Gewoon, omdat het nu MOET!! Je wacht al lang genoeg....Maar geen paniek hoor, want we volgen je gewoon allemaal. We laten je echt niet alleen gaan hoor Ja Katootje, da's idd niet leuk. Staat bij ons dus echt in het bijgevoegde formulier 2-7 dagen.....Mijn mannetje wilde een gem., 5 dagen. Hij werd er wel aardig hitsig van hahahaha Hij zei al dat het leek of hij nu nog meer zin had, omdat het niet mocht hiihi Dat was op zich wel een leuke ervaring...Helaas is potje vullen dus niet gelukt, Nu wachten we nog een weekje extra. Eerst lekker klussen Ik zal aan je denken...Tegen de tijd dat jij weer mag klussen, mag ik niet....Tja, het is iig eerlijk verdeeld zo
Ha die Elvira, heeel veel plezier meid!!! Ennuh, ook met klussen natuurlijk!!! Hihihi, juist als de heren niet mogen, krijgen ze extra veel zin, giechel!! Mijn hubbie heeft zijn knoopje eruit laten halen (vorig jaar december) en in maart moest hij een proef afleveren. Ook tegen hem hadden ze gezegd, 2 tot 7 dagen onthouding. Wij hielden het niet langer dan 2 dagen Maar de proef gaf aan, dat de zwemmertjes weer aanwezig zijn. Dus die 2 dagen waren voldoende........ OH katootje, ik leef met je mee. boring weekend dan.... maar daarna om zo spannender toch Allemaal veel succes... (de w8ers, de klussers)
Hahaha..mijn mannetje gaf ook al aan dat hij die 5 dagen niet meer zou volhouden. Ben benieuwd voor hoeveel dagen hij nu gaat hihihi Fijn dat de zwemmers van jouw ventje weer aanwezig bleken! Met jouw mega ei dat eraan zit te komen, moet dat helemaal goed gaan komen Veel klusplezier nog!!
@Stien, mooi kruis meis!!! ik ga heel hard duimen en blazen voor een goede afloop!! @Elvira, klusze meid!! en ik hoop voor jullie dat de onderzoeken snel iets opleveren! sterkte meis @Natas, balen dat het niet doorzet zeg!! (of juist niet, ik blijf voor je hopen hoor) ik wil je nog sterkte en succes wensen voor volgende week, als je naar de HA gaat!! kop op meid, alles komt goed
Stien joehoe wat een mooi kruis Het moet gewoon raak zijn deze ronde hoor! Elvira veel klusplezier deze week en natuurlijk ook bij madonna vandaag! En goed dat je nog een weekje wacht met zaad inleveren want je moet het inderdaad niet te stressig maken, kun je beter eerst lekker van de klusweek genieten Natasja, wat een rare ronde deze keer, ik blijf voor je duimen dat je ongi echt wegblijft en anders heeel veel sterkte en een dikke knuffel. Succes bij de HA morgen! Demi pfff jij ook al in ronde 14 er zijn hier inmiddels toch al een hoop dames die er al heel wat rondes op hebben zitten. Wel fijn dat je uitslagen allemaal goed waren. Bij mijn hubbie is ook het zaad getest en dit was ook goed. Verder nog geen onderzoeken gehad. Ik wil hier mee wachten tot na ronde 15 maar hopelijk is dat niet nodig en lukt voor die tijd gewoon lekker spontaan Ik hoop dat het voor jou ook raak is deze ronde !! Katootje jij ook veel succes bij de HA. Lorfiedal en Samantha nog gefeliciteerd Ik zag verder veel nieuwe namen, meiden hopelijk zitten jullie allemaal snel aan de andere kant van het forum. Succes allemaal. Zo ik heb mijn kruis weer gekergen van FF. IK ga nu ook de thermometer maar weer in de kast leggen want anders wordt ik toch helemaal gestrest van Zit vandaag op 3 dpo, mijn gemiddelde LF is zo'n, 10/11 dagen dus nog ruim een weekje wachten en dan weet ik hopelijk al weer meer
Wow Spijkervrouwtje die schiet als een raket zeg !! Houen zo hoor !!! De mijne van vandaag ... Hij zakt weer ietsjes... mijn verkoudheid wordt ook minder !
Ja schrok vanmorgen zelf ook wel 37,3 is voor mij ook behoorlijk hoog, heb ik nl nog niet eerder gehad. Maar heb de laatste maanden iedere ronde wel iets dat ik nog niet eerder heb gehad dus ik laat me niet meer gek maken (zeg ik steeds tegen mezelf 8) ) Ik had me voorgenomen om na mijn kruis niet meer te tempen maar die hoge temp van vanmorgen bracht me even aan het twijffelen maar nee ik doe het niet... ik laat me deze ronde niet meeslepen door de termometer En jouw temp Stien die moet weer omhoog hoor!!!! Pffffffffffffffffffffffffffffff zo hier heb je wat warme lucht omhoog ermee PS Heb je trouwens het ander toppic van Demi gezien (allemaal lotgenoten)
Dank je vr de warme lucht Spijkervrouwtje !! IK kan 'm wel nog gebruiken... hij mag wel weer omhoog... !! We helpen je doorbijten nt te spieken op de thermo ok ? Heb het topic nog nt gezien... zal es kijken... dankje wel ! liefs xxx
Slik. Een tweede stijging is natuurlijk erg mooi. Heb ik nog nooooit gehad dus.....ik ga me niet laten meeslepen (denk ik/hoop ik) maar....stel dat......als........ I hope so! Hoef ik ook geen bloed te laten prikken.....op mijn verjaardag nota bene Leuk kadootje voor Katootje ...
Spijkervrouwtje, mooie stijging! En deze nu echt 9 maanden daar houden! Stientje, kom op omhoog met die temp PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF zou die hete luchtstroom is speciaal voor jou! Katootje, you go girl! Ik zal voor je duimen! Josien, dat is inderdaad een mega dip gister, hoe is je temp vandaag? Natasja, hoe is het met je meid? Al meer duidelijkheid? Samantha, Van Harte Gefeliciteerd!!!! Hierbij ook weer mijn kaartje, nog steeds niet veel op te zien
Wow Katootje wat een raket ook !! 't is vandaag rakettendag hier !!! Bedankt vr de hetelucht Zanoni !!! Zolang ik nt bij 37 blijf wordt het niets.. had ik me vorige zwangerschappen ook ! Maar blijf voorlopig even met mijn beide voetjes op de grond staan ...
Nou ik snap er ook even niets meer van... Mijn temp schiet steeds omhoog.... Hopelijk hoef ik toch niet zo lang op ei te wachten... Tot mijn ei is voor anderen bijna een cyclus. Britt
een sprong omhoog! weliswaar 1,5 uur later maar na nog 4 uur slapen was ie nog 36,9 dus het lijkt erop dat mijn ei is geweest!
Stien en Sandra joehoe het kruis is er.. Katootje en Spijkervrouwtje hoog houden die temp, ziet er goed uit....pfffpffffffffff Lrofiedal en Samantha Gefeliciteerd meiden deze maand jullie kado een beeb... Natasja al rood gezien?? Lirfs britt Elvira veel plezier bij Madonna en idd eerst lekker zelf gebruik maken van de zaadjes, daarna mag de dokter er naar kijken...
Hallo meiden Natas, jammer meid, ik hoop dat de ha jullie meteen doorverwijst en er werk van gemaakt wordt. ElviraR, klus ze........ alle andere natuurlijk ook!! josien, misschien een innestelingsdip? Je zit nog vroeg in je DPO Britt, hoop dat je eitje komt meid. Alle andere natuurlijk ook veel succes met klussen en afwachten. Hier snap ik er niet veel van. Dacht toch echt dat ik me ei gehad had, maar me temp. blijft steken!!!! KOmen jullie er wijs uit!! Meende wel symptomen gevoeld te hebben....... Twinny
Spijkervrouwtje wauw da's echt een raketstijging! Ik hoop dat je raketje dit keer 8 maanden wegblijft meis Stien; beetje omlaag geeft niks. Deze keer blijft je tempje lekker boven de prikkeldraad en dat voor de komende 8 maanden! De muur is gebouwd ](*,) Hahaha duiveltjes...dit keer geen kans [-( Lorfiedal; een verjaardagsei Leuk zeg. Ik hoop dat over 8 maanden je verrassing uit het ei mag komen Twinny; vreemd zeg Als er al een ei geweest zou zijn, zou ik dag 18 zeggen. Maar dan zou je temp toch eigenlijk wat meer moeten gaan stijgen....Wanneer heb je normaal je ei ongeveer? Heb je de vorige keer/keren wel een kruis gekregen? Anders volgende ronde misschien toch eens ovutestjes ernaast proberen....Gewoon lekker door blijven klussen iig Mijn klusronde is vannacht ingezegend
hoi elviraR Mijn vorige kruis had ik op dag 12. Maar dat was niet zo raar, want dat was onder invloed van hormonen etc. Deze ronde geen hormonen aangezien we niet opstarten deze cyclus..... Tja klussen doen we uiteraard, maar voordat zij bij mij een kindje verwekt moeten er nog veel wonderen gebeuren ... Had gehoopt deze ronde wat duidelijkheid te krijgen over wanneer ik me ongi kon verwachtenl. Ben altijd heel onregelmatig ongesteld namelijk. Nu moet ik me alsnog laten verrassen in de vakantie!! klus ze Twinny