Jammer dat er geen Nederlandse site is voor die mooie grafiekjes. Gat in de markt zou ik zeggen. Er zijn wel nederlandse site waar je een blanco blad uit kunt printen geloof ik. is dat niet www.cycluskalender.nl . Die zouden mooi een interactief kalendertje moeten maken. Iemand hier handig in het programmeren? Ik ga het ook proberen. Vandaag de eerste resultaten ingevult. 37,1 graden...Dat moet toch echt eerst naar beneden, want anders wordt het niets. Oh even uitproberen hoe het publishen werkt. Kan volgens mij simpel met html tags, of gaat het dan later mis. Iemand ervaring hier mee, of wordt ik nu te technisch. Waarom sturen jullie de grafiekjes eerst naar een andere site? Ik zie het al, als ik nu iets op de website verander, dan veranderd het ook op het forum. Dus dat is het. Is dat een bezwaar. Sorry als ik het forum ineens vol plemp met nutteloze grafieken, ik wilde het alleen even uitproberen.
Lelie Gefeliciteerd meis!! Elfje balen meis... Hier mijn kaartje nog een keer.. Nog geen ei, en ik ben vandaag vergeten te tempen... liefs Shannen
zeg elfje, ff voor de duidelijkheid, je moet je temp wel BOVEN de rode streep houden hoor!!! hier mijn kaartje weer, word er nog niet blij van.
lief van je neeltje! hahaha runner, dat zei ik vanochtend ook al tegen mn termometer... ik vind overigens jou kaartje er errug goed uit zien meid! en als ik goed heb geteld....zit je nu op 13 DPO toch? dan loop je een dag voor op mij! en moet je zien wat jou kaartje dan stabiel is! liefs elfje
@ Runner: dat ziet er toch wel mooi stabiel uit hoor!! @ Elfje: oei spannend!! niet nog verder dalen hoor!
testen??? haha, ik denk niet dat het nodig is!! maar........ mocht ik het van 't weekend nog niet zijn.... maar nee, ik heb er geen goed gevoel bij, zit al op dag 49, kan nooit goed zijn.
Hier de mijne nog even, helaas nog geen kruis. Heb zelf wel een idee wanneer mijn eisprong geweest is, ben benieuwd wat FF er van gaat maken.
dat wil niets zeggen Runner, ik blijf toch voor duimen hoor!! @Moo, of FF een ei aangeeft of niet aan het klussen kan het niet liggen!! wahaha ik hoop zo dat je nu aan de beurt komt Moo, heel veel succes
Elfje, heb even prikkeldraad om je rode lijn gespannen hoor dus daar durf je gewoon nt meer onder toch ! Runner, tempje ziet er ind nog goed uit ! Nog de hoop nt opgeven hoor ! Woohoo Moo ind goed geklust !!! Dat moet goedkomen ! Ik leg vast ook al een rol prikkeldraad vr je klaar !
HAHAHA, nee aan het klussen kan het dit keer zeker niet liggen. We hadden deze ronde even een andere strategie.
Wanneer mt je ongi worden Moo ? Misschien kan je me als het effect heeft gehad je strategie ff uitleggen, kan ik ze ook toepassen ?
En Elfje die duiveltjes durven nt hoor, die hangen met hun staarten vast ad draad, die raken de eerste 9 maanden nt meer los !
Ook de kaartje van mij is heel erg anders voor mij omdat ik normaal altijd rond de zestiende en de negentiende dag zit en nu wat vroeger. Ook heb ik flinke kramp gevoeld vorige week. @Moo, volgensmij heb je op verschillende tijden getemp,t en daardoor heeft FF nog geen eisprong gevonden. Groetjes Anna