Ja ik zie het...hahaha... Nee, ik heb nu 37.0 en ik had voor morgen en overmorgen 36.9 ingevoerd...maar toen ik net ging kijken had ie ze dus toch wel onthouden... Hij zet mijn kruis dan op zondag omdat ik daar 'watery' had ingevuld...vind het altijd moeilijk om op de afscheiding te letten, maar daar leek het het meeste op.. Trouwens, als ik die 'w' weghaal, dan krijg ik een stippelkruis op zondag.... Nu maar hopen dat ons romantische weekendje resultaat heeft gehad.... (en we ons niet 'overklust' hebben.. 8-[ )
Mieltje, Me2, ik wil morgen nog niet testen. Maar al smijn temp morgen en zaterdag gelijk of hoger is dan ga ik zeker zondag een testje wagen (en nu maar hopen dat ik me hieraan ook kan houden )
Nou mijn kaartje... De daling zet in...Wat ik overigens al wel had verwacht hoor... @twinny...ik kan haast onmogelijk op de zelfde tijd tempen, als mijn kerel er om 4 uur uit mot kan ik om 5 uur weer terug en dan kan ik wel om half acht tempen, als hij er om 6 uur uitmoet dan kan ik om 7 uur weer terug dus dan niet... Hij is veel thuisgeweest deze week die floepert...nu maar hopen dat ie mijn aankomende vruchtbare week een keer thuis is...zul je net zien van niet... @stien en sandra...kan niet missen meiden...jullie de afwacht weken in! Ik duim en blaas!! @lordifal...Jouw eitje is in de buurt...klusserdeklus! Have fun! @de rest een dikke zoen en ik duim en blaas ook voor jullie!
Ninetje..wat jammer zeg...hoop voor je dat hij morgen weer stijgt, maar denk helaas dat dat er niet in zit...Maar je weet maar nooit dus PFFFFFFFFFFFF proberen we het gewoon nog een keer... Liefs Britt
Oh ninetje... wat balen meis. Dit is waarschijnlijk echt een teken van ongi. grr grr die rot ook. Ik ga duimen, dat het miss toch een dipje is en dat ie morgen heeeeel misschien toch weer omhoog gaat. Sandra & Katootje: dat ken ik bij ff. Soms neemt hij het niet helemaal gelijk als je data in het vooruit ingeeft. Hihi.... is mij ook al overkomen. Denk inderdaad dat er misschien te veel dames op zoek zijn naar ei.... hahaha.... Ik ga snel weer werken. Tot vanaaf....
Zanoni: je weet het hier wel spannend te houden, hé meis!!!!! We zijn helemaaaal niet nieuwsgierig... gniffel... Maar ik vind je zelfbeheersing geniaal. Ik weet niet of ik het zou hebben.!!! dikke knuf.
hoi hoi hier is mijn kaartje weer er is nog steeds niet veel op te zien liefs samantha ik duim voor jullie allemaal
Ninetje...getsie meis...wat balen...maareeehh...zijn ovulatietestjes niet iets voor jou? Dan zit je niet zo aan tijd gebonden?
hoi meiden tja Ninetje dan wordt het inderdaad een probleem om om dezelfde tijd te tempen. Ik heb gewoon een ingebouwde klok op 630u, hihi. Zelfs op de dagen dat ik niet hoef te werken word ik daar gewoon ff wakker om te tempen en slaap daarna weer hard door. Soms moet ik zelfs heel hard denken wat me temp. ook alweer was!!! Alle meiden weer succes. Zanoni help je volhouden tot zaterdag..... Ninetje, vind zo jammer voor je meid, als ze echt zouden gaan doorzetten...... San, hoop dat je inderdaad goed en niet te hard geklust hebt...... grtjs Twinny
@sandraK...nou weet je...die testen zijn schreeuwend duur en stel dat manlief nou net die week niet thuis komt savonds...dat weet ie nl nooit van te voren...het kan per dag verschillen...dat vind ik zonde van het geld eigenlijk... Ik ga gewoon vanaf de volgende periode elke morgen pas om half 10 testen...ook al ben ik dan wel of niet wakker geweest, dan heb ik voldoende geslapen om weer de temp in rust-stand te hebben...Toch?
Jammer Ninetje, Pak elke gelegenheid aan als je man wel thuis is, want je klust volgens mij veel te weinig. Succes Miel
Mieltje...de reden dat ik zo weinig klus is dus omdat mijn kerel dus niet vaak thuis is...de dagen dat ie thuis is *woont* ie me helemaal uit We vrijen en we klussen...elke aaf als ie thuis is...is het hier feest...alleen tja de weken na mijn ei heb ik eigenlijk minder zin... We hopen maar dat ie een keer thuis is op de vruchtbare dagen en dat het dan vanzelf een keer raak gaat zijn...meer kunnen we niet doen, ik ben er me erg van bewust dat mijn kansen hierdoor verminderen maar we eten er wel weer een goede boterham door.. Het komt vanzelf wel als het zo moet zijn.
Dat hij je helemaal uitwoont is ook wel te zien op je grafiek. Was er maar iets dat je zijn zaadjes kon bewaren he?! Ik heb de vorige ronde gemist omdat ik alleen op vakantie was en juist toen had ik mijn vruchtbare periode. Ik zat toen met dezelfde probleem. Dacht ook: Had ik zijn zaadjes maar meegnomen, hihi Maar het komt wel een keer goed, en zaadjes kunnen maximaal 5 dagen leven, laten we hopen dat je man dus elke keer superzaad levert!!
@mieltje...een soort van spuitje in de vriezer? Ik schrijf nog geen eens alle keren op hoor bij ff, alleen eigenlijk die voor en net na mijn eitje. Manlief is deze hele week al elke aaf thuis geweest ik hoop over 2 weken....als deze ronde de superzaadjes niet hielpen...dat ie dan ook vaker thuis is...
Ik hoop het ook...wat dat betreft was het een beetje jammer dat dat weekendje samen net viel in mijn vruchtbare periode... We hebben dus iets meer geklust dan de bedoeling was... 8-[