Ziet er goed uit Toontje... ik dacht eigenlijk wel ja dat je dpo altijd ongeveer gelijk was (maar een dag verschil zou natuurlijk wel kunnen denk ik). @Sonja, als je hulp nodig hebt met vertalen?!? Zeg het maar, dan wil ik wel even voor je kijken hoor...
spannend toontje...ik hoop dat t voldoende is boven de lijn zijn...want hij is wel dalend he..maar keep my fingers crossed! bengel
Stien; blijft goed gaan Dit wordt een verkoudheid van 8 maanden hoor San; FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF heb ff nog harder geblazen. Morgen moet het goed zijn Josien; wat irri zeg zo'n wiebelwabbel....vraag me af of je dan wel een ei had?? Toontje; ik zou no 1 dagje afwachten en als ie dan niet gedaald is, zou ik er morgenochtend een testje tegenaan kanllen! Ik duim voor je Spijkervrouwtje; toch maar weer getempt Ik duim mega hard dat die krampjes ed dit keer echt iets betekenen!! Uhhhhmmm rest ben ik vergeten....Ik duim iig!
@Katootje, dat denk ik ook een beetje...In de vakantie nam ik mijn temp om 9.00 op en nu dus om 7.00... @Stientje, je zit nog lekker hoog meis...die dip vind ik wel interessant trouwens.. @Josien, dat zou natuurlijk best kunnen..van die griep. @Sonja, je gaat super!! Enne, bedankt voor het blazen... ´ @Toontje, bij mij ligt de DPO tussen de 12 en de 16 dagen...kun je dus ook geen pijl op trekken...
Oh ja, beste paard van stal vergeten ; Katootje....shit zeg dat gewiebelwabbel weer...Balen als je zelf al denkt dat de rode vlag al in aantocht is. Ik blijf stug doorduimen voor je...hoop dat het helpt!
Goedemorgen ladies... Volgens mijn Banner zit ik in mijn vruchtbaarste periode, echter ik voel niets...terwijl ik in deze periode altijd een lichte ongi pijn heb. Mijn temp is vanmorgen wel wat hoger dan de voorgaande dagen (36.6) maar volgens Persona en mijn Ovulatietesten NIETS !!!! Hmmmm ik hoop niet dat ik weer een lange cyclus tegemoet ga....
@ElviraR, Ik denk toch wel dat ik mijn ei gehad heb... mijn ovulatietest was in ieder geval die dag ook positief... dus, ik gooi het voorlopig toch maar even op mijn griepverschijnselen.
OK, die ovutest had ik ff gemist....Goed dat je dat gedaan hebt dit keer, anders zou ik toch echt zijn gaan twijfelen. Ach ja, dan boeit je temp ook meteen een stuk minder...als het maar raak is toch
Hahaha, dat is waar... dat is het belangrijkste dat telt. Maar ik heb er hoe dan ook door al die temp-dipjes natuurlijk niet geweldig veel goede hoop op...
poeh zeg ik heb even bijgelezen wat een spannende kaartjes allemaal ik DUIM voor jullie allemaal en zal nog es blazen pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff zo hoop dat dat helpt meiden. Ik zit nog voor me ei dus nog niks spannends te melden verder maar lees gewoon lekker mee met jullie want ooow wat is dit verslavend zeg
hoi meiden Zie nog altijd een paar spannende kaartjes hoor. Voor sommige ga ik extra hard blazen vandaag.......... Mijn kaartje is geen touw aan vast te knopen hihi. Ga maar gewoon nog altijd uit van donderdag vorige week........... tenzij mij temp. morgen nog lager is!! Heb af en toe hoofdpijn en soms vage ongikrampjes, maar daar is het in iedergeval nog te vroeg voor!!! Twinny
Hallo allemaal, Hier mijn kaartje. Ik zit tegen m'n eisprong aan (afscheiding is waterig en voelde vanmorgen rechts een steekje) . Heb ovu-test gedaan en deze geeft 2 "bijna" gelijke strepen aan ....dus vandaag moet er echt geklust worden! Gisteren wilde m'n mannetje niet en daar baalde ik zo enorm van! Vandaag maar geen ruzie maken, ff lief blijven anders is deze maand verprutst. Liefs, Mirre[/b]
Nou heb de eerste twee stijgers even weggehaald omdat ik die tempjes heb genomen na het uitslapen.. Dan ziet mijn kaartje er opeens heel normaal uit...geen posi ovu test.. Ben er even twee dagen niet... Succes allen....
Spijkervrouwtje, snap je nieuwsgierigheid wel hoor, maar laat je nou niet gek maken, kan nog alle kanten op Stientje, dan blijf je maar lekker 9 maanden verkouden! SandraK, omhoog meis kom op pfffffffffffffffffffffffffffffffffff Josien, wat een wiebel wabbel kaartje zeg, compleet niets van te maken, vreemd hoor Sonja, zooooooo wat een mooie stijging, nou nog een mooi einde Katootje, zie je de rode vlag??? dacht het niet, heb hem net verbrand, dus pech voor je Toontje, nog even volhouden, meis dan ziet het er goed voor je uit, duim voor je Silla, gewoon wachten en lekker blijven klussen, komt vanzelf Twinny, vreemd kaartje hoor, geen touw aan vast te knopen, ga dan maar op je gevoel van donderdag af Mirre, doen of je neus bloed en mannetje gewoon verleiden, zonder kenbaar te maken dat je vruchtbaar bent, werkt meestal wel hoor, veel plezier vanaaf Britt, tot over 2 dagen met dan een mega ei?? Mijn kaartje: Hi hi, ik geloofde die dip en dat rare lichtbruine gedoe al niet, als zijnde mij ei. Gek lichaam mij een beetje voor de gek houden, hoe durft ie. Gisteren weer mijn leegloop natte dag en jawel hoor vandaag gewoon daling en net de bekende steekjes, dus ei vandaag Hubbie kijk vanavond maar uit Groetjes Monique
@Monique27 Denk dat ik het idd maar zo ga aanpakken! Gisteren had ik me daar de pest in, maar heb niks over vruchtbaar zijn nu gez. omdat we de afgelopen week amper sex hebben gehad en ik dan gelijk weer naar m'n hoofdje krijg: Zie je wel het gaat je hoofdzakelijk om zwanger te raken.... Vanaaf is hij de mijne!! Desnoods bind ik hem vast
hier is mijn kaartje voor vandaag en ik heb even voor de gein nog drie dagen ingevuld en dan krijg ik mijn kruis op cd 13 en dat had ik ook wel verwacht want toen had ik last van krampjes en steken ook tijdens het klussen liefs samantha @sandraK ik zal ff voor je blazen.....komt ie PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF @sonja die gaat mooi omhoog @iedereen die ik vergeten ben ik duim voor jullie
Geloof dat ik door heb hoe het werkt, zie maar mijn kaartje, nog een kwestie van een paar uurtjes en dan finito Ik blijf een meisje van de klok @SandraK, vooral mij niet nadoen qua temp dan liefs
Sapperdorieeeeeeeee :bom: wat zie ik hier nu... wat gaan er weer een boel tempen naar beneden !!! Stien not happy !!!! Ik ga een tweede reservetouw hangen... als dat ene touw van me volhangt springen er ah reservetouw nog maar enkele bij en hooooooog en hoooooooog... klimmen naar boven ... ik zet vast richtingwijzertjes !!!! Atsjoeeeem atsjieeee, die verkoudheid hier duurt nu al een week ... en als de temp daarvan zo hoog blijft... ind .. ik heb het er nu zo echt wel voor over om 9 maanden verkouden te zijn !!! Vanaf morgen weer weekje thuis... dus weer alle aandacht om vr ieder een woordje te richten !! In ieder geval vergeten doe 'k jullie niet !! Knuffie xxx
Dag dames, ik geloof dat ik toch ook maar ga beginnen met temperaturen. Ik heb namelijk niet het idee dat het deze maand raak is, en ik wil wel eens meer inzicht krijgen in mijn cyclus. Ik lees nu dat je elke dag op het zelfde tijdstip moet tempen, en dat dat het beste in de ochtend kan. Ik sta niet elke ochtend om het zelfde tijdstip op. 4 Dagen in de week gaat mijn wekker om 7 uur af, maar de andere dagen blijf ik liggen tot ik wakker word. Zou het dan verstandiger zijn om bijvoorbeeld het om 13 uur te doen?