ha kim ja dat zegt niks. Ook al zweet ik smorgens me bed uit met dit weer mijn temp blijft heel laag meis. Je moet eigenlijk wel in bed tempen hoor. Ik doe het lekker onder de dekens mannetje lief slaapt toch nog.....hihi Vond het eerst ook genant maarja het is voor een goed doel hoor ik heb alle benodigdheden naast me bedje staan. succes iniedergeval ermee. Oh ja hoe was je romantische weekend??? hihi
Shit zeg Sandra!! Maar.... het is nog niet helemaal game over toch? Je bent volgens mij toch nog steeds niet ongi? Er is dus nog hoop meid! Mocht het toch nog doorzetten, wens ik je heel veel sterkte en natuurlijk vinden wij het niet erg dat je, zoals je het zelf zegt, ons mee hebt gesleept. We leven allemaal met elkaar mee. Dat doe jij in ieder geval heel veel. Je bent altijd zo lief met je reacties. Dikke digi kus van lovely (SMAK)
Nee, nog niet ongi inderdaad...maar al wel vaak de dag ervoor de temp naar benee...dus nog amar ff verder met afwachten...
hey jackie, wat goed dat jij dat nog weet hihihi nou ik durf het niet te zeggen maar het is verschoven naar vnv ik wilde PERSÉ klussen op de meest vruchtbare dag en omdat die schijttest nog steeds geen ei aangeeft w8 ik nog steeds.... maar vnv gaan we klussen, al is het maar voor de fun. de kaarsjes staan er nog steeds net als de bruisbal met rosenblaadjes hihihi maar scheelt dat dan zoveel die temp als je niet in bed ligt? ik zou juist denken dat het hoger is als je IN bed ligt ivm de warmte onder de dekens. maar zijn er meer meiden die zo'n hoge temp als ik hebben?
die temp kun je dan altijd vast houden kim. Als jij plast loopt en dingen doet eet of drinkt heeft dat invloed. zegt ze heel wijs.....haha heb ik ook maar gelezen hoor. Hoewel ik het dus wel lastiger vind zoals zaterdag avond om 1uur naar bed na wat wijntjes te hebben gedronken. En dan toch om 7 uur tempen kijk dat heeft volgens mij weer wel invloed. Maar dan lees ik weer dat je minimaal 6/7 uur geslapen moet hebben dus dan is het weer wel goed. Lastig allemaal, maar heb ook wel es test getempt als ik dan uit bed was en dan kon het wel eens 0.2 schelen.
@ Sandra Nou meid inderdaad nog maar weer afwachten dan hé. Verdorie dit is zo k*t (sorry hoor) Maar die voortekenen móeten wat betekenen. Waarschijnlijk zit het er wel snel aan te komen meid! Die dromen en tekeningen en pendels..... Komt goed vrouw!!!
denk dat het hem daar dan in aan ligt. ik temp altijd voor dat ik me bed uit ga.want als je eerst je bed uitgaat veranderd je temp al
Ik temp iedere ochtend om 6.30 (vaste tijd) zodra ik wakker wordt en nog in bed lig...., maarre ik heb ook een hoge temp hoor...
ok gelukkig, ben dus geen vreemde eend in de bijt nou kan ik dan beter gewoon IN bed tempen? of pas vanaf volgende maand met een schone lei beginnen?
Ik zou gewoon voortaan als ik jou was lekker in bed tempen dat is echt het beste en kijken wat er nu gaat gebeuren qua temp. Maar misschien dat andere tempers daar anders over denken?? Mirre
@Sandra meisje balen zeg wat een dip in temp. Kan je wel proberen hoop te geven, maar ben erg bang voor dat de morgen toch arriveren. Dikke knuf. @Kimkivits tempen moet je idd doen voordat je opstaat, je zou morgen eens kunnen kijken wat je temp dan doet. Elke beweging die je maakt heeft namelijk invloed op je temp. Pfffff ben het verder alweer kwijt zag wel kaartjes met mooie hoge tempen nog blaas, blaas dat kan nog hoger Vanmorgen temp echt laag, zal zo mijn kaartje erbij plakken dus ik dacht o jee straks is het vandaag al mijn ei, maar bij de fertiltiteitsarts zat er nog een mooi eitje van ruim 16 mm, die mag nog even groeien vandaag en morgen en dan morgenavond de pregnylspuit en donderdagochtend 11:15 de inseminatie [-o< Kaartje:
Nou kimmeke....DAAR hebben we de boosdoener dus he... Jah het scheelt zeker als je pas tempt als je bent opgestaan! Ik weet dat nl uit eigen ervaring...als ik na mijn eerste keer tempen ben gaan plassen dan zit ik al direct bij de 37 in de buurt...en dat in nog geen paar minuten tijd... Ben benieuwd wat je temp nu gaat doen dus...hoewel ik wel denk dat je eitje eraan komt hoor...
ok dank jullie allemaal! waar zou ik toch zijn zonder jullie? hahahaha nou mijn ei moet vandaag of morgen echt komen hoor... ik weet nu ook niet meer wanneerik het meest vruchtbaar ben, deze site zei gisteren en een ander vandaag etc etc ik moet zeggen dat ik aardig wat krampen in mijn baarmoeder heb vandaag, echt van die gemene dus vnv moeten we zeker aan de klus! nog een klein dingetje, ik heb als vanaf mijn menstruatie last van aanhoudende ongiepijnen ook al ben ik het al bijna 2 weken niet meer. hebben jullie dat ook gehad? dit is de eerste keer...
@Mieltje ga toch nog even de discussie met je aan hoor Je hebt op de dag van je kruis nog een positieve ovulatietest. Als je ovutest posi is kan je ei die dag, de volgende of de dag erna springen, dat weet je helaas nooit precies. Je ei kun je alleen aan je temp zien als hij minimaal 0,2 (geloof ik) graden gestegen is, waar jouw kruis staat is er nog geen duidelijke stijging en zelfs je vruchtbare slijm had je nog een dag later, als ik me niet vergis. Weet niet hoelang je al tempt en of dat bij jouw kaartjes elke keer zo is, maar mijn kaartjes hebben echt een stijging en dag ervoor daling en dan daar het kruis. Kijk maar eens bij mijn lijsten: http://www.fertilityfriend.com/home/Danielle1971
Mieltje -> ik zie ook echt een vaag streepje op de test op die foto. Ben benieuwd naar de afloop... SandraK -> Da's wel een erge daling... is niet leuk! Sonja -> mooi kaartje! En nu daar houden hè! Ingiemoppie -> je gaat nu wel heel hard omhoog, eitje misschien nu toch geweest? Verder weet ik het allemaal niet meer hoor, ik had zoveel terug te lezen (vanaf vrijdag) Hierbij mijn kaartje, daar is al iets meer op te zien. Ik vind 'm wel mooi! Hij is lekker constant, hopelijk komt er snel een ei in zicht! Met zo'n rood kruis is hij helemaal mooi natuurlijk. We klussen wel erg netjes om de dag zie ik nu... Dat moeten we maar volhouden dan missen we dat ei hopelijk niet...
Nog even ter goede orde ivm die kramepn kimmeke....je hoeveelste ronde is dit ook al weer? Ik had het nl de tweede ronde ook ineens...de hele cyclus door...De derde cyclus had ik t minder maar toch wel erg aanwezig...ik bleef ook pijn in me tetters houden na elke menstruatie... Dit is voor mij ronde 4....ondertussen herken ik de ovulatie krampen en weet hoe mijn bm aanvoelt als het eitje eraan komt... Dit is de eerste echte ronde waarbij ik geen tietenpijn meer heb...geen na-ongie pijn en niet meer misselijk na de ongie...jah oke..vandaag...maar nu weet ik dus dat t van t eitje die eraan komt weg komt...ook de tetters beginnen langzaam maar zeker weer gevoeliger te raken... echter de ovulatie krampen blijven gelijk...als ik me niet vetgis een dag of 4 voor mijn ei beginnen ze tot 1 dag erna.... Ik heb de voorgaande maanden aan het ontpillen geweten.... Hopenlijk heb je hier wat aan meiske
Ik weet dat je direct moet tempen als je wakker wordt, maar het duurt bij mij meestal wel een kwartiertje voordat ik echt wakker ben en ga tempen. Heeft een van jullie daar ook last van en zijn de temperaturen die je meet dan wel betrouwbaar?
dit is de 4de ronde ik heb ook tietenpijn na mijn ei maar ik heb dit nog nooit gehad zo'n pijn, hele dag door! alsof ik nog ongie ben.
hmz.... Zullen we dit niet beter in het nod topic gooien wijffie? Ik had de laatste keer ook zere tetters...zelfs zo zeer dat ik ze herkende van mijn mk in mei... helaas was t niks...ik hou t nog steeds op ontpillen....zit nu ook ineens met een cyclus van 27 terwijl de 3 keren hiervoor netjes 28 waren...