temperatuurkaartjes (oud)

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Natasja, Jun 3, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

Jun 28, 2006
    2,209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    misschien een aankomend griepje dan?

ik heb echt zo'n buik en rugpijn niet normaal!
    maar er komt gewoon niks meer! ik ben maar 3 dagen ongie geweest.

hebben meer van jullie dat gehad? vorige cyclussen waren normaal, 28 dagen en echt 7 dagen ongie.

2. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Sja meis, ik weet het niet....heb je een test gedaan?

3. Mickey06

Mickey06 Actief lid

Aug 2, 2006
    331
    0
    0
    Noord Holland
    Hey SandraK,

Gefeliciteerd met je kruis!! haha...
    Mijn cyclus is 30 dagen. Heb vandaag testen besteld dus ik hoop morgen binnen. Ik betwijfel of ik dan kan wachten met testen....

4. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ok, dan moet je toch nog even geduld hebben.... ;)

5. ElviraR

ElviraR VIP lid

Oct 28, 2005
    5,134
    0
    0
    Fijne vakantie me2! :D

6. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

Jun 28, 2006
    2,209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    ja sorry meiden
    ik ben echt een zeurpiet, i know
    maar die onzekerheid daar wordt ik gestoord van!

ik heb zaterdag = 1ste NOD dag getest
    die was negatief

7. Katootje

Katootje Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    1,909
    0
    0
    Gelderland
    En ook hier weer duidelijk in de wachtkamer beland.......wacht, wacht, gaap, gaap....hopelijk prijs deze keer, anders ben ik het haasje...... :albino:

8. ElviraR

ElviraR VIP lid

Oct 28, 2005
    5,134
    0
    0
    Mooi kruis San en Katootje. Duim voor jullie!!

Kim, ik zou toch nog eens testen....

9. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Bij mij is het game over,
    gisteravond spotting en vanochtend zijn de :evil: :evil: echt gekomen... (wel lekker op tijd, maar ja daar hebben we niks aan he)

Zoals mijn mannetje gister zei, we doen gewoon deze maand weer opnieuw ons best en we blijven hopen!

10. ElviraR

ElviraR VIP lid

Oct 28, 2005
    5,134
    0
    0
    Jammer meis :cry: Suc6 met je nieuwe kans!!

11. Jebentwelkom

Jebentwelkom Actief lid

Aug 11, 2006
    108
    0
    0
    Goedemorgen temp-meiden,

Ik ben vannacht ongesteld geworden :( en ga deze nieuwe ronde ook eens tempen. Mijn cyclus is tussen de 28 en 34 dagen, en ik voel mijn ei nooit. Dus we hebben al een paar keer gehad dat we precies 'verkeerd' geklust hadden. We doen het ook niet altijd netjes om de dag, want we doen het alleen als we echt zin hebben. Maar meestal hebben we dat wel zo ergens midden in de cyclus! Maar nu was hij dus weer 28 dagen en hebben we het op de dag dat m'n ei waarschijnlijk was en de dag er voor niet gedaan :( . Ik rekende er ook niet op dat m'n ei al zo vroeg kwam, meestal is de cyclus 30 dagen ofzo.

Ik ga nu ronde 5 in, ik weet het, vergeleken bij veel van jullie is het nog niks... Maar ik vind het al lang gaan duren! We proberen wel op te passen dat we er niet te gedwongen mee bezig zijn want dat is ook niet goed hè.

Maar ik ga me dus zo eens aanmelden bij FF en dan eens kijken of ik ook zo'n mooi grafiekje kan krijgen. Netjes lage tempjes, en dan na ongeveer 14 dagen een mooie stijging, en dan hopen dat 'ie daar blijft hè! :D

Er zijn veel manieren om te tempen, onder de tong, onder de oksel, in je oor, rectaal, vaginaal, en misschien nog wel meer? Ik weet wel dat rectaal het best is, maar daar ben ik niet zo'n fan van :-k Wat is het beste alternatief? Ik sta wel meestal om 7 uur op, dus dan moet ik het doen voordat ik uit bed ga hè?

Het was een heel lang verhaal, en ik wens jullie ook allemaal veel succes en hoge temperaturen!

12. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

@ Josien: Het kan idd een innesteling zijn. Anders zou je wel errug vroeg ongi worden aan jouw cyclus te zien.... :(
    @ Stien: Jammer dat je vakantie over is.
    @ Mickey: misschien testte je te vroeg. Je banner geeft aan dat je over 3 dagen kunt testen. Dan zou ik die datum ook aanhouden. Ik las in andere rubrieken, dat bij sommige vrouwen de HCG pas enkele dagen na NOD zichtbaar was (in de test). Misschien bij jou ook? Niet om je te ontmoedigen hoor!!!! Maar het zou misschien kunnen.
    @Sandra: GEFELICITEERD. Eindelijk je kruis!!!! Nou wachten maar dus!!
    @Me2: Een hele fijne vakantie!!! Geniet er saampjes van en kom lekker relaxed weer terug.
    @Katootje: die gaat lekker omhoog!!! Houden zo!!
    @Zanoni: Oooooooooooh wat sneu............ Het zag er zo goed uit. Ik had het zo gehoopt. Maar ja, wel lekker op tijd, dus geen verandering in cyclus.... succes in de volgende ronde!!! (Zit je dan in oktober, of nog in september???
    @Jebentwelkom: Ik temperatuur onder mijn tong, elke morgen om 07.15 uur. Oksel schijnt niet secuur genoeg te zijn. Rectaal vind ik niets.... (brr brr).... Succes in deze maand.

Hier is mijn kaartje voor vandaag. De afgelopen 2 dagen hebben we voor de verandering eens niet geklust omdat we er geen zin in hadden. Het moet wel leuk blijven natuurlijk. Maar hubbie zei vanochtend al, dat het vanavond romantisch wordt, dusss.... :oops: Ben benieuwd!!!

Heb gisteren mijn ovu testen gekregen, dus mocht het niets worden, kan ik volgende maand dubbel uitrekenen.

13. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    @Kato, gezellig dat je bij me in de wachtkamer komt zitten!! :D
    Ik ga heel erg voor je duimen... :thumup:

@Zanoni, wat balen meis...maar zoals je mannetje zegt: nieuwe ronde, nieuwe kansen!!

@Kimvits, je zou er nog een testje tegenaan kunnen gooien, en anders gewoon verder tempen en kijken wat je temp doet. Als die de komende dagen toch gaat zakken, dan ben je niet zwanger. Scheelt je wel weer de kosten van een test. Blijft je temp hoog, dan kun je altijd nog een testje doen?

14. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

Jun 28, 2006
    2,209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    ja precies sandra

ik denk dat ik dat ook ga doen
    moet het tempen nog steeds leren ;)

15. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Ingiemoppie, Mijn NOD is 30 september, dus nog een kans deze maand :)

16. Ingiemoppie

Jippie Zanoni, dan zit je nog in 'mijn' maand. Kunnen we toch met zijn allen weer gezamenlijk wachten....

Groetjes, Ingrid

17. Katootje

Katootje Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    1,909
    0
    0
    Gelderland
    @ Elvira bedankt
    @Sandra.....koekje erbij? ;)

Ik ben toch wel over mijn dip heen. Zag het echt een tijdje niet meer zo zitten. Het gespek net de gyn gisteren heeft me goed gedaan, toch het idee dat er iemand meedenkt. Er is nog steeds hoop \:D/
    Ja...ik heb jullie wel, maar face to face is toch anders.

18. Ingiemoppie

KimKivits.... ik sluit me aan mij het gezegde van Sandra.

Ennuh... dat tempen gaat vanzelf steeds beter (spreek uit ervaring)..

19. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Lekker Katootje, dan pak ik de koffie....

20. ElviraR

ElviraR VIP lid

Oct 28, 2005
    5,134
    0
    0
    Katootje; da's echt fijn dat het je goed heeft gedaan. Ik ben ook blij dat ik de stap naar de ha heb gezet. Nu alleen nog ff wachten wat het vervolg gaat worden...Wel spannend!
    Ik vind het wel eens tijd worden voor ons....We hebben nu wel lang genoeg gewacht...

Share This Page