Nou zeg.... straks ben je misschien toch zwanger en zit je maar te wachten tot ze doorkomen....... 9 maanden lang..... Heb je altijd van die lange cyclen?
hahahahha nee , de laatste was 28 en daarvoor 2 keer 29.. 34 heb ik echt 11 maanden geleden gehad een keer, toen ik pas van de pil was
ik heb de stappen van de 1e pagina doorgelopen en krijg dus de melding dat ik niet het juiste bestand heb die kan....dus vroeg ik me af hoe jullie het bestand op de computer opslaan... Is dat bij jullie ook een word document? kus nina
Als je je kaartje bij FF hebt, klik je op rechtermuisknop en dan op afbeelding opslaan. Bij imageshak.us geef je dan dat bestandje in (of je zoekt het op via bladeren). Dan op Host It en daarna helemaal naar onderen scrollen. Echt de aller allerlaatste versie kopieer je (markeren, control c). Dan naar je bericht hier op het forum. Dan IMG klikken: control V (dan wordt je kaartje geplakt): nog een keer IMG klikken en VOILÁ, nou moet ie er staan.
Bij is het een PDF bestand. Als je op de linkerbovenhoek van je FF kaartje gaat staan dan kun je voor opslaan kiezen. Succes!
Nina: in je FF pagina met je rechtermuisknop op het plaatje klikken, eventueel hernoemen zodat je het platje makkelijk in je documenten kunt terug vinden, en dan opslaan op je computer (dus geen screenshot maken want da's meer werk). Dan naar imageshack gaan en daar kun je het plaatje als *.png of *.jpg uploaden. Dus niet naar een word document kopieren. succes!
HOI HOI ik plaats mijn kaartje pas weer over een paar dagen want er is toch nog niks te zien @natasja je maakt wel heel spannend @iedereen die ongie is geworden heel veel succes in de volgende ronde @iedereen die moet wachten heel veel succes met wachten @iedereeen die moet testen heel veel succes met testen en ik hoop dat ie posi is ik ben er ff een paar dagen niet want ik ga me verjaardag morgen vieren en zondag komen er ook nog mensen dus met andere woorden het word een druk weekend heel veel liefs samantha
josien jij ook dan he! ingemoppie je bent een lieverd! Maar ik voel dat ze komen, geeft niks ben er rustig onder, het superzaad heeft niet geholpen..manlief vraagt er deze keer voor het eerst naar, wellicht omdat onze vriendjes zwanger zijn? Jij lekker aan de klus dame! Have fun! jebentwelkom balen meiske...op naar de volgende ronde! Nina! ook welkom! Natas...welkom terug lieverdje! Vreemd dat t maar niet wil doorzetten...zou je niet nog eens een testje wagen? [/b]
He Natasja, Ik heb het niet helemaal meer in mijn hoofd, maar heb jij al getest???? Is toch wel spannend hoor, dat het niet door zet bij je! Succes met je hoofdje rustig te houden. Groetjes Monique
van de week getest, streepje na half uur.. ongeldig dus. Verder nog niks omdat ik telkens denk dat ik ongesteld word. Dan weer bruin en gister roze.. alleen er gebeurd verder niks.. word er doodmoe van.
Da's wel vreemd Natasja! Bij mij is het altijd "pats boem over"! Ik voel de eerste buikpijn en nog dezelfde dag breekt het los, en gelijk erg rood en veel. Maar zoals bij jou zit je echt lang in onzekerheid! Ik heb altijd een cyclus van rond de 29 dg, maar pas ook een keer 34, en 3x getest maar negatief... Dus toen toch ongi geworden. Maar je hoort er ook wel eens die pas na een paar weken posi testen...
Natas...gewoon nogmaals testen meiske... wanneer open je een nieuwe temp kaartjes? Gaat deze dan op slot...anders post ik straks weer verkeerd. IK heb ook spotting....een dag te vroeg! Normaal altijd een paar uur van te voren op de dag zelf een beetje bruine afscheiding... Nou jah joh..deze maand is toch al een heel rare maand geweest...allemaal nieuwe dingetjes gehad die ik hiervoor nog niet had... Ik zet alleen mijn banner pas als er echt rood is... heb een hele leuke gevonden
Nou wordt ik toch echt nieuwsgierig naar je nieuwe banner hoor...... Moet niet gekker worden.... weer wachten op iets hihihihi
hallo meiden Sjips voor de meiden waar de ongi doorgebroken is, veel succes in de nieuwe ronde. NAtas en san, vervelend die onzekerheid van een niet doorbrekende ongi, blijf stiekem toch een beetje voor jullie duimen. Ninetje: jammer meid, maar volgende maand is voor jou, zekers weten!! Alle nieuwkomers welkom maar weer. Ik denk dat ik nu echt mijn eisprong gehad heb. Ff nog temp. van morgen afwachten, maar dan zal ik overmorgen wel bij vandaag mijn kruis krijgen........ Volgende maand lees ik dus nog voor de fun met jullie mee........ Maar ga eerst lekker 2 weekjes op vakantie!! Twinny