@ lorfiedal: Dé dag voor een bevruchting vandaag. Van harte gefeliciteerd en knutsel- klutsel vandaag zelf je allermooiste verjaardagscadeau!!! @ Stientje: Wat een superkruis!!!!! Kan het wachten weer beginnen.. Hooghouden die temp, ook als de verkoudheid over is!!! @ Zanoni: Kop op meid! Succes in deze ronde!!!!! Voor mij wordt het spannend. Ik wordt tot nu toe steeds ongesteld op mn 12e DPO en da's vandaag. Ik heb wel het idee dat het er aan zit te komen maar goed, ik weet ook niet hoe het moet voelen als ik wel zwanger ben, toch? Temp is ook al een paar dagen gezakt, had ik de vorige keren niet. Hier mijn kaartje: Dames, succes allemaal!!!!!
Ha ninetje: gniffel leuke banner!! sperm meets egg... Ha zanoni: daar zijn we toch voor? Lorfiedal: hupsakee, dat ziet er goed uit. Samantha: huh... die dalingen heb ik ook constant. Zie maar. Stien: wat een heerlijk dik kruis zeg.... Ik heb vanmorgen voor de lol alvast een ovu test gebruikt (terwijl ik al bij dag 10 had moeten beginnen, maar toen had ik ze nog niet; te laat besteld ). Deze was negatief (wel 2 streepjes, alleen de test streep was iets minder dik als de andere, terwijl ze allebei goed roze waren). Heb maar een neg. ingevuld.
Zanoni bedankt vr de heteluchtstroom !! 'k Wou dat ie op 37 bleef hangen !! Nogmaals toch een dikke herstelknuffel en omeletje met spek en champignons vr jou !! Samantha, jee wat een laagvlieger !! Daar komt vast wat aan !! Jetteke, boven de lijn blijven hoor, blaas nog ff hard vr jou Fffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff !!!! Ingiemoppie : volgens mij zal dat eitje ook nt lang meer op zich laten wachten !!! Klus ze !!!
@ Stien...dat omeletje wil ik maandag van je beloofd? Het is hier ROOD! Jij ook eindelijk zon mooi rood kruis...maar dan anders @mieltje...Juist das idd de reden...ook de banner is aangepast nu...ik vind em erg leuk!! De zaadjes komen weer als ik mijn eitje heb gehad. Nou meiden...i ga er vandoor..mag zo een mooie armband uitzoeken van mijn *pik*...als verzachting IK zie jullie na het weekend weer...Dan temp ik pas weer... Fijn weekend dames!!
Samantha, Wat een daling meid en zoals Jetteke al zei dat moet een superei worden!! Jetteke, Omhoog met die temp PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF Igiemoppie, Veel plezier met klussen! Stientje, Bedankt voor je omelet! Ninetje, Fijn weekend! en wat een leuke banner!!!
Hier mijn kaartje weer... Gefeliciteerd voor alle jarigen!! @Stientje, gefeliciteerd met je prachtige kruis meis!!! @Natas, ik vind het toch wel erg spannend hoor.... Iedereen succes en een heel fijn weekend!!!
Hai meiden, Ik ben deze maand begonnen met tempen. Maar nu zijn er een aantal dingen waar ik echt ff niets van snap. Misschien kunnen jullie een en ander ophelderen : Op mijn kaartje worden in ene de puntjes die eerst blauw waren gewoon doorzichtig, zeg maar met een blauw randje erom heen, en de datum dat we geklust hebben klopt ook niet..... OOOOhhhhh wat erg toch wel . Hahaha... ik keek weer eens niet naar de datum maar naar de cyclus dag.... wat een sukkel hé #-o ](*,) Maar goed, blijft nog wel de vraag over die puntjes. Er staat ook dat je je afscheiding in de gaten moet houden voor een beter advies. Ik ben er nog niet zo ervaren mee dus daar moet ik nog ff een goeie manier voor vinden. Any suggestions??? Het beste is om iedere dag op het zelfde tijdstip je temp op te nemen, zetten jullie de wekker iedere dag? En als laatste... ik ben een slechte slaper dus komen er nachten voor dat ik geen oog dicht doe, eergister nacht nog :thumbdown: . Zijn er meer die daar last van hebben en laten jullie het tempen voor die morgen dan maar voor gezien? Want ik kan me voorstellen dat je temp hoger is na zo'n slopende nacht van heen en weer draaien. Ik heb die volgende morgen voor de zekerheid wel getempt hoor. Nou ik ben benieuwd naar jullie reacties doei doei liefs XXX :flower:
Ninetje, 'k ga alvast eitjes vr je kopen... En nogmaals een hele lieve teddyberenknuf en ook vr jou Zanoni !! Sandra jij gaat ook lekker zeg !!! Ook al zo'n hoge temp !! 'T wordt vast een hete maand !
tja, ik had me voorgenomen om niet meer te tempen maar nou voelde ik me vanmorgen niet zo lekker en dacht dat ik koorts had, ik voelde naar mijn idee warm aan. toch maar even getempt, en toch even ingevuld op FF. zie hier het resultaat. ga morgen toch maar weer even tempen. 37.1 vond ik wel een rede om door te tempen. hopelijk blijft hij hoog, het andere kaartje heb ik maar 1 dag een hoge temp gehad en dit was ook op dpo 10. dpo 11 kelderde hij weer. alle die wachten: PPPPPPPPPPPPPPPPFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF alle die hun kruis hebben: en nu omhoog die temp alle die net weer zijn begonnen aan een nieuwe ronde: balen en suc6 deze ronde
Wow wat goed Stientje! Dit wordt je ronde Lorfiedal gefeliciteerd met je verjaardag en maak er een superdag van!
lekker stien!! Kun je me misschien ook vertellen hoe ik mijn cyclus duur aanpas op ff....die staat op 29 dagen en het is 28... Iemand die me kan vertellen hoe ik dat doe? Bedankt!!
Nou toontje, Ik kom ver maar niet ver genoeg, haha! Ik blijf steken bij dat stukje van IMG knop, link en dan weer IMG knop. Waar is die IMG knop dan??? Ik heb wel al mijn kaartje opgeslagen op de comp. en nu... : En als ik iedere dag mijn kaartje met jullie wil delen, moet ik dit ritueel dan iedere dag herhalen
Die img knop zit bij *nieuw bericht* boven het woord *normaal* en tussen *list* en *url* in... Dit ritueel moet je idd elke dag herhalen maar weet je meis...dat gaat vanzelf... Succes en welkom!!
@Lorfie, Gefeliciteerd, Vandaag ben jij de :queen: Een hele fijne verjaardag... @ Ninetje, Wauw, wat een leuke banner, ter compensatie van je avatar.. ik vindt hem gaaf @ Samantha, Je hebt een preovulaoire dip, YEAH @ Stien Wat een rust in de tent he, geen geklus meer, zo denk ik er tenminste over. De rest: Positief blijven Mijn kaartje zal ik over een week plaatsen, is nu toch niet interessant... groet Miel
@ Toontje: Dank je wel, ik ga het meteen even uitproberen... Yesssss!!! het is gelukt met hulp van toontje en mijn zoon! Kijk hier dan ook meteen die rare puntjes. Wat denken jullie hiervan? klopt toch niet : Heb zeker weer iets verkeerd gedaan