Goedemorgen ladies, Ik heb nog niet de tijd gehad om alles nog ff door te lezen maarre..IK ben het spoor bijster!!! Gister en eergister heeft Persona mijn vruchtbare periode geconstateerd dus ik zou mijn ei nu wel gehad moeten hebben maarre mijn kaartje??? Heeft nog niets geconsteerd?? Hoe kan dat nou??
Goedemorgen! Ik ga straks even alles doorlezen, maar nu eerst ff kaartje plaatsen.. Wat denken jullie? Temp is aan t kelderen ..vanmorgen 36.43 en dat is laag zie maar... En nog steeds geen kruis van FF Liefs, Mirre
Hi there, Kep er zelf niet zoveel verstand van maarre zou je ei er niet aan kunnen komen?? (Of zeg ik nou iets heel raars Ik snap ook niets van mijn kaartje hihihihhi zie plaatsing kaartje voor jou...
@Silla Komt m'n ei eraan als ie zo aan het zakken is? ...ook dit is m'n eerste maand tempen/dus nog niet zoveel verstand van (en ik vergeet steeds dingen) Solly allemaal... gevoelsmatig denk ik m'n ei al gehad te hebben (positieve ovulatie-test), maar de lage rugpijn zit er nu al een week ... Bij jou Silla (zie 2x positieve ovu -test) gaat ie nog steeds omhoog!?? Apart allemaal hoor
Hi Mirre, dit is ook mijn 1ste maand tempen... En als ik kijk naar de kaartjes van de anderen zie ik vaak dat de temp ff omlaag gaat en dan weer stijgt, vandaar dat ik dacht dat je ei eraan kwam... Maar goed ik snap er ook niets van en ik heb nog steeds geen rode kruis... Pfffffffffffffff best pittig allemaal !!
Dan zou mijn temp morgen weer omhoog moeten gaan, dan zou het een beetje kloppen..als ik het goed begrijp Maar dat moet haast wel, want dit is hartstikke laag...
@Natasja, fijn voor je meis dat je zo snel terecht kan! ik duim voor je meis, dat je snel duidelijkheid krijgt! @Elvira, kop op meid, het gaat lukken morgen! @Stien, veel succes bij de GYN meid, was morgen toch he? laat je niet afschepen hoor!!
@ Mirre, Ik denk het wel echter was mijn temp. van de week 36.2 maar ja nu stijgt het maar ik geloof dat die stijging 3 dgn moeten aanhouden... Maar ja ik hou altijd 2 dgn een hoge temp en daarna zakt ie weer.... Nu ik zo zit te kijken heb ik voor mijn gevoel ook niet veel geklust en zowieso niet op de juiste dagen... Dussss ik ga er nu al vanuit dat het wederom niet mijn maand wordt. (ondanks dat ik er over gedroomd heb dat het weer raak zou zijn )
@Silla Maar je hebt toch een positieve ovulatie-test gehad,....dus je ei is wel eraankomend/net geweest lijkt me? Ik doe straks weer een ovu-testje en weet nu bijna zeker dat deze niet positief meer kan zijn! Morgen gaat m'n temp gewoon omhoog, omhoog, omhoog .., want ik wil een ROOD KRUIS!
Ja ik denk ook wel dat hij geweest is en ik meen zelf dat dat zondag geweest is (toen had ik buikpijn). Maar ik vind het zo vaag dat Persona EN een ovutest positief geven en ik nog steeds geen rode kruis op mijn temp. staatje heb? Als ik het rode kruis op mijn staatje heb staan kan ik mss beter achterhalen of we op het juiste tijdstip geklust hebben... We hebben nl. niet regelmatig geklust (al zeg ik het zelf)...meestal om de 1a2 dgn... Nou ik moet rennen, ik moet naar mijn werk en ik moet nog douchen!! Tevens heeft mijn kat hoge koorts dus ik moet ook nog ff de dierenarts bellen. Als er maar niets ernstigs is want we gaan a.s. zaterdag met vakantie !! Tot straks !!
Tnx Neel Mirre; ik denk vandaag je ei...vanaf morgen temp omhoog en dat 3 dagen en je hebt je kruis Silla; ik denk dag 18 je ei. Kruis krijg je als je temp daarna 3 dagen hoog is...morgen dus. Als ie morgen weer zakt, dan is je ei heeeel dicht in de buurt, maar dus nog net niet geweest.... Hierbij mijn tussenstand...
Nou lorfiedal dat gaat goed. He Elvira bij jou gaat ie ook omhoog! hopelijk blijft ie zo en met een goed doel! Ik duim voor jullie. En voor de rest ook natuurlijk. Ik wil proberen hier weer iets vaker mee te lezen.
ha dames. nou die kaartjes zien er goed uit toch die van jou ook Elvira. ff een update van mijn temp als het goed is was gister me ei. ik begin bij donderdag t/m vandaag 36.7 - 36.5 - 36.4 - 36.5 - 36.4 - 36.7 en heb ook nog goed geklust
Mooi kaartje tot nu toe. Nog 1 week: dat is lang om zo goed eruit te blijven zien. Maar dit zou mijn maand worden dus.. @lorfiedal: Daar gaat ie! @mirre: ik denk dat je ei eraan zit te komen. Je temp is zo gezakt en het is pas dag 16. Ongi is een beetje erg vroeg. Wanneer ik het zo moet inschatten zou ik zeggen: over 2 dagen heb je een kruis. FF wachten nog