hoi meiden Tjee, wat een boel minder leuke dingen. Fijn dat ze hier gewoon met elkaar gedeeld kunnen worden. Katootje: knuf meid...... SPijkervrouwjte en Stien: balen, hoop dat de gynaecoloog duidelijkheid kan gaan geven. San en lot: zolang niets doorbreekt en temp. hoog blijft dan blijft er hoop. Weet niet wie ik nu allemaal weer vergeten ben, maar in ieder geval allemaal veel sterkte en succes etc etc. Hier blijft temp. laag, maar ga uit van eisprong vorige week donderdag dus rond de 17e ongi. Ben eigenlijk heel benieuwd. Tempen zonder hormonen is heel anders!! MOrgen ga ik lekker voor 15dgn naar Z-Spanje..... twinny
Ja Sandra, we kunnen er goed over praten. Maar we begrijpen het niet. Een jaar na de sterilisatie waren er nog dode cellen aanwezig. Dit zonder "verbinding". Dat schijnt te kunnen is ons gezegd . Let wel; urologie toen. 3 Maanden na de hersteloperatie was het voldoende. Niet optimaal daarom het advies als het binnen een jaar niet lukt dan weer es laten testen. Dat advies kregen we plm Okt/Nov 2005. Nu 10 maanden later is alles dood. De gyn zegt dat er dus verbinding moet zijn anders zijn er geen dode cellen???? Ik probeer me voor te houden dat hij gyn is, en geen uroloog. Is alles soms losgeknapt? En wat dan. Kan dat hersteld worden als dat al is. En zo niet? Hij accepteerd onvoorwaardelijk een kind via KI. Ik had tenslotte ook al kids kunnen hebben. Dit kind kent straks maar een papa. Maar wat krijgen we dan voor traject? Ik heb wat zitten naspeuren en word daar niet blij van. Ik ben erg bang dat mijn kansen op een kind nihil zijn. Of moet ik een slachtoffer van de straat plukken? Wat een k*t dag vandaag. Vandaag 45jr! Zestig had ook gekund, wat doet het er nog toe. Bah weer tranen....Ik ben er gewoon doorheen.
oh lekker twinny ben lichtelijk jaloers. Hoewel hier het lekkere weer er ook weer aankomt he wie weet kom je met een leuke banner terug?! nou meiden komop hoor en San dit is de jouwe toch jaag die duvels = weg BOEHHHHHH
Ach lieverd toch.....en dan ook nog jarig vandaag.... Toch feliciteer ik je meis...en ik hoop dat het helemaal goed gaat komen. Geen idee hoe, maar ik heb het gevoel dat het goedkomt bij je...maf he? Wanneer moeten jullie weer heen? En wat voor traject kun je nu zelf ingaan? Of loopt dat via een arts ofzo?
Ohhh lieverd...en dan ook nog jarig vandaag Ik heb het echt met je te doen. Kan je alleen maar een hele dikke knuffel geven, maar daar schiet je verder ook niks mee op Toch gefeliciteerd natuurlijk! Twinny; ik denk eerlijk gezegd niet dat je een ei hebt gehad....Temp voor je ei is nl net zo hoog als erna...Na ei moet hoger zijn.
Jeetje Katootje: wat een rotsitualtie.. Toch hoop ik dat je een fijne dag hebt vandaag. Laat jezelf maar eens flink verwennen. Het is lekker weer en ookal maakt dat de situatie minder slecht.. Ik weet helemaal niet wat ik moet zeggen. Wil je zo graag een hart onder de riem steken.. Toch proficitat met je verjaardan..
hoi meiden KAtootje: zag dat je in GElderland woont. Probeer anders een na te gaan wat de mogelijkheden in Belgie zijn. Wij zijn bezig met KI in Genk, maar zijn ook nog andere ziekenhuizen in Begie. Hier hebben ze nog een anonieme donorbank dus voldoende donors en de procedure is redelijk snel................ Jackie: kan helaas niet met leuke banne terugkomen, want we hebben deze cyclus niet geinsemineerd, hihi Elvira: wie weet misschien heb ik inderdaad geen ei gehad. We wachten maar stiekem af tot ongie wordt. Liefst eigenlijk pas over min. 13 dgn. want dan kunnen we bij thuis komst, meteen de volgende ronde opstarten. Dan krijg ik weer hormoontjes en zekers een eisprong..... Twinny
Nou dan duimen dat je ongi nog ff wegblijft! Hele fijne vakantie en daarna een goede start in een suc6volle ronde!!
@San ..helemaal of topic maar dat moet maar even kunnen, toch... Het ziekenhuis waar mijn hubbie is geopereerd- zowel sterilisatie als herstel- heeft gisteren meteen toegezegd de spullen hierheen te sturen. Dan moeten wij een afspraak met de gyn maken. Ze gaan dat eerst bekijken. Het is natuurlijk een heel duidelijke reden van het uitblijven van een zwangerschap. Ik neem aan dat dan besproken gaat worden hoe verder. Is op dit moment denk ik weinig zinnigs over te zeggen. @ En voor de anderen...ik waardeer jullie reactie's enorm!!! Dit medeleven doet me zo goed. Ik zit erg geisoleerd van mijn familie, heb hier weinig/geen kennissen. Dus echt meiden...heel top!!!!
Ben benieuwd Kato,..hoe dat verder gaat allemaal. Misschien spreek ik je straks nog wel ff op msn? En natuurlijk zijn we er voor jou...daar is dit toffe forum toch voor???
@Katootje, ook een fijne verjaardag gewenst, moeilijk hoor je had je een heel andere verjaardag voorgesteld, snappen we wel meis Hoop dat jullie snel een nieuwe weg kunnen inslaan met nieuwe mogelijkheden. Tja meiden ik hoor weer tot de club van de . Had het wel verwacht Plaats nog maar eens het kaartje want vind raar de temp is nog hoog (ben niet ziek of zo) Ga deze maand op andere tijd tempen en op de oude temptijd was ie nog hoger Heb ik dan zo'n op hol geslagen lichaam na mk??? dat ik met ongi zo'n hoge temp heb????? Degene die nog in de race zitten veel suc6 ik duim voor jullie liefs
Vervelend Diana,...bij mij lijkt het deze keer ook zo te zijn dat de temp niet veel zakt... Bij mij nog ruim boven de lijn, maar toch roze/rood gezien...
Katootje; Tuurlijk zijn we er voor je!! Diana; Suc6 in je nieuwe ronde. San; hoop dat het niet doorzet bij je...duim duim duim
@SandraK, ik zei nog mijn niet nadoen beehhhh wat vervelend nou meis, maar nog ff afwachten , pffffff wachten wachten..... liefs
Oh katootje, wat een nare boel zeg. En dan ook nog jarig. Je hebt je zin waarschijnlijk niet naar feestvieren staan. Maar ik zeg toch hartelijk gefeliciteerd meid! En ik stuur je vanuit hier een superdikke knuffel. Ik ben benieuwd wat er overal uit gaat komen en ik moet even een hele dikke pluim aan je mannetje kwijt (ook aan jou natuurlijk schat). Dat hij zo onvoorwaardelijk achter KI staat. Krijg er gewoon kippevel van. Meid, dan moet het gewoonweg goed komen. Jullie hebben er beiden zo'n goed gevoel bij. Ik ga heel hard duimen!! =D> =D> Diana: sjee, balen meid..... Maar je zag ze al aankomen nietwaar? Misschien zitten we samen in oktober!!?? San: je temp is nog hoog hoor..... Misschien een innesteling? Laat ze niet verschijnen hoor.... Nu heb ik even een vraagje aan jullie. Ik heb deze maand hele rare kronkels in mijn kaartje. Vandaag heb ik extreem waterig/slijmerige vloei, maar niet echt van die dikke slijmproppen. Mijn temperatuur is galactisch gekelderd. Heb hem wel 3 x gemeten om er zeker van te zijn. 3 x gaf hij hetzelfde aan. Heb ook pijn in mijn rug en onderbuik. Maar verder voel ik mij prima. Kan dit verschijnsel samenhangen met die antibiotica die ik moet slikken voor mijn urineweginfectie? Of heb ik een superverlaat eitje gehad. Dan denk ik dat ik er deze maand niet bij zit, omdat we de afgelopen week niet geklust hebben (vanwege infectie). Of we zouden er vandaag nog tegenaan moeten? :scratch: :scratch: Ik ben even het spoor bijster...
Ingie...ik zou je mannetje vanaaf nog ff heeeel lief aankijken... Lijkt toch wel heel sterk op je eitje hoor....
toch maar wel??? hihihi, nou na een weekje hoef ik alleen maar te knipogen giechel. Maar dat betekent dat ik maar een lutheale fase van 5/6 dagen heb. Wel het proberen waard natuurlijk..... gniffel gniffel Bedankt San... voel me iets opgeluchter..
Elvira, ik hoop ook voor je dat er wat uit je onderzoeken gaat komen en je heb toch perfect geklust, meer kan je niet doen hoor Stien, he jakkes maar gelukkig had je het al verwacht en je geen gekke dingen in je hoofd gehaald, dikke knuff meis SandraK, nog 5 dagen volhouden meis, kom op je zit nog hoog boven de prikdraad hoor Spijkervrouwtje, zeg maar welke dag je gaat ik ga wel mee ( zie dat je ook in brabant woont) wat een gedoe he, is altijd zo balen dat het laatste stuk niet goed gaat Katootje, is niet gek hoor, dat je het niet meteen kan loslaten, leef met jullie mee en toch een prettige verjaardag Twinny, prettige vakantie geniet ervan! Diana, nee he niet jij ook nog! dikke knuff meis Ingrid, dat is wel een megadaling zeg, geen idee ofdat medicijnen dat kunnen veroorzaken. Maar ei kan zijn door het slijm. Ga niet met dat clubje hier mee doen he, door ongi te worden, pas op hoor!! Mijn kaartje: Heb ik morgen weer deze temp dan krijg ik kruis op woensdag. En dan zal ik jullie eens even allemaal laten zien hoe het wel moet Groetjes Monique