dag dames ik ben helemaal trots op mezelf dat ik mijn kaartje tot nu toe al zo goed bijhou het enige is dat ik er nisk van snap hahaha ik weet niet wat de temperaturen zeggen over wat mijn lijf aan het doen is... zaterdag t/m maandag : 37 dinsdag en woensdag : 36.7 vandaag : 36.8 HELP! hahaha
Hhahaha...ik geef eerlijk toe dat dat hier wel eens zo is ja...maar dat komt omdat we het dan elke dag hebben gedaan, en de zin en fut ontbreekt dan wel eens. Moet ook zeggen dat mijn libido daalt wanner mijn temp stijgt... Maar deze maand zouden we erom denken dat het ons niet zou gebeuren, maar toch wel dus...moe, druk, een van ons afwezig... Stel je voor dat je wel je eitje later krijgt...dan zit je idd fout...
Je hoeft toch niet met je benen omhoog??? Ik ben zwanger geraakt toen ik op mijn benen stond....fabeltje dus?
@Sandra ...13 a 14 dagen. Maar dit komt niet meer goed. Volgens een pendel krijg ik Zondag een positieve test maar daar geloof ik met dit kaartje niet meer in. @@@@Klussen na het kruis? Dat wel maar ik noteer het (meestal) niet meer. Is voor de FF berekening rondom het kruis wel leuk. nu: high. Helaas.
Sterker nog, Ik lig een half uur met een kussentje onder mijn bibs Al dat kostbaar zaad moet er wel in blijven en ik probeer mijn baarmoeder niet samen te trekken anders zwemmen ze de andere kant op. Heb ik op site van FF gelezen.
Moet je eerlijk bekennen dat ik blij ben dat ik er niet zo erg mee bezig ben... Heb gerust ook wel eens met mijn bips omhoog gelegen, maar echt niet elke keer hoor....
Jullie zien het al aan mijn banner... slecht nieuws... vandaag: precies op 12 DPO (net als de vorige keren), is mijn ongesteldheid doorgekomen. Ik heb vandaag dus een beetje een baaldag, maar ja... dat is op zich wel te begrijpen. Ondanks het feit dat ik het toch verwacht had, denk je toch elke keer weer dat er een wonder zal gaan gebeuren. Gelukkig kon ik hier weer even flink lachen met het spuitjesverhaal. Mag ik er alvast eentje bestellen voor over een dag of 16? @Mieltje... hier wordt er nog wel aardig geklust hoor na het ei. Mijn mannetje houdt weinig rekening met vruchtbare dagen of niet... Ik denk dat ik die houding van mijn mannetje maar eens ga volgen voor de komende maand. Ik laat de thermometer maar eens in de kast liggen en op mijn gevoel vertrouwen. Ik merkte vroeger heel goed wanneer ik in mijn vruchtbare tijd zat. Dan had ik ook heel veel zin in sex . Maar het lijkt erop dat, sinds we aan de klus zijn, ik tegen die tijd zo zenuwachtig ben en er zoveel mee bezig ben dat er weinig leuks aan is. Toevallig van de week nog geklust. Niet voor een beeb dus, maar het was honderd keer lekkerder dan in de dagen daarvoor . Gewoon omdat ik me ontspande. Ik denk dat ik dat voor de komende maand ook maar eens ga proberen. Vertrouwen op mijn eigen gevoel... Willen jullie mijn kaartje nog van de afgelopen maand? Hierbij:
Dikke knuffel Josien !! Ik ga vast een omeletje vr je bakken... de eitjes v mij staan ook al klaar vr dit weekend !
Heerlijk Stientje... ik voel me een beetje down dus ik kan wel een omeletje, chocola en wat bankhangen gebruiken, dus daar ga ik toch maar even aan toegeven . Maaruh... jijzelf nog even wachten hoor. Hier: een ](*,) om de buiten te houden...
Hey Josien, jammer dat het weer niks is. Maar ik lees dat je alweer vol goede moed aan de volgende maand denkt. Dat klinkt echt positief en motiverend Josien. Go for it zou ik zeggen.
Josien vrees dat er sinds gister al een gaatje in me muurtje zit en dat er al een klein rood manneke naar binnen is geslopen...
Ik moet wel hè?!? Ik wil zoooo graag een beebje van mijn menneke... Ik ben toe aan deze nieuwe stap in mijn leven. Dus we kunnen niet meer doen dan ons best. En dat zullen we zeker blijven doen . Oh Stientje... hopelijk kan je nog een vinger in die muur duwen, net als Hansje zijn vinger in de dijk stak?!?
Ga jij dan nadien roepen wanneer ie eruit mag Josien want is nt handig typen hier zo op forum ! Er zit nu een pleister en een vinger ...