Ik zit nu in ronde 14 en begin de moed aardig te verliezen. Vandaag al wat buikkrampjes en toen werd het me teveel, hebben jullie al onderzoeken gehad?
Ja dat kan me goed voorstellen Demi. Nee nog niks, daarom ga ik maandag de dokter bellen. Jullie wel?
@ Natasja Ik weet niet precies wat er aan de hand is maar ik duim ook voor je hoor! waarvoor het ook precies is... Ik heb nog een vraagje, als je altijd S'nachts klust zoals wij doen, wat moet je dan invullen? Gewoon yes dan maar? En denken jullie dat het wat uitmaakt dat het meestal s'nachts is, ik bedoel voor de bevruchting? Misschien is het beter om de tijdstippen van klussen af te wisselen. Haha klinkt misschien wel gek maar je weet het niet hé... Ja je gaat je allerlei rare dingen afvragen.
Ja ik heb een bloedonderzoek bij de dokter gehad (stelde niet veel voor werd maar op 3 dingen getest, prolactine gehalte, lh, fsh) Daarna zaad onderzoek was goed! En een echo gehad bij de gyn en een uitstrijkje, was ook allemaal goed! moet over 2 maand weer naar de gyn.
Het niet doorzetten van mijn veel te late ongi hihihihi maar bedankt voor het duimen! het is inmiddels wel aan het doorzetten dus ronde 14 is een feit. Hopelijk kan de dokter ons helpen met een babietje maken hihihihi want zelf bakken we er overduidelijk niks van
ok! dat is in ieder geval een begin en het ziet er tot nu toe goed uit. zaad goed, en je bloed ook? Hopelijk kan mijn mannetje ook snel zijn zaad inleveren.
@ Natasja Nu weet ik waar voor ik duim en [-o< . Komt zeker . Je bent zelf erg positief, hartstikke goed van je! En eh.... ik kan me ook wel goed voorstellen dat die positiviteit het soms ff af laat weten, logisch. En we weten hier allemaal wat het is toch? Daarom is dit zo'n fijn forum! We kunnen delen liefs lovely :flower:
Hey Silla, Dit is alweer ronde 7.... Oh het lijkt allemaal zo lang te duren maar zo mag ik niet denken. Ik heb een zoon van bijna 15 alweer en heb ongeveer 10 jaar geleden geprobeert en 2e kindje te krijgen maar het lukte niet. 8 jaar geprobeert! Daarom denk ik dat het voor mij al zo lang lijkt want eigenlijk is 7 maanden vergeleken bij andere niet zo erg lang. Maar goed ik probeer goede hoop te houden!
Natasja, verschrikkelijk balen........ Ik had zo gehoopt dat het lange uitblijven van je veel goeds zou betekenen. Veel succes bij de huisarts... ik hoop dat hij/zij je verder helpt! Hierbij mijn kaartje weer... vandaag een gigadip...
Ik hoop ook dat er bij de gyn wat goeds uitkomt natasja.... Na ronde 13 mag dat ook wel. Sjee Demi, bij jou ook al zo lang? Ik ga nu dubbel duimen voor jullie!
Juuuuuhhhjjj Stien heeft een kruis ole ole :cheers: Eindelijk weer meis! Dit wordt jouw ronde!! Lorfiedal en Sam gefeliciteerd Ik hoop dat jullie over twee weken een mega posi test als verlaat kadootje krijgen!! Zanoni en Ninetje; nog even een knuffel in jullie rode dagen! Nog ff en jullie kunnen alweer aan de klus San; mooi kruis! Ik ga hard duimen dat je tempje hoog blijft! Natas Ik weet helemaal hoe je je voelt! Is echt een KL*TE dag als je denkt dat je ongi eraan zit te komen...WEER een ronde verder Is het inmiddels echt rood? Als dat niet zo is heb ik toch wel goede hoop hoor! Ik duim nog ffies heel hard door meis!! Demi; niet leuk al zo'n tijd bezig zijn he Is ook echt balen als je zelf alweer het gevoel hebt dat het weer niet gelukt is...ik ken het. Ik hoop dat je het mis hebt en ga heel hard voor je duimen! Ingiemoppie; je ei is denk ik aardig dicht in de buurt! Veel klusplezier! Rest ben ik ff vergeten Duim iig voor jullie allemaal. Start zelf met mijn klusweek Hiehaaa heb er zin in!! We hebben besloten toch maar een weekje te wachten met zaad inleveren. Mannetje moet dan tussen de 2 en 7 dagen onthouding hebben. Aangezien dit mogelijk net slecht uitkomt hebben we ervoor gekozen om niet te gaan stressen en ons deze week gewoon lekker met klussen bezig te houden. Volgende week is het volgende project aan de beurt. Morgen ga ik lekker naar Madonna Toevallig vandaag een aanbod gekregen om kaartje van iemand over te kopen. Lijkt me wel gaaf!
Elvira....2 tot 7 dagen??????? Da's lang. Mijn hubbie "moet" het Dinsdag inleveren. Er werd duidelijk nog vermeld: drie dagen onthouding :shaking2: Saai weekend....... ](*,) Blehhhhh.....
Dank je luuuverd Ik ga er wat van maken! En hoop dat mijn mannetje net zo raak gaat schieten als die van jou al gedaan heeft Ik blaas me onnozel voor je en zorg maar dat dat niet voor niks is Denk erom duivels van Stien...jullie komen er niet meer in!! Mijn muur staat er al!!! Is erg fijn om hier zo nu en dan je hart te kunnen luchten en te lezen dat er mensen zijn die met hetzelfde zitten en met je meeleven!!
Gekke Elvira waarom denkt iedereen nu dat deze keer raak geschoten was ... iedereen behalve ik ?? Vast omdat het zolang geleden was dat ik een kruis had ! 8)