Snappen jullie hier iets van?????? Ikke niet [-X :scratch: Voor de meiden waarbij die rot krengen van door zijn gekomen: #***^@$^%^%!!!!! ik vind het echt heel erg vervelend voor jullie. Succes maar weer de volgende ronde. @Katootje Ik hoop toch dat je een beetje een fijne verjaardag hebt. Heel veel sterkte... @Sandra Moet gewoon een innesteling zijn geweest! [-o<
goh bij jou keldert die ook zo? Ik denk dat ff de eerste keer verkeerd heeft aangegeven. Ga nog maar even aan de klus de komende dagen hoor!!! Denk dat je eitje nog moet komen
Nou ik kreeg al eerder het idee dat ik misschien nog geen ei heb gehad omdat ik een cyclus heb van ongeveer 30 dagen (denk ik) en dan zou dag 9 wel erg vroeg zijn toch voor een ei?? En ik heb nu steeds last van zeurderig pijn in onderbuik, darmen zijn erg aan het rommelen en ik had egg- white. Dus hoop maar dat ik nog een kansje maak deze maand! XXX lovely
Lovely en Ingiemoppie, We zitten in hetzelfde schuitje, mijn temp is van 36.6 (gister) mega gekelderd naar 36.2 ??? En nog steeds geen ei... Gister wel geklust maar goed we moeten denk nog op ons eitje wachten... Lovely...ik heb (normaal gesproken) tijdens mijn vruchtbare periode ook altijd een zeurderige pijn in mijn onderbuik, echter deze ronde voel ik het niet! Dus ik denk dat hij er bij jou wel aan komt... We zullen zien ladies!!
@silla en lovely: Doen we meiden. Echter zit ik al op dag 21 van een cyclus die normaal gesproken tussen 26 en 28 dagen duurt. Een heeeeeeele enkele zelden keeertje wil ie wel eens boven de 30 schieten. Nou maar hopen dat het deze keer is XXX (fingers crossed)
hahaha..ja vastbinden..oef...en wie zorgt dan voor t geld in het laatje als het raak is.... @lovely...eggwhite wijst id op een eitje hoor!! Aan de klus!! @sonja...hey nou hadden we zon leuke banner...en heb jij em veranderd....why? Ik ga aan de poets...manlief komt thuis vanaaf en ik wil t fris hebben met gezellige kaarsjes!
He nieuwe collega musketiers!! Klussen jullie!! Zou goed kunnen dat jullie je ei nog gaan krijgen hoor! Veel plezier met de mannetjes en de handboeien! Groetjes Monique
Hier mijn kaartje van vandaag: Nu had ik het al eerder over de gyn die vanmorgen 'twijfelde' of m'n ei echt wel geweest was al, vind het een vreemd kaartje. Nu heb ik weer iets raars..... 8) 8) Woensdag 'meende' ik een positieve ovu -test in handen te hebben. Gisteren kwam ik erachter omdat hij toen een mindere duidelijke rechterstreep liet zien(midstream-ovu-test van de website met roze dop) en ik er daarom vanuit automatisch: Ohhhh ei is al geweest Door gyn ben ben ik toch maar door gegaan met ovulatie-test vandaag en wat schetst m'n verbazing: Het rechter-streepje de zogenaamde controle-streep is ook iets lichter en nu komen ze bijna gelijk (nog niet helemaal , maar toch..) Raar he!!?? ZEKER WETEN MORGEN WEER TESTEN! want ik heb een vaag vermoeden dat de wo.toen ik hem positief zag..dat nog niet de echte positieve was ...al is het wel vreemd. Liefs, Mirre
Dit is mijne. Ik heb volgens mij nog steeds geen eisprong gehad En het wachten op maandag duurd nog zo lang grrr.
Mirre; de test is ook pas echt positief als de teststreep net zo dik of nog dikker is dan de controlestreep. Al het andere moet als negatief worden beschouwd....Nog ffies doortesten dus
Mirre: je maakt het wel spannend met die 'vage' testen hoor!! Klus ze... (ik zou ook doortesten). Hey Moon..... ik ga voor je duimen, dat het weekend voor jou sneller omgaat....... deal?
Goedemiddag meiden, Vanochtend had ik geen tijd meer dus daarom nu maar mijn kaartje Stientje, een hele dikke knuffel voor jou! En veel succes bij de ha Spijkervrouwtje, ook voor jou een hele dikke knuffel! Twinny, ik wens je alvast een hele fijne vakantie toe! Katootje, toch nog een hele fijne verjaardag toegewesnt en heel veel sterkte in deze vervelende situatie Ingiemoppie, veel plezier met klussen! Monique daar hou ik je aan! Laat maar eens zien hoe het allemaal moet! Jebentwelkom, veel succes met wachten! Sonja, gaat de goed kant op meid!! Moon, veel succes met wachten!
Bedankt lieve meiden voor jullie reactie's!! Ik ben lekker bezig hiermee, denk je dat je alles in kaart heb gebracht..lijkt het ineens toch weer anders te zijn dan je dacht Nou ja niets is 'aparter' dan ons vrouwelijk lichaam /binnenste geloof ik.. We testen, tempen en klussen gewoon door! Tot we er dood bij neervallen hahaha Liefs, Mirre p.s. Ik ben blij met jullie!! Soms ben ik bang dat ik zeur, maar m'n lichaam geeft echt mixed signals af soms...
Ik snap er helamaal niets meer van. : Net een hectische en drukke werkdag achter de rug en ik denken dat ik leuke berichten hier tegenkom en lekker achterover kan leunen... #-o Nou , NEE dus Wat is er aan de hand, zoveel bruinverlies deze week. Zit het in de weer? :sunny: Is ons bioritme verstoord??? :alien: Tja ik kan jullie niet echt opbeuren. Katootje Prettige verjaardag, ondanks slecht bericht van gisteren Stien, nogmaals sterkte en hup naar de huisarts Sandra, balen meid, ik duim nog steeds voor je. (mag me volgende week bij de bedrijfsarts melden wegens RSI ) Ninetje, bind je man vast, laat hem niet los Spijkervrouwtje, jammer, zet het door? De rest die ik ben vergeten, sorry maar moet nu naar een verjaardag. Succes allemaal en wens jullie ondanks deze slechte berichten toch een fijn weekend. :flower: Miel