temperatuurkaartjes (oud)

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Natasja, Jun 3, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nicole1982

nicole1982 Actief lid

Aug 10, 2006
    184
    0
    0
    hoi :D meiden!
    Mijn temp blijft zo schommelen rond de 37.......is betrekkelijk hoog, want normaal is ie 36.6......Maar mijn kaartje is idd niet helemaal betrouwbaar, aangezien ik niet de hele cyclus heb getempt. Dat leuke kruis telt dus eigenlijk niet echt.....

Maar ach....k zie wel........al hoop ik zo dat mijn temp hoog blijft en de ongie :evil: :evil: wegblijven........ik weet het over ruim 1 weekje.....lijkt erg lang..
    zucht..... :(

groetjes
    nicole

2. Stientje

Stientje Fanatiek lid

Dec 2, 2005
    3,886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    A nee hé Spijkervrouwtje niet jij ook al !! No way jij gaat nt met me mee !!! Jij gaat lekker innestelen hoor je !!!
    Ninetje ik werd al es ongi met een temp van 37.1 :( dus hoge tempen zeggen nts en durf dan ook op niets rekenen. Het bloedverlies is nu weg maar nog blijvend de ongibuikpijn.
    Ik krijg meestal maar een drastische tempdaling een dag of 2 nadat ik ongi ben geworden... Vr mij wordt het dus game over !! Maar ik blijf me hartstikke te pletter duimen vr jullie ! liefs xxx

3. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

Apr 28, 2006
    2,084
    0
    0
    Noord Brabant
    ik hoop dat je gelijk krijgt stientje maar ben er echt bang voor. Zit nu ook hard te twijffelen of ik dan toch al niet eerder terug zal gaan naar mijn HA. Heb nl netwat zitten zoeken op internet en bloedverlies zo kort op je eisprong kan wel degelijk duiden op een progesteron tekort. Ik las dat ze ddat kunnen testen door een week na je ei bloed af te nemen en dan meten ze het progesterongehalte. Als dat te laag is kun je nl niet zwanger worden. Het eitje krijgt dan geen kans om te nestelen. Heb alsmaar zo'n gevoel dat dat wel eens de oorzaak bij mij kan zijn.
    Het terkort aan progesteron kunnen ze door middel van tabletten/spuiten weer op peil krijgen. :rolleyes: Heb zoiets van de HA/Gyn moet me eigenlijk maar gewoon zo'n test laten doen, als het niks is dan ben ik daar tenminste wel over gerustgesteld. :(

Ik zou als ik jou was en je binnenkort naar de gyn gaat in ieder geval het "progesteron tekort" bij jou ook laten vallen.

4. Stientje

Stientje Fanatiek lid

Dec 2, 2005
    3,886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Als het nts wordt gaan we gewoon samen progesteron spuiten met die lange knoerten van els ok ? ;) Nee serieus ik heb mezelf voorgenomen van binnen 2 weken te gaan als ik nu weer ongi word.. Dan zou ik net weer mt rond de periode van me eitje zitten. En ik zou mst ik jou zijn ook een bezoekje gaan brengen misschien alleen al om een gerustgestelder gevoel te hebben. Snap wat je bedoelt en hoe je je voelt... het duurt nu ook al lang genoeg !

5. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

Mar 10, 2006
    2,096
    28
    48
    Gemert
    He stelletje naapers :)

Spijkervrouwtje en Stien, mijn HA heeft bij mij ook al het vermoeden van tekort aan progesteron uitgesproken.
    ( heb er al eens een topic over geopend).
    Omdat ik elke cyclus kort na mijn ei, 5/6 dagen ook al bruin begin te vloeien, had ze dat vermoeden.
    Mijn ei is met tempen en ovutesten nl. heel goed te zien.

Hoef maar te bellen en ik mag met deze "verdenking" naar de Gyn.
    Als ik over 2 weken ongi ben dan ga ik daarvoor ook bellen.

Wel grappig, dan kunnen we met z'n allen door met dezelfde klacht.
    Groetjes Monique

6. Stientje

Stientje Fanatiek lid

Dec 2, 2005
    3,886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    De drie musketiers ;)

7. ElviraR

ElviraR VIP lid

Oct 28, 2005
    5,134
    0
    0
    Jee Stien en Spijkervrouwtje...dat was toch echt niet de afspraak dames...Ik hoop dat jullie het dit keer mis hebben en dat het voor jullie allebei een dikke vette innesteling is geweest!!

Als mijn tempje morgen nog hoog is krijg ik mijn kruis ook weer. Weer een vroeg ei (dag 12) Pfff dacht eigenlijk dat ik er nog voor kon klussen, maar mijn kansen zijn alweer voorbij voor deze maand. Ik ben momenteel ff niet zo positief. Heb niet meer zoveel hoop ... Laat die onderzoeken maar snel plaatsvinden...ik wil graag duidelijkheid....

8. Stientje

Stientje Fanatiek lid

Dec 2, 2005
    3,886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Hé lieve Elvira ik snap helemaal wat je bedoelt !! Ik wil je langs deze weg een dikke berenknuffie geven en hoop dat je snel opgelucht mag zijn... en mag dromen van dt mooie wolkje dat rondzweeft in de lucht !!!

Mijn temp van vandaag hoeft geen verduideiljking meer, ze komen eraan, de buikpijn is nu heel duidelijk aanwezig !

9. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    @Stientje....potverdorie meis... :cry:
    @Elvira, ik begrijp je zo goed meis...dikke kus...
    @Spijkervrouwtje, ik hoop voor je dat het om een innesteling gaat....
    @Mirre, jij hebt je ei gehad meis!!! :D

Hier is mijn kaartje...toch weer ietsje naar benee...
    Ik denk ook niet dat het deze ronde wat is hoor. Heb alleen maar hele beurse borsten. Wel heel zeer deze keer, dat dan weer wel...maar als dat alles is? :rolleyes:

10. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

Apr 28, 2006
    2,084
    0
    0
    Noord Brabant
    hier ook weinig goeds te vermelden vandaag :(
    heb de alave nacht wakker gelegen van de buikpijn en steken in mijn liezen. Zijn nu wel iets minder gelukkig want ik moet zo naar mijn werk. Heb mijn tas volgepropt met tamponnies want ben er zo goed als zeker van dat ik ze vandaag nodig heb.
    ALs het dan toch zo moet zijnheb ik nl liever dat het vandaag doorzet dan eerst weer 4 dagen spotting... :rolleyes:

En Monique en Stientje we gaan gewoon als de 3 musketiers verder hoor!
    Ik heb me ook al voorgenomen om toch volgende week maar weer naar de HA te gaan. Kunnen we niet met z'n 3-en hoeven we niet allemaal hetzelfde verhaal te doen ;) :D

11. Stientje

Stientje Fanatiek lid

Dec 2, 2005
    3,886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Hier zijn de ongi's doorgebroken, 'k ga een afspraak maken, ... 9 d na me eitje.... :cry: blijkbaar te weinig !!

Spijkervrouwtje, ik blijf nog even heel hard vr je duimen hoor !! Knuffie xxx

12. neeltje

neeltje Fanatiek lid

Feb 17, 2006
    3,289
    0
    0
    Jeetje Stientje dat meen je niet!!!! sterkte meis en hopelijk kan de HA/GYN snel iets voor je doen!

dikke knuffel

13. elfje

elfje Fanatiek lid

Mar 11, 2006
    1,964
    0
    0
    he stien,
    wat balen meissie.... :cry: :cry:
    ik wens je veel geluk bij de huisarts en gynaecoloog!
    ik hoop dat er voor jou een simpele oplossing te vinden is...
    veel liefs en een dikke knuffel,
    elfje

14. ElviraR

ElviraR VIP lid

Oct 28, 2005
    5,134
    0
    0
    Potverdorie Stien :cry: Ik vind dit echt niet leuk meer!! Ik zou idd ook eens je verhaaltje gaan vertellen bij de gyn. Een hele dikke knuffie terug voor je lieverd en nu ga ik voor jou een driedubbele omelet maken....XXX

Spijkervrouwtje...die daling zegt idd niet veel goeds meer :cry: Wat een KL*TEzooi zeg...Dikke knuffie meis!

Thnx voor jullie lieve woorden!
    Mijn kruis is er.

15. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    @Stien...das dan toch wel handig dat je die ovu-testjes hebt gebruikt! Nu is het wel duidelijk wat er zo ongeveer aan de hand is....en kun je gericht gaan vragen aan de gyn?

16. jackie

jackie Fanatiek lid

Aug 10, 2006
    1,430
    0
    0
    he bah wat een rare berichten weer zeg.

allemaal ongi's die doorkomen ik was wel hoopvol na al jullie mooie kaartjes.
    Nou meiden succes bij de HA/gyn ik hoop dat jullie meer zekerheid erdoor gaan verkrijgen.

liefs jackie

17. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Nou meiden, moet zeggen dat we allemaal een beetje vreemd bezig zijn....ik zie net bij het naar de wc gaan dat er wat bruin/roodachtigs in mijn broekje zit... :confused:
    Dat heb ik echt nooit voor dat ik ongi moet worden.... :(
    Ik heb ook een beetje een kramperig/trekkerig gevoel in mijn buik..onderaan zo'n beetje...
    Potverdikke zeg...ga er bijna van @#$%....
    Ik moet pas dinsdag ongi worden?????

Ben ook al zo emotioneel en jankerig....net alsof ik ongi moet worden.
    Maar ja, kan ook komen doordat mijn puber net op het voortgezet onderwijs zit en het best wel moeilijk heeft... :cry:
    Waarom heeft dat jochie nou net dat gevoelige gedoe van mij meegekregen....

Nou Stien.....zullen we de wachtkamer van jouw gyn maar afhuren voor ons allemaal? Wel gezellig... ;)

18. lot

lot Actief lid

Feb 21, 2006
    401
    0
    0
    grafisch ontwerper eigen bedrijf
    Brabant
    PotverdoriePotverderie. Wat is hier allemaal aan de hand. Iedereen is dagen voor de ongi al bezig met bruinverlies. En wanneer dat het probleem niet is worden ze veelste vroeg ongesteld..
    Nou zelfs ik ben al bezig met 2 dagen bruinverlies (al is het heeel weinig) en ik zit pas op dag 4. moet toegeven dat ik de laatste x dat ik naar de volgende ronde ging erg weinig verloren heb en zelfs niet ziek geweest ben. Misschien is het opgespaard naar deze maand. Maar dat kan helemaal niet: ik ben aan de beurt!

19. Katootje

Katootje Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    1,909
    0
    0
    Gelderland
    @Sandra..gezellig. Lijkt me wel wat, met z'n alle naar de gyn! Hij zal ons zien aankomen. Veel slechter dan wij kun je het denk ik niet maken.

Vanmorgen gewoontegetrouw m'n temperatuur opgenomen. Zag er zelfs hoopvol uit. Weer omhoog...
    Ik was nog niet goed wakker, de knop ging al snel om. Dit is echt afkicken!

20. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Oh Katootje wat moeilijk...je moet zomaar ineens van een bepaald patroon afstappen....
    Kunnen jullie er een beetje over praten samen?

Share This Page