ninetje ik hoop voor je dat ie nog omhoog gaat maar ben bang van niet. ik zal nog ff blazen pffffpffffpffffffffffffffffffpppppppfffffffffffffffffffffffffffffffff zo ik hoop dat het helpt!
We zien het wel! Ik heb ook om 5 uur getempt omdat manlief uit bed moest en ik dan ffkes koffie zet voor hem en ff gezellie mee ga banken binnen tot ie weg gaat. Toen ik weer terug ging en daarna wakker werd heb ik getempt en was t 36,8 dus ff kijken wat t morgen doet...manlief komt wel weer naar huis...verdikkeme NU wel en dus geen idee hoelaat ik dan weer moet gaan tempen...Ik pak wel gewoon de temp die het dichtstbij half 8 zit...
Ik zal er vanaf nu wat minder zijn, me vakantie is jammer genoeg gedaan maar ik blijf jullie wel volgen hoor en probeer als ik wat meer tijd heb ook zeker en vast te reageren !! Ik denk echt dat mijn eitje nu geweest is, mijn ovulatietest gaf EINDELIJK na 5 dagen posi, negatief dus vermoedelijk mag ik nu ook gaan wachten !
Nee josien dat is echt een innestellingsdip.. Wil nog niet zeggen dat het allemaal gelukt is deze maand, maar het is zeker nog niet over hoor. Niet zo vroeg iig... Liefs Britt
Nou meiden... Ik ben erg benieuwd naar mijn temp morgen...ik heb nog steeds niet echt ongie krampen, toen manlief...die NU wel WEER thuis is even in mijn tetters kneep deed t zeer... We moeten om half 6 op...ik temp dan en dan ook weer om half 10 even... Ik zie wel welke temp me het beste bevalt Neeh hoor...de laagste vul ik gewoon in... Ik gaat zo richting bedje... @stienepien....neeeeeeeeeeh we kunnen niet zonder jou hete lucht blazertje en...wie maakt dan zaterdag mijn omeletje??
@marijke: "days past ovulation" (dagen na je eitje) ze noemen het ook je lutheale fase... liefs elfje
He Ladies, Ik trek t niet meer! Ben zooooo ongeduldig! Heb 2 dagen geleden nog getest maar negatief. Voel me echt zwanger en kan me niet voorstellen dat ik het mis heb... Wanneer zal ik weer testen? Hierbij mijn kaartje:
Mickey, normaal gesproken wordt geadviseerd te testen vanaf je NOD. Ik weet niet hoe je gemiddelde cyclus is? Verder wordt hier meestal 14 dagen na eispronglijn aangehouden...Nog ffies geduld dus Ik hoop voor je dat je gelijk hebt!
hi ladies even snel een vraagje. ik zou deze maand beginnen met tempen. ik heb een beetje een vreemde cyclus deze maand. was 3 dagen overtijd, toen anderhalve dag bloed (niet zoveel als normaal maar goed, wel rood) en nu gisteren niks behalve een beetje bruin. ik denk ik ga toch tempen en was vanochtend 37.7 heb ik dan heel vroeg een eisprong ofzo. ik snap dat niet. de meeste van jullie zitten met de temp tussen de 35 en 36/37
Yessssssssssssssss!!!! Ik heb mijn kruis... \/ Helaas niet op de dag dat ik hem wilde..maar toch! Nu maar hopen dat ik de zwemmertjes van hubbie niet teveel heb uitgeput... @Josien,lijkt me inderdaad een innestelingsdip. Nu maar duimen dat ie goed uitpakt!!! @Mickey, hoelang duurt je cyclus normaal? @Kimvits, ik heb al een paar keer gehad dat mijn temp nog hoog was als mijn ongi net over was, dan zakte hij later...eigenlijk kun je het beste even doortempen voor je er wat van kunt zeggen....
Kim voor je ei is je temp ook zeer variabel. Temp je wel voordat je uit bed komt? Ik vind die temp van jou zowieso erg hoog namelijk (bijna verhoging). Ik ben zwanger en mijn hoogste temp is nu 37,1. Ik zou ook beginnen met tempen op de eerste dag van je menstrustaie. Dan krijg je het ebste beeld.
Ladies, Ga morgen vroeg 2 weken met vakantie. Wil als ik terug komveel zwangerschapsbanners zien!! Veel succes en dikke knuf van mij!