (altijd). Gisteren had ik een temp. van 36.3 vanochtend was deze 36.7 betekent dit dat ik mijn eisprong heb gehad of dat ie komt? Ik doe ook ovu-testen op de 13e dag begonnen gaf een licht streepje en vanochtend niks.

groetjes Marijke

18. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Ik denk dat je hem hebt gehad...spannend meiske!
    Was je op tijd met klussen?

19. Marijke B

Marijke B Actief lid

20 jul 2005
    409
    0
    16
    Rotterdam
    zondag voor het laatst gedaan(veeeel vruchtbaar slijm), denk het niet. Ik had hem ook niet zo vroeg verwacht eigenlijk. Volgende keer beter

20. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    He Elvira balen joh dat het niet gelukt is om een potje in te leveren. Mijn man had het ook alleen gedaan, vroeg nog of ik moest helpen maar dat was niet nodig. Terwijl het soms in bed nog wel eens een keer mislukt als hij het te graag wil (en ik dat ook wil omdat we bijv rond mijn ei zitten...)
    Maar wij hadden overigens de avond voor het inleveren ook nog gewoon geklust hoor want ik zat ook net voor mijn eisprong toen en ben het dus met Me2 eens. Gewoon volgende week nog een keer proberen en niet aan onthouding doen. Als het nl niet goed is moet je toch nog een keer. En bij mijn man was het ook goed na zelfs na het klussen de avond ervoor dus ik heb zoiets van dan heb je ook zeker geen vertekend beeld. Want tijdens je eisprong klus je toch ook vaker, snap je wat ik bedoel :rolleyes:
    Kop op meid! wij worden ook vast nog een keer 'gewoon'zwanger
    dikke knuffel! ;)

Deel Deze Pagina