Oh ja, nou herinner ik het me weer. Maar wat vreemd allemaal dan weer voor je. Niet eens gewoon duidelijk of ongi, of gewoon zwanger!! Hopen dat het doorzet voor je, ofdat je ons met z'n allen gaat verassen en van onze stoel af laat springen ( zou ik in ieder geval voor je doen). Groetjes Monique
hoi meiden Maar ben nog niet weg hoor. Pas volgende week zaterdag!!! Dus blijf nog in spanning afwachten op de meiden die bijna positief mogen gaan testen! Twinny
Ninetje : Dat omeletje krijg je in 9 maanden ok ? Mickey : Ziet er heel goed uit ! Posi testen mt er zijn in september !!! Sandra : Jaaaaaaaaaaaaa !!! Daar is het kruis ! Succes Katootje !! Dikke knuf Zanoni en een lekkere omelet vr jou ! Ingiemoppie : Op naar het eitje ! Josien : Hopelijk ook op naar fijn nieuws !! Duimduim ! Natasja : Vindt het er toch nog goed uitzien ! Moeden houden hoor ! MIjne vr vandaag !! Fjieeeeeeeeeew de lucht in !!!
Pff Stientje....vijf positieve testen. Dat is ook een megaknal waard! Op een goede afloop!!!! :cheers:
Weer een zware werkdag acher de rug, ben helemaal uitgeput.... @Sandra, gefeliciteerd met je rode kruis, volgens het boekje, ovulatie op dag 14 @Ninetje, balen zeg, heb je daarom je avatar veranderd. ik vond dat superzaadje echt leuk en origineel. De rest: zet hem op k ga slapen ale:
Die Stien: 5 dagen.. en dan hebben we het nog niet over Natasja gehad. Wat kan die het na al die tijd toch spannend maken.. Wie weet. Ik heb er een goed gevoel over maar laat jij die ongi dan achter je.. Dan klopt het tenminste.. Weet je al wanneer je weer een testje gaat wagen. We zitten idd alweer op pagina 400. Knettergek met z'n alle. We blijven ook veelste lang hangen. Met ze alle door naar de volgende wachtkamer en dan bedoel ik aan de andere kant. De 9mnd ruimte zeg maar. En dan bekijken de nieuwelingen het maar ff. We laten de ruimte leeg achter wat weer betekend dat de volgende eerder aan de beurt is. Goed idee toch? Denk dat iedereen er zo over denkt, zucht
Wat is dat lichaam van ons toch een geweldig iets! Elke keer heb ik weer iets wat ik nog nooit heb gehad. Zit vandaag op dag 10, ga net naar de toilet is mijn wc papiertje helemaal rose, dat heb ik dus nog nooit gehad. Nou heb ik al veel geleerd en gelezen hier, dus al wel eens gezien dat er bij een eisprong ook wel eens zoiets gebeurd, want ongi worden lijkt me onwaarschijnlijk. Maar is mijn ei nou geweest dan, of moet hij nog komen???? Want dag 10 heb ik nog nooit gehad en temp is er ook nog niet echt naar! Door drukte moet het klus seizoen bij ons ook nog beginnen Image shack is zo traag, plaats kaartje nog wel. Groetjes Monique
@ Monique: het lijkt toch echt op je eitje maar het is wel vroeg. Ik zou niet weten wat het anders geweest moet zijn. Misschien een gesprongen adertje ofzo. Uit ervaring is gebleken dat het bij mij toch altijd mijn sPROngetje geweest is.. Misschiend dat de temp morgen wel ineens ook een spongetje maakt?
Heb ook geen idee Lot. Had wel mijn grote boodschap gedaan ja, maar ofdat daar iets van kan springen?? Ach ja, dadelijk nog even mannetje verleiden, hebben toch lekker weekend en ik zie wel wat er nog meer op ons afkomt. Daarna ga ik lekker met jou mee naar de andere kant van het forum, wordt tijd of niet dan meis??? Groetjes Monique
nou is dat nog wat op mijn verjaardag 5 extra dagen bij ff en slijm waar je draden van kan trekken. Het zou wel een fantastisch verjaardags cadeau zijn als er vandaag een bevruchting kan plaatsvinden. Als mijn vriend zo thuis komt uit zijn werk kan hij aan de verjaardagsklus!!!!
Hihi Lorfie allereerst een superfijne verjaardag !! Vandaag hele leuke plannen !!! En dat eitje zit er nu vast heel snel aan te komen !!
En kijk ikke zo blij !!! Ik heb eindeiljk mijn kruis ! Had nog nooit eerder zo'n hoge temp na me eitje !! Maar dat komt vast omdat ik snotverkouden ben
Lorfiedal, Van harte gefeliciteerd!!! Stientje, helemaal goed dat kruis!!! Veel succes met wachten en natuurlijk een hete luchtstroom voor jou (niet te veel want het moet niet de pan uit rijzen ) PFFFFFFFFFFFFFF Iedereen bedankt voor al jullie lieve woordjes, ik had er deze maand toch wel meer moeite mee als anders en vond het dus fijn om al julllie reacties te lezen! Op mijn kaartje is nog niet veel te zien. Maar ik zet hem er toch even neer