temperatuurkaartjes (oud)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Lovely, Die "open" rondjes betekenen dat je op een ander tijdstip hebt getempt dan dat je normaal doet.

2. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Lorfiedal, gefeliciteerd!! maak er een leuke dag van.

Stientje, yes yes, geen smoesjes over verkoudheid joh, je lichaam heeft je deze keer lekker verrast!

Zanoni, niet piekeren meid! anders had je ons moeten verlaten, dat zou je toch niet willen ;) we gaan samen allemaal en anders niet hoor!

Samantha, je lijkt op te gaan naar een ei, klus ze! en fijne dag alvast morgen

Jetteke, als er vandaag niets gebeurd, moet hij morgen omhoog, anders ben ik er ook bang voor, pfffffffffffffffffff voor je meis

Ingemoppie, fijn he die testen, want als ik naar je kaartje kijk heb je wel een daling.

Sandra, mooi hoog gebleven, dus duidelijk ei, succes met wachten jij en laat je niet gek maken he, deze keer, kom op

Toontje, ik hoop dat het iets anders betekend ;)

Lovely, welkom bij de club en gewoon doen en vragen dan kom je er vanzelf uit!

Mijn kaartje:

Gisteren dus die roze afscheiding en vanmorgen na klussen blijven liggen, maar daarna toch plassen en kwakje van hubbie en mij was bruin????
    En dan die daling, toch een vroeg ei dit keer??
    Ach ja waarom ook niet, dit had ik nog niet gehad, staat weer leuk op mijn cyclusoverzicht, weer iets nieuws erbij.

Groetjes Monique

3. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Succes Monique, hij daalt in ieder geval goed ! En ik heb ook altijd wat bloedverlies rond me eitje hoor mt je maar es kijken... Hatsjoem ;) Klus ze ! :D

4. Jebentwelkom

Jebentwelkom Actief lid

11 aug 2006
    108
    0
    0
    Hoi!
    Bij het klussen zie ik staan: No, Yes, AM, PM, both. Je kan dus ook gewoon Yes doen toch? Dan krijg je een kruisje. Of is het beter als je AM of PM doet? Bij de meesten hier zie ik gewoon kruisjes...

Cervical Fluid aangeven vind ik nog moeilijk hoor, weet vaak niet goed wat het nou precies is. Dan zal ik het alleen aangeven als het echt heel duidelijk is.

Hier komt mijn kaartje, is nog niet veel op te zien...

Ik ben er maandag of dinsdag weer, prettig weekend allemaal! En succes voor de klussers/wachtenden/enz.. :thumup:

5. samantha1986

samantha1986 Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.632
    0
    0
    hutje op de hei
    dank je wel allemaal
    zou wel een mooi verjaardags cadeautje wezen he
    dus vanavond maar weer aan de klus en morgen

:) :) :) :) :) :) :)

en stientje gefeliciteerd met je kruis
    en lorfitdal gefeliciteerd met je verjaardag

liefs samantha

6. Silly43

Silly43 Actief lid

8 mei 2006
    468
    0
    0
    Hoi

dit is me eerste tempkaartje en de cyclus na mijn MK. Nou zegt FF dat ik op maandag me ei heb gehad (waarschijnlijk) maar heb al die tijd geen posi testen gehad maar wel heel erg last van ovulatiepijn. Dus vind het wel een beetje raar. Dus wel de symptonen en het kruis van FF maar geen posi ovutest. Vreemd? Kweet niet. Wat denken jullie?
    Als ik echt op maandag me ei heb gehad dan heb ik in ieder geval, die ene keer dat we hebben geklust, goed geklust! :)

7. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    jij ook gefeliciteerd samantha.
    WIJ GAAN ERVOOR OM EEN FANTASTISCH VERJAARDAGSCADEAU TE KRIJGEN!! :) :) :) :) :) :) :)

8. jetteke

jetteke Bekend lid

21 apr 2006
    989
    0
    0
    overijssel
    Lovely,

wat bedoel je met de puntjes. Het blauwe stippellijntje? Die staat er omdat je op dag 6 niet hebt ingevuld. Als je een dag (of meer) overslaat, maakt FF er een stippellijn van.
    Of beddoel je open of gesloten puntjes. De gesloten puntjes zijn de dagen dat je op het voor jouw normale tijdstip hebt getempt. Op de dagen met een open puntje heb je op een afwijkend moment getempt..

Misschien een vroeg ei Monigque. Of het begin van een tocht naar beneden en dat je ei dan over een paar dagen volgt.. ff blijven klussen!!!!

@ Jebentwelkom: Ik vul ook alleen maar ja en nee in en dan eigenlijk ook alleen maar op de dagen dat ik mogelijk vruchtbaar ben. Ik weet niet of FF daar iets mee doet maar ik heb toch geen VIP memebership meer...

@ Samantha: had ik jou al gefeliciteerd? Zo niet: Van harte!!!!!!!!!!!! En klutsel maar voor je mooiste cadeau!!!

9. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

Samantha: jou ook gefeliciteerd (had ik nog niet gedaan). Go for it!!! Samen met Lorfidal!!! Jullie maand toch??? :flower: :flower:

Ninetje: Wat een fijne vent heb zeg!!! Zoek maar iets heel leuks uit (wel vertellen hé!!!)...

SandraK: Hij gaat lekker zo....(dat kaartje). Houden zo, of toch nog iets hoger??? pfffffffffffffffffffffffffffff effe meehelpen..

Lovely: doorzichtige puntjes betekenen dat je niet altijd op dezelfde tijd hebt getempt of dat fertilityfriend nog niet helemaal kan inschatten of die schommelingen correct zijn. Als je naar de volgende maand komt (hopelijk niet dus) zul je zien dat hij zichzelf aanpast. (was bij mij ook zo in het begin).

Toontje: KARAMBA..... wat een stijging :confused: :confused: . Houden zo!! WOW

Ninetje: wou net gaan uitleggen hoe je je cyclus verandert, maar zie nu dat het niet meer hoeft. ;)

Monique: bedankt. Wist niet, dat die daling inleiding voor aankomend eitje geeft :scratch: Ben benieuwd. Klussen dus. Aan hubbie ligt het niet hihi. Die wenst de kinderen nu al op bed :) Jij hebt ook een behoorlijke daling, dus zit ie er ook aan te komen? ff samen met die ovu testen geven toch een behoorlijke inzicht in de cyclus vind ik. Hield me er vroeger nooit zo mee bezig.

Je bent welkom: tuuuuuuuuuuuuuurlijk kan je ook gewoon yes invullen. Ik weet n.l. niet of het wel of niet wat uitmaakt of je am/pm invult. Als je maar op de goede dagen klust, toch??? ;) Cervial fluid vind ik ook moeilijk. Alleen watery herken ik bij mezelf en die dikke klodders (sorry details :oops: ), maar weet niet hoe ze die noemen.

Silly: mmmh... geen idee. Zou het kunnen dat die test het niet goed vanwege de wel of niet aanwezige hormonen nog? Ik zou het niet weten.. :(

Ik ga zo maar eens beginnen met het avondeten. Hier lopen al een paar hongerige wolfjes rond.....

Groetjes, Ingrid

10. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi Ladies,

Hierbij mijn Temp. kaartje echter vraag ik me af wat dat doorzichtige puntje op mijn grafiekje betekend?? Weet iemand dat???
    Volgens mij doe ik toch iets niet goed want het wisselt wel heel erg.
    Jullie hebben alweer flink bij geschreven hihihihihhi tis allemaal niet bij te houden hoor...

Greetz Silla

11. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Openrondje: ander tijdstip van tempen!

pffff gaat er voor mij nog een dag 36 komen? mijn allereerste cyclus na de pil 13 maanden geleden was zo lang...

12. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ohh oke, kan wel kloppen...
    Het lukt me ook niet altijd om op dezelfde tijd te tempen. Als ik meestal wakker wordt moet ik meteen naar de WC...van de week was ik errug vroeg wakker en heb 1,5 uur mijn urine op moeten houden omdat het ook nog es een testdag van Persona was....vanmorgen idem....
    Dusss nu snap ik het...
    Kwam er trouwens ook achter dat ik op sommige dagen niet eens een tijd genoteerd had, deze heb ik nu ingevuld en ja hoor allemaal doorzichtige rondjes...

He Natas...je klinkt niet echt vrolijk...
    Hoe staat het dan met jou Temp. kaartje?

13. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ben ook niet echt vrolijk..
    Maand 13.. ineens ver overtijd.. wel bruinverlies enz...
    heb niet echt een goed kaartje want heb de helemaal niet getempt behalve dat laatste paar dagen.. ik word er gestoord van..ik wil verdorrie ook... :cry:

14. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    He Natasja,

Kom op meid!
    Ik snap hoor dat je heel graag wilt en ik gun het je ook zeker.
    Maar laat je niet gek maken door je lichaam, ook hier kom je weer doorheen, let maar op!!

Knuffel, Monique

15. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Lieve Natas...

Ik kan me goed voorstellen hoe je je voelt hoor...
    En ik wou dat ik je een dosis vrolijkheid en geluk over je heen kon stralen...
    Maar via deze weg een hele dikke digi knuffel...
    Zoals monique ook al zei: Laat je niet gek maken...

Ik weet dat het mss makkelijk praten is maar het komt echt goed....

Liefs

Silla

16. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    het komt ook wel weer goed...maandag bel ik de dokter en hoop ik dezelfde week nog terecht te kunnen. Ik ga in ieder geval mijn kaartjes laten zien en hoop op directe doorverwijzing voor zaadcontrole en gynaecholoog en daarna zien we weer verder.. als er maar naar gekeken word dan ben ik al blij.

Die baby komt er vast wel!! :D

17. Demi

Demi Actief lid

10 jul 2006
    367
    23
    18
    Maar Natasja, heb je nog niet weer getest?

Misschien ben je nu wel zwanger meid!

18. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Nee ik ben echt niet zwanger.. heb daar echt te veel bruin voor. Wat ook roze aan het worden is.

19. Demi

Demi Actief lid

10 jul 2006
    367
    23
    18
    Jammer meid,

Hoe lang ben je al bezig?

Ik ben nu een jaar bezig zonder resultaat en heb er deze ronde ook weinig vertrouwen in.

20. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dit was ronde 13 :(

Deel Deze Pagina