Dank je Sandra... ik ga het gewoon eens een maand proberen en dan in combinatie met gezond eten en wat meer bewegen (ik ben echt te zwaar). En dan moet het toch een keer goed komen...
Josien en Stientje.... Balen Laten we hopen dat de volgende ronde wel raak is zodat we net als de anderen ook schattige sokjes kunnen kopen, babykamer kunnen inrichten, kotsen, ziek melden en opvliegers, weeen, en bij mij heel sterk, mijn cupmaat groeit meteen 2 letters, met genoegen van mijn man Ja dat willen we allemaal. En daar gaan we voor.
Alle dames van gisteravond eerste even bedankt!! Wat heb ik gelachen, echt toppie Nou weer even terug naar waar het topic voor is: Spijkervrouwtje, zeker de moed er in houden, je wil toch niet al die mafketels op je dak Stientje, hatsjoe nog steeds hatsji lekker hoog !! SandraK, geen smoesjes meis, je temp is gewoon omhoog! daar aan vasthouden kom op Ingiemoppie, geloof dat we vanavond maar eens op pad gaan met een ei voor jou ( kan ook weer leuk verhaal op gaan leveren vanavond ) Silla, kan je ei nog komen?? of op dag 13?? had je toen ook slijm?? Mieltje, vasthouden nou, dan gaat het lekker en ik vul mijn kruisjes na ei niet meer in!! wordt nog wel geklust hoor Katootje, jij kent je eigen lichaam ook al goed zeg! knuffel meis! zonde Stientje, helpt die pleister toch niet??? he gets meis Diana, hopen en hopen dat doe ik voor je, ben benieuwd, spannend hoor Josien, jammer meis, lekker jezelf laten verwennen vandaag en weer vol goede moed naar de volgende ronde Mijn kaartje: Zoals jullie zien, vond mannetje het wel gaaf dat ik gisteravond in mijn blote kont zat Ik ga door naar de wachtkamer, ben benieuwd. Groetjes Monique
Wow Mieltje, da's een mooi kaartje! Zo eentje wil ik ook! Josien, balen! Maarre trouwens, bij mij is het juist andersom. Het klussen in de vruchtbare dagen is hier altijd veel lekkerder, verliefder en spannender! 'k Weet ook niet waarom, misschien juist omdat 't voor een beebje is... is extra speciaal... Verder heb ik niet alles onthouden, maar wel helemaal in een deuk gelegen om die HCG spuit en pleister verhalen hahaahahahahahaahaaaah Wat een humor, gaat dat hier altijd zo? Dan kom ik eens vaker lezen! Hierbij mijn kaartje, ziet er wel normaal uit toch? En nu maar wachten op het ei!!! Denk dat 't nog ongeveer 'n weekje duurt, maar wie weet, we zien wel... 'k Was trouwens vanmorgen een half uurtje later met tempen, maar hij geeft geen open bolletje. Is dat alleen als het echt heel veel scheelt? Ik dacht al dat 'ie daarom een stukkie omhoog was gegaan.
Hier is dat dus ook... Waarom? Omdat ik gewoon simpelweg veeeel meer zin heb tijdens mijn vruchtbare dagen... 8-[
Mijn ongi is weer voorbij en we gaan beginnen aan ronde 3. Ik wil toch al gaan tempen onder het motto: Baat het niet dan schaadt het niet! Moet je je eerst aanmelden op fertilityfriend of kun je ook op een andere manier aan een tempkaartje komen? Als iemand verder nog tips heeft hoor ik het graag. Meiden, allemaal heel veel succes. Als ik een toverstaf had...
he meiden, zo ik ben er weer, heb even heel weinig tijd gehad en we zijn een weekendje weg geweest met de familie, zal zo even mijn kaartje plaatsen maar er is nog niks op te zien. !! Ik wil lang deze weg even iedereen succes wensen. Gr.
Hey meisjes, Zal mijn kaartje weer ff plaatsen. Ik snap er eigenlijk niet zoveel van hoor. Ik vind dat ik wel een hele vroege ei-sprong heb gehad en dat terwijl ik best een lange cyclus heb geloof ik. Niet eentje die precies even lang duurt iedere maand maar nooit korter dan ongeveer 28 dagen. Maar goed het zal wel allemaal.... afwachten maar weer hé............................................................................................................... jeetje wat kan wachten vervelend zijn!!!! liefs lovely
sjeeees meiden wat een kletskousen zeg. ik zag weer posi en negi berichtjes maar het is zoveeeeeel. Meiden die ongi toch zijn geworden jammer succes in de volgende ronde Meiden met mooie temp kaartjes ik zal nog es ff blazen pfffffffffffffffffffffffffffffffffffff houghouden
ik kom mijn kaartje ook maar weer eens showen. er valt alleen weinig op te zien.............ja dat we ongepland bezoek hebben gekregen van de duvels.
@ Lovely, Ik begrijp ook niets van mijn kaartje hoor (zie plaatsing enige pagina's geleden, wel vanmorgen geplaatst ) Helaas zit er idd niets anders op om te wachten enne volgens mij zitten we nu een beetje op hetzelfde punt van de cyclus, jij dag 14 (als ik het goed zag) en ik dag 15... @ All Net las ik bij de Persona Topic dat het wel eens voorkomt dat een vrouw wel eens geen eisprong heeft in de maand? Gezien ik er de hoop op gevestigd dat het deze maand wel raak zou zijn zal je zien dat ik deze maand geen ei heb? Na het stoppen met de pil was ik in ronde 4 zwanger (helaas MK) en nu zit ik in ronde 4 na de MK (slaat helemaal nergens op maarre ik had zelf ff de theorie verzonnen dat het dus daarom deze ronde ook raak zou moeten zijn ). Wel ging ik net naar de WC en had veel afscheiding dusss misschien komt er toch aan? Maar ja Persona en Ovulatietest bevestigen dit nog niet? Pfffffffffffffffffffffff...was ik maar zwanger (dan kon ik lekker over andere dingetjes zeuren )
nou laten we het hopen voor je Silla. Het is je gegund hoor tsja en wat de persona betreft kheb geen flauw idee gebruik ze niet
@ Silla Ja dat klopt, we lopen gelijk op! Weet jij of het kan dat ff verkeerd heeft ingeschat? Ik kan me eerlijk gezegd moeilijk voorstellen dat ik op dag 9 mijn ei had, dus zou het kunnen dat ik mijn ei nog moet krijgen en dat het verkeerd is ingeschat omdat ik zo onregelmatig heb getempt door mijn nachtdiensten en daarvoor vakantie? Snap je nog iets van mijn verhaal....hahaha. Kan ook zo lekker onduidelijk zijn! En stel dat het verkeerd is ingeschat, hersteld ff dat dan vanzelf? Dus wat ik eigenlijk wil weten of dat kruis nog op een andere dag kan vallen. Klink ik nu als een domme trien, hihihi
'k Snap het nt meer, dag 22 en de eerste druppels rood bloed zijn er alweer, dit betekent een luteale fase van 8 dagen...dat kan toch nt meer ....begin het stilaan op te geven nu !
he stientje wat naar meis. Die lichamen van ons weten wel hoe ze je gek kunnen maken he. Ik hoop dat het nog goed uitpakt voor je