temperatuurkaartjes (oud)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    :oops: :oops: :oops: Shame on me.....sorry, was even vergeten dat het bij jullie anders in elkaar zit :oops:
    Hmmm wel vreemd dan idd. Weet je wel zeker dat je zonder hormonen een ei hebt? Heb je al eerder getempt of ovutesten gebruikt?
    Hoezo wordt er deze ronde niks gedaan?

2. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi elviraR

Tja weet natuurlijk niet zeker of ik zonder hormonen een ei heb. Ze hebben wel bloed afgenomen de derde dag van mijn ongi toen we nog geen hormonen gebruikten en die waardes waren oke.

Wie weet, misschien heb ik geen ei, maar waarom word je dan wel om de zoveel tijd eens ongi!!??

Deze cyclus hebben we er voor gekozen ff niet te doen, omdat ik van de vorige hormoonbehandeling best ellendig was en we nu op vakantie gaan. Dan zou ik in mijn vakantie ongi owrden, of zwanger zijn natuurlijk, maar dan had ik de eerst eweek van de vakantie me alleen met die spanning bezig gehouden!! Dat vond ik zonde. Daarbij heeft mijn schildklier zich, waarschijnlijk door de hormonen, weer ontregeld en moet eerst de medicatie weer juist ingesteld zijn!!

Weet nu alleen niet wanneer we weer kunnen opstarten. Heb nog nooit getempt. zonder de hormonen dus weet eigenlijk niet wat me temp. dan doet. Me vriendin zij vanmorgen wel dat ze me voordat we begonnen met hormonen me nog nooit zo vaak over koortsig gevoel had horen praten!! maar tja, toen lette ik ook nog niet over zo op!!

We wachten en tempen maar rustig door.....

Twinny

3. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Dan kun je idd beter eerst lekker van je vakantie genieten!! Veel plezier alvast :D
    Tja, ik heb er hier wel genoeg gezien die geen ei bleken te hebben en toch ongi werden. Meestal wel langere cyclussen....Gewoon doortempen, dan krijg je misschien toch duidelijkheid ;)

4. nicole1982

nicole1982 Actief lid

10 aug 2006
    184
    0
    0
    Hoi meiden :D
    Ben ook sinds 2 weken mijn temp aan het bijhouden op de alom bekende site daarvoor!
    Nu zie ik hier van die mooi grafiekjes met een rood kruis erdoor.....wat betekent dat kruis dames?! Heb ik (nog) niet namelijk!

groetjes
    nicole

5. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    waar bij ff kun je invullen dat je slecht of laat ben gaan slapen?

6. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    waar je dat in kunt vullen weet ik niet lorfie. Volgens mij moet je dan VIP zijn ofzo.

En nicole dat kruis betekend dat ff daar je eispring gedetecteerd heeft adhv je temp. verloop.
    Misschien als je je kaartje plaatst kunnen we meekijken!!

Twinny

7. lovely72

lovely72 Actief lid

13 jul 2006
    150
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    almere
    hey meiden,

Hier mijn temp kaartje voor vandaag

liefs lovely

8. lot

lot Actief lid

21 feb 2006
    401
    0
    0
    grafisch ontwerper eigen bedrijf
    Brabant
    Ik vind jullie allemaal even lief maar ik kan echt niet iedereen meer bijhouden. Ik weet dat
    Stien: eindelijk weer eens een kruis heeft - Jippie
    Katootje: Een tweede stijging - :) (ik zag je kaartje en ik vond het gek dat je kruis geen twee dagen eerder stond??
    Sandra: ook een kruis
    Lorfiedal: gaat ook lekker

Maar het is zo veel dat ik niet eens meer weet wat ik nou ook al weer gelezen heb. (en ik heb alles gelezen--> voel me net een zeef (zondag))

Oh, natasja: jij krijgt een dikke knuffel van me!

Hier mijn kaartje. Nog niet echt bijzonder..

Gister weer het mooie nieuws van zwangerschap te horen gekregen bij vrienden. Zucht. Hoeveel kan ik nog feliciteren zonder dat het echt pijn doet. Volgens mij kan ik er nu niet zo veel meer hebben

9. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    en @Twinny, mijn temperatuur gaat vandaag weer als een raket de lucht in... naar 37,4... ik snap er nu helemaal niets van 0,6 verschil in één dag?!? Zou het iets met mijn verkoudheid te maken kunnen hebben?

Ik zit nu op 8 dpo... Over 4 dagen zullen we het weten (als het net als in de vorige twee rondes op 12 dpo uitkom)...

10. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Meiden, inmiddels echt ongi.. helaas.. morgen de dokter bellen.

Ik duim en blaas me gek voor de rest!

Heel erg bedankt voor alle steun!
    dikke kus
    Natas

11. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Beste Natasja,

Dikke knuffel en heel veel sterkte... ik hoop dat de dokter je verder kan helpen!

Alle succes van de wereld gewenst!

Josien

12. Diana

Diana Bekend lid

27 jun 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    Hi meiden,

ook eens mijn tempkaartje proberen te plaatsen. Is de temp na eerste ongi na mk. Van tevoren had ik temp bijgehouden omdat hij vrij hoog was na mk, hoogst waarschijnlijk ontzwangeren :rolleyes:
    Maar ik weet niet wat ik er eigenlijk mee aan moet, ben nog geen expert op dit gebied :oops: Heb dus ei op dag 11 gehad, dus dan klopt mijn banner niet :(:

iedereen suc6 gewenst, zijn er veel hou het nog niet helemaal bij :oops:

13. samantha1986

samantha1986 Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.632
    0
    0
    hutje op de hei
    hier komt mijn kaartje

de temp is enorm omhooggeschoten

liefs samantha

@natasja
    nee dat meen je niet
    en ik hoop dat je nou wat duidelijkheid krijgt bij de HA

liefs samantha

14. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

poeh poeh..... ben even een dagje niet aanwezig en moet erg veel bijlezen.... Ik hoop dat ik alles goed heb.... (anders alvast sorry :oops: )

Spijkervrouwtje, wat een intergalactische stijging zeg!!! Houden zo..... de komende 9 maanden.
    Kaatootje: Jij hebt ook al zo'n mooie stijging. Woepie.....
    Stien: je blijft boven die stippellijn hoor!!! Dit is maar een klein dipje, meer niet hè!!!!
    Lorfiedal: het schijnt dat jouw eitje in aantocht is.... veel plezier!!
    Twinny: hmm ik herken jouw kaartje wel een beetje in die van mij. Bij mij geeft ie ook niks aan.... tjsa...
    Samantha1968: wow da's een superei zou ik zeggen!
    Natasja: tenminste heb je nu wel zekerheid. Jammer meis. Ik ben heel benieuwd wat de dokter allemaal gaat voorstellen en ervan vindt.

Verder wens ik iedereen veel klusplezier, pfffffffffffffffff hete lucht voor diegene bij wie de temp moet stijgen, de w8ters veeeeel geduld!!! En die diegene die morgen en dinsdag gaan testen: crossing fingers....... duim duim duim duim...... Ik geloof dat we met zijn allen vanaf 08.00 op het forum zijn om gelijk te kijken hihihihi

Oh ja, hier mijn kaartje: (p.s. hoe kan ik hem iets kleiner krijgen?)

15. samantha1986

samantha1986 Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.632
    0
    0
    hutje op de hei
    en ik heb gister niet eens geklust :rolleyes:
    maar dat komt straks wel denk ik ;)

liefs samantha

16. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Josien, ik ben benieuwd wat je temp morgen doet.

Natasja, een hele dikke knuffel voor jou. Ik hoop dat je snel wat wijzer wordt bij de ha.

Samantha, veel plezier met klussen ;)

17. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    vandaag weer een vriendin van mij zwanger. het was echt een rot gevoel wat ik toen had. wat kan ik goed acteren zeg (goh wat leuk hoe ver ben je gaaf zeg) bah waarom voel ik dat nou zo en kan ik niet gewoon blij zijn voor iemand anders

18. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Lorfiedal, een dikke knuffel voor jou!!

Hierbij weer mijn kaartje, nog steeds niet veel te zien...

19. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Nog enkele dagjes Zanoni en dan weer op naar het magic egg !! We gaan weer duimen hoor !!!

Mijne vr vandaag...

Hellllllllllllllllllllpppp, dit loopt nt goed af ! :( :(

20. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    innesteldipje Stien? komt goed meid, dat moet gewoon, zal nog even extra voor je blazen!!!!

@Natas, balen meis, succes bij he HA

Deel Deze Pagina