Zotteke hoe gaat het met jou ? Je mag ook al gaan countdownen... veel succes meidje !! Heeft er iemand misschien anders een klein naaldje, prik ik een gaatje in die pleister met graag een lichte dosis hcg ?
Hallo allemaal, ben ik weer eventjes. Lig met urineweginfectie in bed. Kwam vanacht ineens opzetten. Zo echt met bloed i.p.v. urine. Gelijk naar huisartsenpost. En ja hoor, nu antibiotica.... zucht.... Ik heb het deze week even gehad. spijkervrouwtje: yes.... lekker positief blijven en morgen gaan we weer omhoog met die temp, afgesproken? Stien: tja, wat moet ik zeggen. Je kent je lichaam best wel goed zo te lezen. Misschien toch ook die pleister plakken SandraK: oei oei.... andere kant op sweetheart met die temp. Omhoog pff pff pff pff pff Josien: mmh moeilijk te zeggen of het aan een griepje ligt. Even afwachten tot morgen? Maar, gniffel gniffel, die Alp D'Huez lijkt zeer op die van mij kijk maar. Toontje: DAT GAAT NIET GEBEUREN. Jij blijft mooi boven die lijn hoor!!! Fingers are crossed to help!!! Twinny: wat een apart kaartje, is die altijd zo??? Mirre: go for it.... verwen hem lekker..... oh ja, die bonthandboeien zijn leuk hoor... Monique: Op naar een super ei! Klus ze... Samantha1968: pff pfff, nu nog verder omhoog met die temp. Succes Diana: meid, stomme ook. Het lijkt idd wel alsof ze eraan komen. sh...... Ninetje: veel plezier vanavond met hubbie 8) Mieltje: Beterschap meid... Lot: helemooie lijn meid! Hier is mijn kaartje.
ER wordt nu gebeld !!! Stien doet open !! Ah stormt binnen met een knal van een naald 10cm lang maar gelukkig wel rekening gehouden met de dikte en stien zit nu met een kanjer van een blauwe tuut met een zelfvoldane lach en een hcg gat in d'r pleister !! Ah stormt weer buiten en gaat zichzelf nu met een zelfde kaliber prik ook even hcgen !!
Ingiemoppie ... lijkt me dat je eitje gesprongen is !! 'k Heb het gehoord want heb de afgelopen 2 nachten nt echt goed geslapen ! Beterschapjes trouwens ! xxx
An prikt zichzelf, AU, best nog wel een dikke naald.... Heeft een grote blauwe plek op haar bips....Stapt weer op de fiets, niet fijn nu, op een zadel zitten.... Maar, ik heb het er graag voor over!!!!!! Wie wil nog meer? :bounce:
hihihi, dan komt het goed stien.... miss deze keer zeer vroeg eitje. Hahahahaha..... IKKE IKKE IKKE wil ook hcg prikje.... maar niet met die blauwe billen hoor
Ik zit hier al in mijn blote kont!!! Wanneer kom je?? Kan je voor mij wat progesteron erbij doen, dan blijft mijn eitje tenminste plakken. Wat een dolle boel hier toch weer. Vindt het echt geweldig dat er hier een aantal dames zitten met een goed gevoel voor humor. Beter dan elkaar valse hoop geven en alles zwart zien. Ga zo door, dan zijn mijn dagen ook zo voorbij gevlogen. Groetjes Monique
Ik zit hier al in mijn blote kont!!! Wanneer kom je?? Kan je voor mij wat progesteron erbij doen, dan blijft mijn eitje tenminste plakken. Wat een dolle boel hier toch weer. Vindt het echt geweldig dat er hier een aantal dames zitten met een goed gevoel voor humor. Beter dan elkaar valse hoop geven en alles zwart zien. Ga zo door, dan zijn mijn dagen ook zo voorbij gevlogen. Groetjes Monique[/quote] Hahah An heeft pijn in d'r kont. Ze kan niet meer op de fiets. Taxiiiii..!
Taxi nt voldoende denk ik Katootje... zit eerder te denken aan een bestelwagen met al onze bestellingen hcg spuitjes in. En als chauffeur anneke met 4 kussentjes onder 'r tuutttt !!!
Hahaha, gekke meiden ik lach me rot! Inderdaad leuk die humor anders wordt het allemaal zo verschrikkelijk zwaar en beladen... Dikke pluim voor jullie =D> :cheers: lovely :flower:
stientje, ik temp onregelmatig omdat ik nachtdiensten draai en dan temp ik als ik wakker ben om ongeveer 16.00 en anders om 8.00 uur. dus moeilijk te zeggen
Hi hi, Ik weet niet waar An woont anders kan ik ook wel gaan lopen. Maar lezen jullie morgen in de krant: "streakster" aangehouden. Ene Mevr. M. uit G is gisteravond aangehouden omdat ze in haar "blote kont" over straat liep. Deze jongedame was erg verward. Het enige wat zij maar bleef stamelen was: "ga uit de weg, ik moet naar An, die heeft een blauwe kont en kan niet komen. Maar ik moet een spuit hebben, want IK WIL EEN BABY " In verwarde toestand is ze opgenomen in een kliniek. Hi hi Groetjes Monique
hihihi Monique.... ik denk dat de kranten morgen volstaan van: meerdere vrouwen in Nederland in blote kont op straat aangehouden. Ze blijken allemaal op weg te zijn geweest naar ene ah..... Uit hun verwarde toestand kon de politie alleen opmaken dat het ging om pleister en hcg..... Alle vrouwen zijn na een berisping en een verhoor weer naar huis gestuurd.
Dan zorg ik wel voor je hoor Monique... Kom je bij mij in de psychiatrische kliniek, kunnen we samen de boel op stelten zetten. Wordt ik er ook opgenomen..... (Zitten er bij ons trouwens aardig wat met zwangerschaps wanen) Dolle boel wordt dat, hahahahahha