je kunt kijken wat hij doet britt als je 2 nep temps erin zet die iets hoger zijn Dan zal hij wel op de 15 tevoorschijn komen aangezien je ook eggwhite en watery hebt ingevuld
jackie als ik twee keer 36.9 invoer krijg ik mijn ei op de 15e... Hoop dat het klopt dan waren we misschien nog op tijd vannacht om 1 uur..hi hi
hihi nou laten we duimen voor snelle zwemmertjes van je mannetje haha maar dat is dus mooi op tijd dat ei ik heb hem ook rond mijn 15e dag dus ik verwacht dat mijn temp morgen ook lekker stijgt
@ sandra dat is balen zeg maar je bent nog niet ongie toch??? dus ik duim voor je hier is mijn oude kaartje dit is mijn nieuwe kaartje want ik zag dat er in mijn boekje (waar ik alles bij hou) dat er op cd 16 geen watery stond maar creamy dus mijn kruis is verplaatst naar cd 13 maar het maakt toch niet zoveel uit want we doen deze maand lekker rustig aan liefs samantha
@Sandra Wat is dat kl..... en je bleef zo rustig nu.. Had gehoopt je ook aan de andere kant te mogen begroeten maar helaas volgende ronde zie ik je daar. knuffie
Nou meiden...de zijn er dan toch gekomen....game over.... Mijn ergste teleurstelling is al gezakt....en ik sta te popelen om weer te beginnen!! Anders mijn hubbie wel..
weer dezelfde temp!! het moet niet gekker worden vreemd hoor denk je dat je je lichaam kent! verzint ie weer wat anders kom op sandra k dit was niet de bedoeling!!
Sorry hoor, maar ik ben niet echt in de mood voor discussie. Ik snap niet echt waar je heen wilt. Heb je het handboek van FF gelezen? groet Miel
ik snap wat ze bedoelt Mieltje Ik temp al 8 maanden.. ik heb echt geen 2 dagen voor de stijging mijn ei. heb een daling, daar mijn ei.. en na het eitje gaat het direct stijgen.. dus al de dag na het eitje is je temp gestegen. en na 3 hoge temps krijg je het kruis..die zit dan meestal een dag of 3 voor de dag waar je op dat moment op bent..
Ik zeg het niet om te plagen Mieltje, maar het valt me op dat normaal een kruis komt de dag voor een tempstijging en bij jou was dat niet zo, daarom vroeg ik het me af of je ei niet 2 dagen later zou zijn geweest, dat komt meer overeen met je tempstijging. In je banner staat nu dat je 1 dag overtijd bent, maar als dus inderdaad je ei 2 dagen later was zou je 1 dag voor je nod zitten. Ik zei het alleen om je teleurstelling van je negatest te verklaren. Ik bedoelde het goed, maar blijkbaar kwam het verkeerd over En ja ik ken het handboek van FF ik schrijf en temp er al 3 jaar
omdat ff op meedere dingen een conclusie trekt.. soms klopt er ook gewoon niks van wat FF zegt. ik ga eens ff je kaartje bekijken..
waarschijnlijk is ff in de war door 2 posi ovulatie testen in principe zou je 1 dag een postieve hebben, daarbij je slijm waarnemening (de f) en je temp stijgt na de eerste posi test echt minimaal..daarom zet hij het daar. ik zie niet goed wat je bedoelt met.. ik krijg 2 dagen eerder een rood kruis.
Volgens mama v Tygo heb ik mijn ovulatie op dag 14 gehad, daarom mijn vraag: Waarom zet FF de kruis twee dagen eerder, op dag 12. Dit snap ik dus niet. En mijn grafiek van januari lijkt op deze. Daar staat de kruis ook niet bij de temp stijging. Maar ja laten we er niet over discuseren. Ik zal donderdag testen en dan weten we het zeker. Ik had me voorgenomen deze cyclus niet te stressen!! Liefs
ooooooooooooow zo.. nee ik zie hem ook best op dag 12..kan best! maar dag 14 zou ook kunnen..mede door wat ik in mijn vorig berichtje zette.. Maar het boeit toch eigenlijk niet..over een paar dagen gewoon nog eens testen..ik ben overtuigd van een dikkere streep!
Ik zeg ook niet dat het niet op dag 12 zou kunnen zijn gebeurd, alleen dat dag 14 meer logisch leek vanwege de tempstijging. En ja waarom FF hem op dag 12 heeft gezet geen idee, heb wel vreemdere dingen bij FF gezien Meis niet stressen is nergens voor nodig, ik blijf duimen voor je dat je snel een duidelijke positest krijgt