temperatuurkaartjes (oud)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lot

lot Actief lid

21 feb 2006
    401
    0
    0
    grafisch ontwerper eigen bedrijf
    Brabant
    Idd. Ik vind al mijn kaartjes duidelijk tot nu toe (sinds ik natuurlijk ff snap, haha)
    De laatste 4 maanden krijg ik maar 1 lijn terwijl de kaartjes echt makkelijk te lezen zijn. Zou ik iets verkeerd ingesteld hebben?Ben al aan het zoeken maar kan het niet vinden.

Hoe is het met jou? Nog een beetje vol te houden? (geduld is niet meer het goede woord he!)
    Ik heb zelf het gevoel dat ik uit pure frustratie me bij het feit aan het neerleggen ben. Zo nu en dan een traantje wegpinken en met een blik op oneindig en de gedachte op nul door het leven sukkelen met een groot verlangen, verdriet en geheim..

2. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Kop op Lot,
    Blijf positief meis, al lukt het niet 1,2, 3. Ze kunnen tegenwoordig zoveel. Toe meis....Ik neem de lading pech van deze maand mee dan kan dat jullie alvast niet overkomen. Go girl!!!

3. Niet meer actief

Lot hoogstwaarschijnlijk heb je bij ovulation detector, de tuning /override ingesteld op opk en niet op advanced

4. lot

lot Actief lid

21 feb 2006
    401
    0
    0
    Brabant
    @ katootje: Ik geef het ook nog niet op: ik wil niet in de molen.. Ik vind het gewoon steeds moeilijker worden en merk dat ik moe begin te worden
    Ach jij weet wel wat ik bedoel, helaas..

@ mama van Tygo: ik heb die al een paar keer veranderd de laatste maanden maar het mocht niet baten. Ik wist alleen niet meer waar hij standaard op stond dus DANK JE WEL: nou weet ik dat deze goed staat ;)

5. Niet meer actief

Graag gedaan Lot. Anders kan het ook nog zijn dat je bij user override iets hebt ingevuld en dat blijft hij dan gebruiken.

Algemeen vraagje waarom zien jullie er zo tegen op om de mmm in te gaan?

Ik ben gisteren naar de fertiliteitsarts geweest en had mooi eitje van bijna 14mm. Maandag weer terug en als het goed is 's avonds de spuit en woensdagochtend de IUI.

Hier mijn kaartje

Snap alleen niet waarom mijn temp al aan het stijgen is :(

6. lot

lot Actief lid

21 feb 2006
    401
    0
    0
    Brabant
    Kweet niet is het allerbeste antwoord. Ik wil gewoon zwanger worden op de normale manier. Daarnaast vind ik de confrontatie moeilijk. Ik vind het zo lastig om hardop te vertellen wat er gaande is. Alleen mijn mannetje weet hoe diep het zit en ergens wil ik dat wel zo houden. Ik ben bang dat wanneer ik toegeef en het openbaar maak ik niet meer kan ophouden met huilen. Misschien steek ik liever mijn kop in het zand. Wil altijd mijn problemen zelf oplossen, zelfs wanneer het niet kan. Gek he?

7. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Algemeen vraagje waarom zien jullie er zo tegen op om de mmm in te gaan?

Ja meis, komt er iets uit? Wat komt er uit? Is er iets aan te doen. Ik ben met onze uitslag ook niet blij. Lijkt erg definitief dat een eventueel beebje niet van mijn hubbie en mij zal zijn. Ik was liever al zwanger geweest dan wat we nu doormaken. :cry: Liever geen MMM! Als hier iets aan gedaan kan worden zal dat niet leuk zijn voor mijn hubbie.

8. lot

lot Actief lid

21 feb 2006
    401
    0
    0
    Brabant
    Trouwens, die stijging van jou??? Beetje vroeg is het dan wel he! Ik hou mijn vingers gekruist.

9. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Hi hi Elvira, heeft dus op dezelfde dagen de aarde even geschud bij ons :)
    Deel 1 van de cursus heb jij dus al goed doorlopen.
    Laten we nou samen duimen voor een goede afloop en een prachtig 2e deel van de cursus voor ons.
    Vindt het wel weer spannend hoor, ook al weet ik dat ik minder kans heb!
    Maar hopen op dat wonder doe ik toch wel een beetje.

Succes jij ook en we houden elkaar in de gaten deze week.
    Groetjes Monique

10. lot

lot Actief lid

21 feb 2006
    401
    0
    0
    Brabant
    @katootje: dat is echt iets wat je niet horen wil. Vind het zo vreselijk voor jullie. Het is beter om het te weten maar toch wil je het niet weten

11. Niet meer actief

Ik hoop niet dat ik iemand voor de kop stoot met die vraag, maar ik vroeg me gewoon af wat de angsten van anderen zijn om de mmm in te gaan.

Katootje vind het echt super k*t voor je wat er is ontdekt en snap best dat dat een angst voor meerderen zal zijn. Heb een keer gelezen dat ze bij een man het zaad uit zijn bal haalden dan leefde het nog wel. Lijkt me erg pijnlijk, maar misschien dat dat nog kan?

Zal even mijn voorgeschiedenis vertellen dan snappen jullie mijn vraag misschien ook beter.

We zijn in feb 2001 gestopt met de pil, omdat we een kindje wilden, maar zeiden we erbij we gaan niet doktoren. Het moet zo gaan en anders niet.
    Afijn eerste 4 maanden mooi regelmatig, daarna 6 weken dus naar de ha daar weer test gedaan negatief. Zegt hij als je over 2 weken nog niet ongi bent dan gaan we je na laten kijken. Met 6 weken werd ik dus ongi, maar daarna niet meer, dus ik weer terug naar de ha en die stuurde me door naar de gyn, daar ging onze afspraak om niet te gaan doktoren. 4 maanden later werd ik pas weer ongi :( Dus de mmm in, ik kreeg clomid en raakte in augustus 2002 zwanger, dat werd een miskraam met 10 weken. Jaar later augustus 2003 weer zwanger, miskraam met 6 weken.
    Wordt je niet vrolijker van dus mijn gyn zei we gaan onderzoeken doen chromosomen etc. Dat bleek allemaal goed te zijn, maar ze wilden nu clomid gaan gebruiken met pregnyl (die moet ik zelf zetten, en dat hebben we ook gezegd dat doen we nooit :rolleyes: ) Maart 2004 hubbie ligt plat met hernia dus toen wilden ze wel helpen met IUI. En poef eerste keer meteen zwanger, daar is Tygo uit geboren met een keizersnee. Dus we mochten het eerste jaar niet zwanger meer raken.
    Augustus 2005 (ja ik weet niet wat dat is met augustus en ons :) ) bleek ik op vakantie weer zwanger te zijn oeps dat was binnen het jaar, maar helaas dat werd met 6 weken weer een miskraam, maar prompt tel ik de maand erna weer aan en dit ging ook weer mis alleen met 10 weken en met 12 weken een curretage.
    Nu lopen we dus weer in het ziekenhuis voor een brusje voor Tygo en gaan we deze maand weer beginnen met IUI.

Pfffffff heel verhaal sorry :oops:

Lot ik weet niet wat mijn temp doet, eitje zat er vrijdag nog gewoon, dus misschien morgen weer een daling, maar bedankt voor je gekruiste vingers hou ze zo nog maar even hahaha.

12. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    @Mama v Tygo. Klopt, ik weet wat je bedoeld. Ik heb een kennis die zo toch zwanger is geworden. Helaas (voor mij) krijg je dan met ICSI te maken. En net als met IVF kom ik daarvoor niet meer in aanmerking. (42+). Daarom probeer ik eigenlijk de anderen een hart onder de riem te steken, er zijn zoveel mogelijkheden voor hun. Ik begrijp en accepteer het 42+ verhaal volkomen. Toch doet het pijn. Na zoveel jaar en zoveel leed komt mijn leventje in een rustiger vaarwater, en dan zo iets. In mijn achterhoofd spookt toch de gedachte van weer de "verkeerde' partner. Ik bedoel het niet zoals het wellicht overkomt maar het is zo'n wrede grap van de natuur. We hopen dat er nog iets aan tedoen is, misschien toch lidtekenweefsel??? En tegenlijk zoeken we alle sites af naar mogelijkheden tot KI. Erg dubbel. Wederom de leeftijd.... is er nog tijd tot herstel?

13. Niet meer actief

@katootje ja als je leeftijd dan ook nog mee gaat spelen dan wordt het erg moeilijk, maar ki zouden jullie dus eventueel willen overwegen? Snap heel goed dat het pijn doet hoor, je wens is er niet mee weg. Heeft hij een sterilisatie of zo gehad. Sorry ken je verhaal verder niet dus vraag het maar even.

14. mieltje

mieltje Bekend lid

19 jan 2006
    913
    0
    0
    Hoi Tygo
    Wat vreselijke periode heb jij achter de rug. Wat goed dat je dit heb kunnen doorstaan en dat je verder wilt.

Helaas en gelukkig maar, is niet iedereen hetzelfde. Ik personlijk zou er niet voor kiezen in de medische (en ik laat die malle bewust weg, omdat er serieuze behandelingtechnieken zijn en de wetenschap alsmaar verder gaat) molen te komen.
    Als een kind voor mij niet is weggelegd zal ik dat op een gegeven moment moeten accepteren. Het krijgen van een kind moet mijn leven niet beheersen. Daarvoor hou ik teveel van mijn man, mijn familie, het leven, omgeving, werk etc.

Continue doorgaan vergt ontzettend veel energie en doorzettingsvermogen en niet iedereen kan dat aan.

groet
    Miel :)

15. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    @Mama v Tygo

Hieronder ons verhaal.

http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... sc&start=0

En ja, we overwegen zeker KI. Ik vrees de enige mogelijkheid nog. Uiteraard hoop ik op een kind van mijn lief. Maar een kind wat met behulp van KI geboren wordt is zeker welkom. Ik ben al bezig met inlichtingen, de tijd dringt. De afspraak met de huisarts was ook om het een jaar te proberen en er dan een punt achter te zetten. Dit was wel erg onverwacht.

16. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

hahaha Monique toch, wat een schitterende uitleg van deel I van de cursus. Ik ben benieuwd naar deel II.

Mama van Tygo: wow..... dan heb je al heel veel meegemaakt. Ik hoop dat er gauw een brusje voor jullie zoontje bij komt.

Katootje: ik heb je verhalen nauwkeurig gevolgd en vind het heel jammer dat het zo gekomen is. Ik hoop dat er bij jullie vervolgafspraak duidelijker naar voren komt, wat er allemaal mogelijk is. Ik wens het jullie van harte....

Hier mijn kaartje van vandaag:

17. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Hier mijn kaartje...

Gister kwam ik ineens tot de ontdekking dat het de dag van mijn 'kosmo-ei' was.... ;)
    Stel dat dat nou echt zo is, dan komen de klachtjes vast daar van daan....
    Druk op mijn liezen, zere boobies, licht misselijk...zelfs het rose-verlies misschien?
    Ben ik er dan toch weer ingetuind???? :confused:

Gisterochtend wederom iets rose-verlies, maar nu was het meer rose/bruin...
    Lichte kramp onderin mijn buik, nog steeds dus de druk op mijn liezen, eigenlijk meer erboven...
    Mijn tepels die toch wel erg rood lijken te zijn en de bolling voelbaar boven mijn schaambeen...

Gelukkig hadden we gister een stampvolle dag....dus die ging lekker snel! ;)
    Alweer bijna dinsdag....

Ik heb wel alles gelezen, maar het is zoveel dat het bijna niet te doen is om te reageren. Plus dat ik heel erg merk dat ik toch wel heel erg met mezelf bezig ben... :oops: Sorry...
    Maar uiteraard iedereen heel veel succes, en zij die het nodig hebben...een hele dikke knuffel!!!

18. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    @ SandraK,
    Het blijft spannend he bij jou...duimen draaien hier nog steeds !!!
    Enne je hoeft je niet schuldig te voelen dat je ff alleen met jezelf bezig bent!!! Go 4 it Girl

@ All

Hierbij mijn temp. kaartje...
    Persona heeft vandaag de vruchtbare periode gemeten, vannacht (tussen 1 en 3 geloof ik lekker geklust).

Oja tevens geeft ie aan dat mijn VIP (iets) binnenkort komt te vervallen, wat moet ik nu doen??

19. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Dag dames,

Het begint hier voor sommige dames alweer spannend te worden zie ik.

Ik wou alleen even tempen rond mijn eisprong, maar ik ben inmiddels al een dag of 12 aan het tempen en ik kom niet verder dan 36.5/36.6. Tja, vrijdag had ik 36.3 , maar toen moest ik er vroeg uit ( 5.15) en had heel slecht geslapen, ik denk dat dat anders ook wel rond de 36.6 was geweest.
    Ik zit nu dus op dag 21 en ik heb nog steed geen eisprong gehad............normaal een cyclus van 30 dagen, vind het wel vreemd. We blijven dus nog maar even doorklussen :p

20. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Goedemorgen meiden!

Hier mijn kaartje voor vandaag:

Heeft iemand een idee waarom ik nog steeds omhoog ga??
    Gisteren ov-test weer gedaan en 'wederom' 2 bijna gelijke strepen, ik ben NU echt benieuwd hoe de test er vandaag uit komt te staan...of de linkerstreep minder is of nu helemaal gelijk.
    Zoals het er nu uitziet is m'n ei dus helemaal niet afgelopen woensdag geweest, en FF heeft ook nog geen kruis gezet :rolleyes:

Liefs, Mirre

Deel Deze Pagina