Goeiemorgen Hier weer eentje door na de volgende ronde Gister al spotting en vandaag ongie en de temp 0.3 gezakt dus op na ronde 11.... Voor iedereen wat nog in de race zit TOI TOI TOI......... groetjes liselotje
Hier mijn kaartje..... Het leuke is dat ik nu al bijna zeker weet dat ik ongi ga worden, want mijn temp is bijna gelijk aan mijn temp in de dezelfde periode van de vorige cyclus: 6 dagen op rij dezelfde temp (al zat er in mei een zondag tussen waarin ik laat opstond) Dus ik vermoedde dat ik vandaag naar beneden ging en voila!! Dat gebeurde ook... Geeft ook wel een beetje rust hoor.....en als ik dus niet zwanger ben weet ik ook dat mijn lichaam heel veel nepseintjes kan geven....
Sja meis, moeilijk te zeggen....bij mij gaat ie dus ook ongeveer hetzelfde als bij jou.... Als ik hetzelfde heb als vorige maand dan gaat mijn temp 1 dag voor mijn ongi omlaag... Ik had gister pas door dat het kaartje van mei wel erg veel op die van nu leek...
Ja haha. Daar laat ik mij niet meer door foppen. Ik werd vorige maand met 37.15 ongi Eerst zien dan geloven, en deze ronde ben ik een non-believer
geen idee Het stond er ineens. en dan een lage temp na m'n ei. Echt een beetje vreemd. maar ik heb ff gekeken hoe het zou zitten wanneer ik over een paar dagen een hoge temp zou hebben en deze streep staat dan nogsteeds hier. 't zal toch wel kloppen. Temp van 36.33 ongeveer is wel de temp van mijn ei, dat klopt dus wel. Het gaat deze maand allemaal een beetje anders geloof ik. Nou maar hopen dat de uitslag ook een beetje anders zal worden!
Goeiemorgen meiden! Hier mijn kaartje weer.. Ben erg blij want de persona heeft me goed nieuws gegeven. Mijn eisprong is er binnen 24 uur. Zie topic "persona" Het is elke ochtend weer spannend om te testen.. Dan moet mijn temp toch morgenochtend enorm gaan stijgen..
Doorklussen.... Binnen 24 tot 48 uur. En morgen heb je weer een O. 48 Uur vanaf het eerste O'tje, 24 vanaf de tweede O. Dus "vrije" vertaling= de eisprong kan ook pas overmorgen plaatsvinden. In mijn album staan mijn kaartjes. De plusjes zijn de o-tjes van de persona.
ik wil ook meedoen.... ,maar er gebeurt maar niks!!!! stomme stomme stomme ovutesten blijven ook maar negatief!!! en wat ik helemaal stom vind, is dat mijn cyclus alleen maar langer en langer wordt!!!!!! stomme clomid!! sorry vind alles geloof ik een beetje stom
We klussen gewoon prettig door hoor. Geen probleem. Ik weet dat ie morgen of overmorgen aanwezig is. En dat zal ie merken ook!