bedankt....... gevonden.....vanaf rond mijn eisprong ga ik hem er ook eens bij zettten, ...nu is er nog helemaal niks aan
en daar gaat ie dan hops naar beneden... Raar kaartje.. Heb even niet gelezen want ik moet nu werken.. Britt
Stientje, dit is het bekende innestelingdipje en morgen gaat hij weer de lucht in!!! PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF Mickey 06, een hele dikke knuff voor jou! Britt, vanaf vandaag gaat je temp alleen maar omhoog, daar zal ik eens even voor blazen!!!!!! PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
Dit is mijn kaartje. Is de eerste maand dat ik het doe. Snap er niet veel van. Zie alleen dat ie omhoog gaat. Zou dat me eisprong zijn?
waarschijnlijk wel ja.....dat zou dus betekenen dat je over 2 wkn je ongi zou moeten hebben volgens mij..... En als het je ei is dan zou je dus twee dagen geleden het vruchtbaarst zijn geweest geloof ik.....
hier is mijn kaartje voor vandaag mijn temp gaat nu weer naar beneden dus gister nog mar ff geklust @lorfidal dat ken ik me heel goed voorstelllen dat heb ik ook hoor dus je bent niet de enige hoor liefs samantha
Of juist wel!!! Je zit rond de innesteling stienepien van me! Ben reuze benieuwd naar morgen!! sandraK en nu hoog blijven meiske!! mickey kussie voor jou meiske... katootje voor jou ook een kussie! kimkivits als je een blaas ontstekling hebt verklaart dat wel je verhoofde temp meis... Mijn kaartje is nog erg saai...ik laat hem nog even achterwege dus... [/b]
ninetje, mijn blaas voelt gelukkig al stukken beter! ik heb liters water gedronken vandaag dus het heeft goed gespoeld. ik heb hier zo vaak last van gehad in het verleden dat ik het alweer zag aankomen. maar met water kom je een heel eind morgenochtend eerst tempen en dan denk ik toch een testje er tegenaan gooien. al is het maar om die knoop door te hakken!
hoi meiden O zie een paar mooie kaartjes met innesteldipjes!!?? Zie ook paar kaartjes waar we ff hard voor moeten blazen. Herken ook een paar kaartjes waar het kruis maar uitblijft......... Gezellig hoor al die kaartjes bij elkaar. goh, SandraK wat ben je al ver in je kaartje...... Hier die van mij. Denk dat ik alsnog voor me ei moet gaan, hihi...... is niet verkeerd, word ik misschien eind van de vakantie ongi en kunnen we misschien toch nog opstarten!! Iedereen sterkte en succes met alle spanning!! Twinny
Hi meiden, nog eens mijn temp kaartje. Is de eerste keer dat ik het invul dus ik kan nog niet reageren op anderen omdat ik nog niet helemaal op de hoogte ben met het temp gebeuren Vandaag wel eens een testje er tegen aan gegooit was negatief Bij de twee andere zwangerschappen heb ik wel paar dagen later getest, ben aan de vroege kant deze keer , we zien wel liefs
T ziet er goed uit hoor diana! Ik duim mee! Natas gelukkig heb je wat zekerheid nu meiske, wens je veel succes bij je ha en nogmaals een warme knuf van mij! Ik blaas mee voor de rest van de tempers dat t hoog blijft...of weer omhoog gaat... IK heb nu weer even lucht over omdat ik nog niet zo voor mezelf hoef te blazen! Ik moet juist eerst weer ffkes naar benee! Ongie is nu zo goed als weg...Heerlijk die ongies zonder de pil, ik ben het wel heftig maar veel korter en de buikpijn valt op zich erg mee moet ik zeggen.
Okay thnx... dan hebben we goed geklust haha 2dagen geleden en vandaag. Is wel vervelend dat ik niet weet wanneer ik hem heb. Is nu telkens maar op de gok. Morgen naar de gyn voor de uitslagen.
Hoi meiden hier is mijn kaartje....ben nog niet zo lang aan het tempen, maar snap er ook nog niet veel van..(wiskunde is niet mijn sterkste vak!!! . D'r zit wel een mooie zigzag er in.......al heb ik geen ROOD KRUIS!!!! Wanneer krijg je dat dan? (ben beetje blond ) Weet wel dat rond de 18e of 19e dag mijn eisprong moest zijn, volgens berekeningen van een cyclus van 31 dagen.....maar ......ik SNAP HET NIET!!!!! .ik temp rustig verder....misschien de volgende ronde iets meer duidelijk. HELP!
Sorry meidjes ben weer ah werk en kan minder reageren maar ik lees en leef wel nog met jullie mee !!! Vanaf donderdag ben ik er weer meer maar ik biljf me te pletter vr jullie duimen !!
thanks Ninetje Ik snap niks van die temp. Zou het kunnen dat ie morgen of een dezer dagen naar beneden keldert of zo, want heb toch negatieve test gehad vandaag Voel totaal geen aankomen of zijn het nog mk resten. Denk het niet wat 1e ongi was gelijk normaal....blegghhh wat zeur ik toch, vraag me te veel af denk ik liefs
Hoi dames, Daar ben ik weer... steeds heel wat bij te lezen als ik hier even een dagje niet geweest ben. Wat wordt er toch heerlijk gekletst... Vanmorgen had ik te vroeg getempt, maar ik was vroeg wakker en dacht dat ik toch maar beter kon tempen voordat ik iets ging doen. Maar goed... beter te vroeg dan te laat denk ik. Zou mijn cyclus deze maand 29 dagen zijn, in plaats van de 35 dagen van de vorige keren? De vorige keren had ik mijn ei op dag 23 en 12 dpo. Dit keer kwam mijn ei op dag 17. Zou ik nu dus dag 29 moeten tellen? Heel veel succes allemaal! Groetjes, Josien
@Nicole, als je vanaf het begin van de cyclus tempt dan krijg jij ook een mooi kruis... Je kunt wel een klein beetje zien dat je ei idd rond dag 18 is geweest....je temp blijft daarna hoger dan in het eerste deel...jammer dat je niet net een paar dagen vroeger bent begonnen met tempen... @Josien, dat zou nog best eens kunnen...heb je vaak 12 DPO?
Ik moet volgens mijn berekening nog 11 dagen tot mijn ei.. Zou het raar vinden als ik hem nu opeens zo vroeg krijg??? Heeft iemand anders dit wel eens gehad. Voor de klussers...hopelijk super zaad en raak. =D> zet hem op Voor de wachters [-o< Voor de ongi's onder ons #-o balen, maar succes bij de volgende ronde. Liefs Britt