Natasje, jammer meis, ga idd maar lekker naar de HA misschien dat die wat rust en duidelijkheid in de tent kan brengen voor je. Zanoni, op naar een super ei voor je Stien, potver wat ben jij weer aan het doen!! omhoog met die lijn! je hangt nou met je billen in het prikkeldraad, krijg je bloed van en bloed dat willen we niet!! Mijn kaartje: Ben nog steeds benieuwd wat er komende dagen gaat gebeuren. Gisteren hele dag lichte creme/bruine afscheiding, dus geen bloed. Op dit moment in een cyclus nog nooit gehad. Ook niet mega stijging, zoals vorige keer na mijn ei. Misschien morgen toch daling en dat het nog komt, ik zie het wel, wacht gewoon af. Groetjes Monique
Hier ook mijn eerste temp kaartje > zie handtekening. Ik heb deze maand voor het eerst mijn temp ingevuld bij FF. Ik heb vrijdagavond 23:00 uur duidelijk mijn eisprong gevoeld. Zaterdag gaf een OVU test ook een positief resultaat en zondag negatief. Dus duidelijk mijn ei gehad! Donderdag en zaterdag geklust dus hopelijk is het raak!
Hier mijn kaartje weer even... Weer omhoog!!! Er is zoveel bijgeschreven in het weekend, dat ik het bijna niet kan volgen... @Natas, wat onwijs balen meis. Ik ben benieuwd hoe het bij de dokter gaat.. @Stientje, wat ga jij doen meis? Omhoog hoor!! Offuuhh...is het een innesteldippie? @Lorfiedal, wat kan ik me dat goed voorstellen zeg! Een vriendin van mij vertelde dat zij binnenkort ook voor een beebje gaan...ik ben nu al bang dat ze sneller zwanger zal zijn dan ik. En ik heb geen idee hoe ik daar mee om moet gaan... @Josien, das zeker een raket zeg!!!! @Diana, volgens mij zit je nu op 14 DPO? Hoelang duurt jouw fase na het eitje meestal? Ik heb gerust mensen vergeten, maar ik wens gewoon iedereen veel succes!!!!! Ik ga nu mijn zoon even knippen, dan zit ie straks netjes in zijn nieuwe klas...hij is me daar toch zenuwachtig! En anders ik wel, maar ik doe heel erg mijn best het niet te laten merken... Toch wel raar hoor...bezig met zwanger worden en een puber die voor het eerst naar de hogere school gaat...aparte combi he..
Vanaf vandaag ga ik m'n temp kaartje hier ook showen. Ben erg benieuwd wanneer FF m'n ei aangeeft, want vorige maand kwam die pas dag 19 Ga er wel ovulatie-testjes bij gebruiken vanaf vandaag. Liefs, Mirre
Baaal. Zegt mij genoeg. Game over....Ik heb dit vaker gehad, de temperatuur kan best morgen weer een stuk omhoog zijn maar zakt dan toch weer in elkaar. Had gisteren toch weer even hoop...grrrr. Gezien de misselijkheid en buikpijn....gewoon schrik om weer naar het ziekenhuis te gaan. Aan de andere wachtenden succes! @Stien....wat moet ik zeggen..? @Sandra...erg dubbel maar wel leuk. Ik heb er om de 14 dagen hier ook rondlopen. 9,11 en 12 jaar. Die weten nog nergens van.
Hoi Mirre, ik ben erg benieuwd naar de ovu-testjes... Misschien dat ik dat volgende maand ook ga doen....hoewel mijn ei erg duidelijk was op mijn kaartje. maar ja...toch he..
ik snap er geen zak meer van van dat rare lichaam van mij. 2 maanden steeds met tempen me eiprong op dag 16 en 17 gehad en nu deze maand is het opeens dag 13. er is geen touw aan vast te knopen zo
San, Die ovu-testjes doe ik er ECHT bij, ben nog veelste onzeker over m'n cyclus (mede door die mk) Zou eigenlijk met de Persona beginnen , want deze ligt klaar nieuw in het doosje ,...maar dan maar volgende maand. Met tempen en ovu testen samen zal ik ook wel een beeld krijgen over het verloop denk ik. Ben wel erg benieuwd , moet wel weer vanaf nu flink de aanval wat betr klussen gaan inzetten hoor..stel je voor dat het ei wel op tijd is deze cyclus ...dan zit ik ernaast anders. En dat mag niet gebeuren
Hallo Allemaal, Ik zit er even doorheen. Ik had zo'n hoop dat het deze keer raak was. Had veel last van krampjes en zachte/volle borsten. Helaas op het laatste moment daalt mijn temp. Verwacht vandaag mijn Je houdt er onbewust toch rekening mee bijv. op feestjes met alcohol enz. Ben van plan er iets minder naar te leven zodat de teleurstelling wat minder groot is. Ik kan wel janken...maar dat zullen ook wel de hormonen zijn... Mijn kaartje:
Hallo Allemaal, Ik zit er even doorheen. Ik had zo'n hoop dat het deze keer raak was. Had veel last van krampjes en zachte/volle borsten. Helaas op het laatste moment daalt mijn temp. Verwacht vandaag mijn Je houdt er onbewust toch rekening mee bijv. op feestjes met alcohol enz. Ben van plan er iets minder naar te leven zodat de teleurstelling wat minder groot is. Ik kan wel janken...maar dat zullen ook wel de hormonen zijn... Mijn kaartje:
@Katootje,...is het niet erg vroeg om te denken dat het game over is? Je zit toch nog maar een paar dagen na je ei? Zijn er nog maar 8?
Hoi ff een vraagje over het plaatsen van mijn temp kaartje hier...... Hoe moet dat?? Niet dat het nu al van toepassing is want hebpas vandaag voor het eerst getemp..maar voor later zeg maar
sjee katootje.... weet je zeker dat niet innesteldipje is?? Oei oei oei Mickey..... ik hoop dat ze niet doorzetten hoor. SandraK.... blijft lekker omhoog gaan. Houden zo... Remember.... zie pagina 1 Ik wacht nog steeds op eitje (zie kaartje). 2 maanden geleden op dag 12, vorige maand dag 16 en nu?? hihihi, al die statistieken toch...
Ik ben weer terug van 2 dagen weggeweest hahaha. Druk weekend gehad die 37,7 graden van afgelopen vrijdag had zo zijn redenen was WEER ziek. Zou het aan mij liggen? Maar was zaterdag al stukken opgeknapt. Vanochtend weer getempt en nu nog steeds 37 graden Dus ik weet niet wat dat wil zeggen jullie? En ik heb het idee dat ik een blaasontsteking heb ik wordt gek van mijn eigen lijf .
Even een vraagje tussendoor....wat zijn die 'losse' bolletjes op sommige kaartjes? Die bolletjes die niet verbonden zijn met de lijn zeg maar?
Ik denk dat dat komt, omdat er onregelmatig (niet iedere dag) gemeten wordt. Ik heb een doorzichtig bolletje, omdat ik vandaag een half uur eerder heb getempt.
http://www.imageshack.us/ via hier kan je van je temp kaartje een link maken. eerst ff je temp kaartje op je pc slaan en dan via die site er een link van maken,het is heel simpel en het wijst van zelf
Je kunt een vakje, "discarted" aanklikken. Het puntje geeft dan wel aan wat je temp was, maar je kaartje neemt het niet mee met het verbinden van de puntjes. Ik heb dat een keer gehad toen ik vergat te tempen en dus later temp had.