temperatuurkaartjes (oud)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    @sadraK....Goffer zeg!! (sorry)
    Daar snap ik geen hout van!

Natuurlijk zit je in een dip meiske...En ik ga me er niet aan wagen om je nog hoop te gaan geven...Verdorie! Het zag er toch allemaal zo goed uit!!
    Hele dikke smakzoen meiske...En niks sorry dat je even boos doet...we begrijpen het allemaal zo goed,lieverd!
    En meeleven doen we toch wel! Dat doe je ook bij ons elke maand weer...

Hele dikke warme knuffel lieverd!!

2. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Dank jullie wel lieverds....wat voel ik me ontgoocheld zeg...
    Eigenlijk had ik gister al zo weinig symptomen meer....dat viel wel op...
    Maar toch, als je dan smorgens die lage temp ziet...dan valt het toch wel in duigen hoor... :cry:

Dus ja Ninet...geen bevruchting eind aug/begin sept meis... ;)
    Maar ik laat jouw pendel ook mooi staan tot mijn volgende eitje..september is september... :)

Tis eigenlijk ook niet niks he...4 pendels....een boodschap van een medium...een buurvrouw die al 4 nachten droomt dat ik zwanger ben....en dan ook nog een 'innestelingsbloeding'.....
    Moet je toch wel sterk in je schoenen staan wil je je niet mee laten slepen he... ;)

3. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    [​IMG]mijn kaartje tot nu toe,hij blijft nog steeds erg hoog.

@ sandrak , kom op om hoog met die temp,dit is niet de bedoeling hoor.
    ik zal je wat warme lucht toe blazen zodat je temp stijgt

4. patrien

patrien Niet meer actief

nou sandra, ik geef je gelijk hoor wat betreft dat meeslepen, alle tekenen waren toch goed?
    hoge temp, innestelingsbloeding, de pendels, het medium.
    ik zou denk ik ook een flink potje balen.
    en inderdaad moet je toch wel erg sterk in je schoenen staan

5. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    precies sandra en je wilt het ook zo graag dus let je meer op symptonen. Maar je moet nog wel even geduld hebben hoor en hoop houden.

ik had verwacht ook een temp stijging te hebben maar hij is 0.1 gezakt dus ga ik ervanuit dat hij morgen de lucht in schiet.
    hebben gelukkig wel al zaterdag en zondag geklust.
    Me lief verzocht me toch maar eens met de benen in de lucht te blijven hangen :):) hahaha toch wil hij het ook heel graag zo zie je maar weer

dames let's keep the faith wij zijn ook een x aan de beurt hoor

6. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    @sandraK....tja die pendels....:oops:

Maar je hebt gelijk...sept kan nog steeds en daar gaan we gewoon voor!! Kop op lieverd!
    Voor de zekerheid een warme luchtstroom! Pfffffffffffffffft en je weet het he...geen :evil:....

@sonja...Dat gaat goed wiehoeeeeeeeeeee!

Hoeveel dagen tot aan jou nod?

7. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    17 sept is me nod dus nog een aantal dagen.
    had vannacht gedroomd dat ik ongi werd ,werd helemaal raar wakker,hopelijk word ik niet ongi en groeid er gewoon wat moois in me.
    tijdje terug droomde ik ik zag ik een briefje met 29 mei er opstaan,dat zit ook nog steeds in me gedachte.
    ja ik droom wel vaker heel raar

8. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    @Sandra balen zeg. Ik snap je wel hoor, had in April ook 6 of 7 pendels staan. Je weet dat je je er niet op vast moet prikken maar toch.... :oops:
    En dan nog eens zo'n mooi kaartje! Er is altijd wel iets waar je je aan vasthouden gaat. Zelfs ik nu, toch steeds de hoop op een wonder dat ik niet ongi zou worden deze keer. De hoop dat het met de zwemmertjes pas mis was gegaan nadat...kul natuurlijk. Was toch niet zo ondersteboven van het feit dat ze kwamen.
    Life goes on. :cry:

9. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

Sandra: sjee meis..... het is idd lastig om je niet te laten meeslepen door de buitenstaande factoren. Kop op meid... nog zijn ze er niet.... doe de deur op slot, alle ramen dicht... laat ze maar op de stoep staan!

Sonja: mooi kaartje. blijft lekker hoog.

ninetje: benen bij elkaar... met de billen omhoog... Laat die superzaadjes lekker een paar dagen binnen zitten. Als je eitje komt, komt alles goed.

Alle anderen: succes met klussen en wachten.

Dit is mijn kaartje: snap er weer geen jota van.

p.s.: heb vanmorgen plasje afgegeven voor check of infectie weg is. Krijg ik me toch op het werk weer last van onderbuik. Net alsof er iemand gigantisch aan zit te trekken. En moet weer veel plassen. Moet ik nou wel of niet naar de tandarts (krijg spuitje om 2 kiezen te behandelen).... En om 12.45 h kan ik pas dokter bellen voor uitslag....

10. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Sandra, NEEEEE wat is dit...oh echt balen zeg!!!
    Moet nu toch echt een keertje raak zijn...

Mijn kaartje..
    Hebben vannacht geklust. Ben alleen bang dat we te laat waren...duim voor op tijd maar ja.

Liefs Britt

11. Micha

Micha Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.231
    0
    0
    Woerden
    Sandra heel veel sterkte meid !!

12. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Mirre, als je nou idd 3 dagen hierna hoge temp houdt dan krijg je vandaag je kruis.
    Moet eerlijk zeggen dat ik niet weet of je hem dan al gehad heb of vandaag gaat krijgen, even nog extra keer klussen maar ;)

Ninetje, ik hoop ook dat je mannetje morgenavond thuis is, succes alvast

SandraK, och gut jammer meis, hele dikke knuff voor je
    en maakt niets uit hoor, je hele verhaal is heel herkenbaar

Sonja, ben jaloers op je!! mooi hoor

Ingemoppie, heb jij ei niet dag 21 gehad?? ben benieuwd wat FF morgen doet als je weer hoog zou zitten, van je andere vraag over tandarts heb ik geen verstand sorry

Britt, kan toch nog steeds dat de eerdere zwemmers nog leven hoor, moed houden hoor

Mijn kaartje:

Ik zie het wel deze week, laat maar komen allemaal.

Groetjes Monique

13. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hallo allemaal!
    ik heb even een vraagje want ik snap die tempkaartjes nog steeds niet.
    ik doe het al braaf sinds deze periode maar ik kom er geen wijs uit. kunnen jullie me helpen?

begin periode steeds 37 daarna een aantal dagen schommelen van 36.7 en 36.8, toen weer een dag 37 (gisteren) en vandaag weer 36.6!
    ik gebruik ovulatietesten maar die geven nog steeds geen ovulatie aan.
    wat wil die temp dan zeggen?

14. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    als je temp dacht ik 2 dagen op de zelfde temp is,dan krijg je een kruis tezien op een gegeven moment,die kruis betekent dat je die dag je ei hebt gehad.

15. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    ja alleen dat kruis stond er al op dag 6!
    dat lijkt me niet juist....

16. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    temp je wel elke dag op ongeveer de zelfde tijd?

ik heb anders ook geen idee hoe of wat met je kaartje

17. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    @Lot
    Vreemd he!! Ik snap het ook niet echt nog.... :(
    @Monique27,
    Vandaag maar nog eens klussen, want gisterenavond was m'n lief niet in de stemming/doodmoe..
    Raar is het wel hoor, ik heb net weer een ovulatie-test gedaan en deze geeft WEDEROM 2 gelijke strepen aan!? :rolleyes:
    Ik denk dat ik de gehele cyclus maar blijf testen hoor :p
    Raar lichaam.

Mirre

18. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0

dat je erg actief bent in je slaap?? ;)

Nee sorry meiske geen idee...ik vind em hoog maar het kan heel goed dat je een hoge basis temp hebt hoor...
    Kijk maar even naar mijn kaartje...die schommelt ook als een gek...

Nu was ie vanmorgen ook 36,3 en gezien ik me misselijk voel en mijn baarmoeder ingang kan voelen en zelfs het idee heb dat ie dus een beetje openstaat....heb ik zojuist een paar uur na het opstaan en al actief geweest te zijn even getempt....normaal stijgt ie vrij snel na het opstaan ruim boven de 37....nu was ie nog *maar* 36,6...dus ik denk dat t eitje on her way is...

19. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    dank jullie allemaal alvast!
    nou ik temp meteen als ik opsta in de badkamer. dus niet onder de dekens maar wel binnen 1 minuut na het opstaan hahaha. leon hoeft nml niet te zien hoe ik een thermometer in me ... steek hihihi

ja ik temp elke dag dezelfde tijd, kan soms een half uu schelen maar ik sta ook in het weekend op tijd op om te tempen.

ik hoop dat dat stomme ei morgen komt want vnv heb ik grote klusplannen hahaha

en ik vind mijn temp ook erg hoog. ik snap dat niet want ik ben juist iemand die met dit weer nog in een trui zit omdat ik het altijd koud heb.

20. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    En toch is het beter om te tempen voordat je opstaat en gaat lopen...

Deel Deze Pagina