temperatuurkaartjes (oud)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

@ Lot, Elvira en lorfiedal: mooie kaartjes hoor. Temp gaat lekker omhoog. Houden zo.
    @ Mirre en Silla: ik denk dat jullie eitjes dik in aantocht zijn!!!

Hier mijn kaartje.... Over 2 dagen heb ik NOD. Als het idd zo is, dat ik een heel laat eitje heb en over 2 dagen ongi ga worden, dan heb ik een veel te korte luteale phase gehad. Ben dus bang dat het niks wordt. Maar, dat weet ik dus pas komend weekend......

2. Niet meer actief

He Lot, jouw temp gaat ook nog verder omhoog.

Ik ga duimen!
    Ik heb vakantie deze maand, dus ik duim me gewoon suf voor iedereen. Goed plan?

3. Ingiemoppie

Heel sterk plan Janne :D:D:D

4. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    @lot
    Voel me zo onderhand echt een :elephant: ...ehhh Ezel! :oops:
    Ongi geloof ik ook niet, ei kan...
    Bij innesteling zakt je temp dan, of stijgt die?

5. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    :thumup: Super Janne! Duim maar voor iedereen!
    Lekker vakantie, geniet ervan.

6. Ingiemoppie

Ik meen dat ie even 1 dag zakt en de dag erna weer omhoog gaat. Kijk voor alle zekerheid even bij de temp kaartjes van de zwangeren in de rubriek zwanger worden. Daar kijk ik ook altijd even :oops:

7. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    [​IMG] mijn temp blijft hier nog steeds stijgen.
    ik denk zelf dat het niet raak is,had gister alweer wat slijm vorming en dat heb ik heel vaak een aantal dagen voor me nod

8. Niet meer actief

Mirre, het kan zijn dat je temp eerst daalt en daarna omhoog gaat. maar dat heb ik ook niet altijd hor. Soms blijft ie gelijk en is dan de volgende dag hoog.

9. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Zooooooooooooooo blij met jullie!!
    in dit doolhof van nieuwe dingen ;)

10. Ingiemoppie

Me tooooooooooo :D :D :D ;)

11. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    me threeeeeeeeeeeeeeeeeee :)

12. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel

Goeie morgen dames,

Ik ben er ook weer even. Het bevalt me wel goed om niet elke dag hier te neuzen, ik ben een stuk rustiger moet ik zeggen.
    Ik volg het wel een beetje en probeer zoveel mogelijk te lezen.

Bij mezelf snap ik het allemaal niet......zie mijn kaartje. Op dag 19 heb ik erg vroeg getempt, dus vandaar dat mijn temp erg laag was, maar ik blijf de hele tijd op 36.5/36.6 hangen.
    Ik heb normaal altijd een cyclus van 30 dagen, maar dat is nu niet het geval. Ben benieuwd of ik nog wel een eisprong krijg deze maand.
    Ik zou alleen ff tempen tot na mijn ei, maar ja geen ei in zicht :scratch:
    We hebben genoeg geklust, en dat blijven we ook maar doen tot in een temp stijging heb of tot ik ongi wordt..........Snappen jullie het???

13. Brrr

Brrr Lid

9 jul 2006
    71
    0
    0

Bij de temp kaartjes van zwangeren zie ik dat de temp na het ei vaak 37 graden is.
    Zegt de temp iets over een eventuele zwangerschap. Bij mij is ie nu 36,7/36,8 en dus denk ik dat ik niet zwanger ben.
    NOD is a.s. maandag.

14. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi Ladies,

Ik ben ook blij met de ervaren temp.ladies echter...
    @Elvira...hoe kan het zijn dat mijn eitje in aantocht is als persona en een ovulatietest al mijn LH piek heeft geregistreerd??
    Vanmorgen weer met Persona getest en hij geeft deze nu niet meer aan??

Solly voor de vele vragen :oops: maar ik ben nog al groen hihihihi wat de temp.kaartje betreft

15. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Dankje Neeltje ! 't Is woensdag inderdaad maar pas volgende week en deze keer laat ik me nt afschepen ! Stien zal es tanden laten zien ! ;)
    Ik wens jullie allemaal weer alle succes vd wereld... ik denk aan jullie en blijf keihard duimen !

16. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    @ Elvira!!!

I GET IT !!!! Duhhhh (nu al...ja nu al ;) )
    * ik ben er niet helemaal bij, rot dingen op mijn werk en mij kat is ziek en daar moet ik straks met spoed naar de dierenarts*

Ik heb zelf ook het vermoeden dat ik op dag 18 (afgelopen zondag dus) mijn ei gehad heb!!!
    En we hebben in de nacht van zaterdag op zondag nog geklust hihihihhihihihi
    Thanks girl !!!

Nog ff mijn kaartje

17. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    Hello ladies,

Hier weer even mijn kaartje............ ik heb alleen al 2 dagen een hele lage temp...... :(
    maar ja wat is laag , normaal temp ik me nooit , alleen als ik denk dat ik koorts heb dus we zullen het wel zien..........ik verw8 volgende week dinsdag me ei ....ff kijken of FF het daar met me mee eens is.... ;)

Ik ga vandaag weer gewoon optijd naar bed...........misschien dat me temp wat lager is omdat ik afgelopen twee dagen ongeveer 2 á 3 uur later ben gaan slapen als normaal...............ik heb mijn wekker op 7 uur ivm met de kids die naar school gaan.........en ik temp altijd gelijk en dan pas ga ik in beweging, dus daar kan het denk niet aan liggen toch.......
    zou het wel kunnen liggen aan het feit dat ik minder heb geslapen???

18. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    #-o niet te geloven toch...
    Ovulatie-test gebruik net...weer positief! (duidelijker , donkerder, dikker) dan gisteren!!
    Maar ik had vorige wk woensdag, afgelopen zondag ook al een positieve test!
    ikke niet meer snappen hoor , als ik naar temp kijk :(

19. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hey lieve zééér behulpzame meiden!
    nou ik heb vanochtend lekker uitgeslapen!
    dus wel wat later getempd was nu 36.9....
    ik was ervan overtuigd dat ik mei ei gisteren had of zeker vandaag maar clear blue is het niet met me eens...
    we hebben gisteren goed geklust maar ik ben bang dat het weer voor niks is geweest...

ik snap me lijf nu echt niet meer. zou ik dan toch een vroeg ei hebben gehad, of heb ik gewoon een HELE late?

20. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    tjeeeeeeeeeeeeee.............
    ergens zou je denken dat het goed is .want tja posi is positief ...........maar er gaat ook dingen door me hoofd als...........wat als jou ei wel op springen staat maar niet springt............ :confused:

en dat je daardoor helaas al in de tigste ronde zit.........snap je hem....zo heb je toch heel veel onduidelijkheid daar waar je denkt duidelijkheid te kunnen hebben........ :confused:

misschien iest om te overleggen met je HA of Gyno???

Deel Deze Pagina