Gaat wel ok hoor Neeltje ... denk dat we weer mogen gaan w88 nu... einde deze week zal ik weer es een kaartje plaatsen !
ooooooo meiden wat doe ik mezelf weer aan? nu ga ik weer helemaal nerveus worden en ik moet nog zooooooo lang wachten!!!!!! Ik dacht dat DE DAGEN er nog aan moesten komen...... Hellup!
Misschien is het niks.. gewoon even de temp goed in de gaten houden.. ik had voor mijn ei ook een heeeeele diepe temp daling..
even een vraagje... Als je ei eraan komt, heb je dus een diepe tempdaling? Als ie is geweest gaat je temp omhoog? Of begrijp ik het verkeerd? Liefs meliske
Nee, ik bedoelde meer te zeggen ver voor mijn ei had ik een diepe daling.. Maar goed, ik heb dus wel altijd een dipje voor mijn ei.. daarna gaat hij omhoog.. en is dan veel hoger dan voor je ei
Gewoon even doorgaan met tempen Moontje en kijken wat FF er van maakt. Rustig blijven hoor. Hierbij ook mijn kaartje, maar die is nog weinig interessant.
@ Samantha1986: uhm....je hebt iets fout gedaan bij FF...Tenminste niet super fout ofzo, maar later als je de kaartjes wilt vergelijken is dit zo niet handig. Je bent ergens middenin je cyclus begonnen met tempen, maar die temp heb je als cyclusdag 1 ingevuld. Het handigst is als eerste dag ongi aan te geven en dan pas de temp in te vullen bij de cyclusdag dat je begonnen bent. Snappie? Later kun je nl. zien hoe lang je cyclussen gemiddeld zijn, wanneer gemiddeld je eisprong is en hoelang gemiddeld je luteale fase is. Hier mijn eerste kaartje, om je even een idee te geven wat ik bedoel met mijn wazige verhaald (ik ben dus op cyclusdag 8 begonnen zoals je kan zien)