Oh nee, niet jij ook nog Natas Jeetje zeg, wordt toch eens tijd voor je nu...Dikke knuffel lieverd! Moo; ik heb je touw beet. Nu moet jij aan't trekken gaan....Hoop dat je het redt om me binnen te hijsen. Zal meteen een paar mensen op sleeptouw nemen, dus neem maar versterking mee!! Ster; thnx voor je lieve bericht!
Hoi iedereen, Ik lees hier al even mee en heb besloten mezelf ook maar eens in de groep te smijten Ik krijg mijn regels héél onregelmatig (om de 2, 3 of 4 maand zelfs). Deze maand toch nog eens doorgekomen en ik ben dan maar gelijk begonnen met temperaturen. Gisteren kreeg ik opeens een popup dat er geen ovulatie werd vastgesteld in mijn grafiek Wat nog helemaal niet van toepassing is, maar ik me wel afvraag... blijft je temperatuur - eens je zwanger bent - constant hoog? Dan kan je dus op deze manier ook goed zien of je zwanger bent?
hoi kiara, je temperatuur blijft na je eisprong voor een periode van 14-16 dagen hoog, daarna daalt je temperatuur weer naar zoals die was voor je eisprong en wordt je ongesteld. wanneer je temperatuur na die dagen hoog, heb je een grote kans dat je zwanger bent.... dan ben je dus ook overtijd, en wordt je niet ongesteld.. succes met tempen meid! p.s.: je bent wel erg onregelmatig! ben ja al eens bij de huisarts geweest? liefs elfje
Dat klopt Kiara, als je temp hoog blijft kan je zwanger zijn. Deze temp houdt je hele zwangerschap aan. groet
Joepie Eindeljk mijn ei geweest. Ik schrok al en dacht dat ik op de paashaas moest wachten. :albino: Eigenlijk is vannacht de eerst echte temp verhoging geweest. FF geeft mijn eisprng maandag aan wat wel kan kloppen want toen had ik onderbuikpijn in de nacht. Hierbij mijn kaartje. Hopelijk ben ik zwanger!!
Natasja, Een hele dikke knuff van mij! mijn temp is weer iets gezakt. Volgens mijn normale cyclus van 29 dagen zou ik vandaag ongesteld moeten worden maar nog geen zicht op de Maar het kan ook langer duren (zie onder de pendel uitslagen)
Moo, bedankt vr het lange touw !! Hopelijk mag je er een heleboel meiden aan vasthaken !! Mieltje mooie stijging !! Succes !!! Zanoni, blaas nog even keihard de lucht in !! Ffffffffffffffffffffffffffffffff !!! Natasja, hoe gaat het met je vandaag ? Knuffeltje xxx
Mijne van vandaag, hoop dat ik nu weldra een kruis krijg.. en dat deze klusperiode genoeg was ! Hoe gaat het met de andere meiden !! Lorfiedal nog even ... you go girl !!
He Stientje, Wij lopen ongeveer gelijk qua cyclus. Wat ik denk is dat jij vannacht je eisprong heb gehad. Een mooie temp dip voor de ovulatie. Ik zal in ieder geval voor je duimen. groet
Yessssssssssssssss!!!!! Mijn eitje is geweest!!! \/ En dan nog nog wel met zo'n temperatuursverhoging....dat heb ik nog nooit gehad! Misschien dat nu eindelijk alles goed op orde is in mijn lijf? Laten we het hopen.... @Stientje, jouw testjes geven toch niet toevallig een zwangerschap aan he... @Natas, een hele dikke knuffel voor jou..... @Zanoni, spannend hoor... @Britt, ik heb nooit verschil gehad van deken of geen deken...vreemd. Misschien toch het tijdstip? Iedereen veel succes!!!
hallo meiden NAtas: dikke knuffel ook hier van ons, doe maar ff rusitg aan meid en dan zien we je wel weer verschijnen. Ninetje: balen van die negatieve test. Hoop zo dat het niet door gaat zetten die temp. daling. Denk wel dat het zaak is dat je op zelfde tijdstippen blijft tempen. ik heb heel sterk gemerkt dat mijn temp. 's morgens in 2 uur 0.2 stijgt!! Jorietje: meid ik zou toch echt eens naar de huisarts gaan. Kan me zo'n verhaal herinneren van mijn moeder! Zij heeft voor 2 jaar terug hetzelfde gehad (en was echt niet zwanger hoor, 57 jaar!!). Het probleem was dat ze een cyste had en na een simpele verwijdering hiervan was alles weer oke............. Weet dat je bang bent meissie, maar sterkte en succes Alle andere meiden in spanning en in klusperiode. veel succes maar weer ........... Denk dat me ei er nu ook is/ is geweest. Temp. vanmorgen nog verder gedaald, dus nu wachten op de daadwerkelijke stijging. Wordt ik midden in de vakantie ongi en moet ik dus nog een hele cyclus wachten, balen!! Grtjs Twinny
Goed geklust Sandra en wow wat een mooie stijging !! You go girl !! Enne was het maar waar dat die testjes een zwangerschap weergaven hihi maar dat kan denk ik nt met de tempen die ik de voorbije dagen had ! Op het pakketje staat echt wel ovulatietesten Veel succes twinny !!!
Vandaag weer op normaal tijdstip getempt en idd weer wat lager, maar nog steeds hoger dan normaal...verder niets bijzonders hierzo... Gewoon weer lang wachten op mijn ei... Liefs Britt
Stien en Sandra: eitje geweest! Succes met wachten! Lorfidal: eitje komt, eitje komt!! Succces met klussen! Zanoni: spannend wat je temp morgen doet! Als testen??? Twinny: wat balen dat je zo'n laat ei hebt dat je ongi wordt in de vakantie. KAn je dan niet al beginnen? Of gaan jullie te lang weg....Betekent dat dat jij weer gaat of gaan jullie nu een keer allebei proberen?
Hallo meiden, hier is mijn kaartje, maar snap niet waar mijn kruis blijft..... Heb ovu testen besteld, om (als het niet raak mocht zijn) volgende maand eens te kijken.
Ja het is wat heh... 8-[ Ik loop echt al een aantal dagen op wolkjes en ben superverliefd...en dat heeft zo zijn uitwerking op hubbie...hihiih...