temperatuurkaartjes (oud)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Hey Kimkivits, heb ik ook wel eens hoor! Is ie opeens wat later. en klussen doe je nooit voor niets hoor! Is hartstikke leuk.

2. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hahaha ja kiki je hebt gelijk!

3. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    @ Mirre,

Dit is idd vreemd?? Zou idd ff contact opnemen met een HA of Gyn??
    Maarre dat betekend miss wel dat je nog een extra kans heb voor een zwangerschap !!!! Extra klussen dus !!!

4. Niet meer actief

[quote="BrrrBij de temp kaartjes van zwangeren zie ik dat de temp na het ei vaak 37 graden is.
    Zegt de temp iets over een eventuele zwangerschap. Bij mij is ie nu 36,7/36,8 en dus denk ik dat ik niet zwanger ben.
    NOD is a.s. maandag.[/quote]

Het ligt er aan wat je basale temp is.
    Dat kan ook zijn dat je van jezelf al 37 graden ben.
    Of stel dat je 35,5 graden ben dan zal je die 37 vast niet halen.

Ik denk dat het er meer om gaat dat je een 2e temp-verhoging heb.

5. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Begrijp er gewoon geen hout meer van!
    Heb afgelopen vrijdag bloed laten afnemen en aankomende vrijdag weer (progesteron onderzoek oa) ...ben benieuwd of ze daar iets wijzer van worden, want dit is licht uitgedrukt...VREEMD :confused:

6. Jebentwelkom

Jebentwelkom Actief lid

11 aug 2006
    108
    0
    0
    Lorfiedal -> wat 'n grappig kaartje heb jij, zo lang achter elkaar dezelfde temp! Maar dit staat wel beter, zo'n sprong omhoog...!

ElviraR -> die gaat hoog!

Jackie -> Hopelijk is je ei dan geweest...

Lot -> idd erg mooi kaartje! Hopelijk blijft hij nog een weekje zo...

Ingiemoppie
    -> het lijkt er op dat je eindelijk je eitje gehad hebt, maar dat is wel erg laat ja! Het zou ook nog kunnen dat je hem de 15e of 16e dag hebt gehad toch? Als je die dip van de 21e dag weg zou halen...

Patje -> Hopelijk komt er nog een ei in zicht!

Silla
    -> Lijkt er op dat het ei geweest is, hopelijk is hij morgen nog hoger!

Remember -> misschien komt je ei er al bijna aan, dan gaat de temp ook soms omlaag...

Mirre -> Hopelijk heb je snel duidelijkheid!

7. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @ Je bent welkom, ik hoop ook dat mijn ei in aantocht is. Ik heb vandaag een trekkend gevoel naar mijn linkerlies, dus ik hoop dat dat mijn ei is die op springen staat. Vanavond nog maar weer even aan de klus.
    pppfff, het wordt tijd dat mijn ei komt, want mijn mannetje raakt nog uitgedroogd. ;)

8. Jebentwelkom

Jebentwelkom Actief lid

11 aug 2006
    108
    0
    0
    En hier is mijn kaartje:

Weer 36,5 vanmorgen. Ik ben benieuwd wanneer hij omhoog gaat! Ik zit nu op dag 12 dus m'n ei moet toch wel bijna komen? Mijn laatste cyclus was 28 dagen. M'n mannetje vind het ook erg interessant allemaal en hij weet dat m'n eitje op komst is dusss... ik weet nu al dat het vanavond erg gezellig gaat worden hier! Van de week had hij het al heel spannend gemaakt met kaarsjes enzo... romantische man heb ik hè? 'Vroeger' was ik altijd degene die met kaarsjes enz aan kwam, nu begint hij ook al :) En het word al weer vroeg donker 's avonds, heeft ook zo z'n voordelen, dan kun je het zo lekker gezellig maken binnen ;)

9. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @ je bent welkom, ik doe met je mee vanavond, alleen ik denk dat het niet echt romantisch wordt, want we moeten naar de tennisbaan om kantinedienst te draaien, dus dat wordt nachtwerk.......Ik denk dat we na het eten maar even het gezellig moeten maken, want als mijn ei vandaag of vannacht komt zijn we misschien mooi op tijd. :p

10. Jebentwelkom

Jebentwelkom Actief lid

11 aug 2006
    108
    0
    0
    Dat is ook niet de bedoeling hè, netjes om de dag. Doen wij ook, kijk maar ;) Haha is ook toevallig deze keer zo hoor... we doen het alleen als we alletwee zin hebben en dat is ook wel eens een paar dagen achter elkaar (of een paar dagen niet). Maar deze keer gaat het erg netjes :) Als we zo door gaan kunnen we dat ei toch niet missen!

11. samantha1986

samantha1986 Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.632
    0
    0
    hutje op de hei
    hier is mijn kaartje
    er is nog niet veel verandert

liefs samantha

12. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    oh sam die ziet er ook nog mooi uit he hoelang is je cyclus??

13. sweewy

sweewy Lid

28 jul 2006
    41
    0
    0
    Noord-Holland

Dag meiden,

Ik kan door de drukte helaas niet vaak reageren, maar zag een aantal mooie kaartjes! Hopelijk dat de maand september een vruchtbaar maand zal worden!

Bij mij is de klusperiode voorbij(snik), mijn manlief gaat 3 dagen naar frankrijk en gelukkig konden we gisteravond nog klussen.
    Och de arme schat, hij was doodop na 15 uur werken.
    Nou maar hopen dat er goede zaadjes in zaten....

Ben erg benieuwd of vandaag mijn eisprong is. In ieder geval reken ik er niet meer op deze maand :cry:
    Of het moet heel gek lopen,natuurlijk...

Liefs Sweewy

14. samantha1986

samantha1986 Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.632
    0
    0
    hutje op de hei
    32 dagen

liefs samantha

15. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    ow wat een lange zeg.
    Ben toch wel gezegend met me 26 dagen.
    kzal je ff warme lucht toeblazen dat ie hoog blijft pffffffffffffffffffffffffffffffff

@sweewy: nou meid ik duim toch voor je dat hij er goeie zwemmertjes bij had zitten

16. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Stientje en Elvira kom op meiden, laat je niet kisten, omhoog met die hoofdjes

Silla, jouw kruis komt eraan hoor, let maar eens op!

Mirre, lijkt erop dat jouw ei vandaag komt

Lorfiedal, eindelijk beweging in je kaartje en dan ook nog eens de goede kant op, wordt spannend meid

Lot, als je zo door blijft gaan dan wordt het jouw maand idd, zet hem op

Ingemoppie, jij wint deze maand de prijs voor het vreemdste kaartje!!!
    je maakt er wel iets heel bijzonders van.
    Sta er niets van te kijken dat als je morgen weer hoog zit FF, het kruis op dag 21 zet

Sonja, geweldig kaartje ook, jij wil zekers ook naar de eregalerie??
    en zolang dat slijm helder blijft is er nog niets aan de hand hoor, succes

Patje, ik snap je kaartje ook niet, maar wat je al zegt, blijven klussen maar ( wat een ramp he ;) )

Brr, is niet zo hoor dat je bij 37.0 graden zekers zwanger bent, is bij iedereen anders, gewoon zo hoog blijven als je nou zit en dan komt het bij jou ook goed hoor :)

Remember, bij heel veel van ons schommelt de temp voor het ei, moet je maar eens even spieken, dus je nergens druk over maken hoor

kimkivits, moeilijk he meis, maar als je goed geklust heb, dan maakt het voor jou niet uit waar je ei zat ;)

Jebentwelkom, leuk he als hubbie mee gaat doen, geeft dan toch een speciaal gevoel, succes met klussen en op naar een super ei

Samantha, netjes steady boven het prikdraad, daar blijven he

Sweewy, ik hoop voor je dat je ei is geweest en dat de zaadjes mooi op hun plaats aankomen

Mijn kaartje:

Groetjes Monique

17. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    pff hoe doen jullie dat toch meiden
    als ik zo'n waslijst wil maken dan ben ik bij 3e alweer vergeten wat er allemaal was.
    Jullie zijn toppertjes.
    Jij mag ook niet klagen monique mooi kaartje hoor wel daar blijven he

18. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Hi hi Jackie

Ik ben ook niet zo slim als jij denkt hoor.
    Ik zet in een nieuw venster het antwoord open.
    Dan kijk ik waar ik gebleven was en ga vanaf daar lezen en dan meteen antwoorden.

Is altijd wel een hele lijst, maar vindt het zelf ook altijd leuk om reacties te krijgen.

Succes meis
    Groetjes Monique

19. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

en ik heb altijd een notitieblaadje bij de hand waar ik afkortingen op schrijf zodat ik het later kan plaatsen. behalve als ik op mijn werk ben zoals nu. Dan schrijf ik rommelig.

Hahaha monique... dan win ik toch wat deze maand. Het vreemdste kaartje. Ja ik vind hem echt raar. Ik denk zelf dat ik op dag 11 mijn ei heb gehad (rond die tijd voelde ik ook langere tijd een vreemde steek in mijn zij en had last van mijn navel. Mijn ovu testen heb ik te laat besteld, die kwamen dus pas bij dag 15 binnen. Heb toen voor de lol een aantal testjes gedaan. De eerste 2 dagen hadden ze een miniscueel licht streepje in het testraampje. Later verdween het helemaal. Voor mij dus een teken dat er geen eitje is/was.

Ben toen maar gestopt, want wil ze bewaren voor volgende maand. En nu ineens krijg ik een mega dip (heb echt 3 x getempt om te kijken of het waar is). En daarna gaat het mega omhoog!!!

Of ik ben zwanger (behalve die druk in mijn onderbuik heb ik echter nergens last van), óf het zijn nog nawerkingen van de antibioticakuur die ik vorige week moest innemen (maar waarmee ik sinds zaterdag klaar ben).

Ennuh.... ik duim voor de klussers en de wachters.....

20. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Alleen ff snel mijn kaartje, ik lees straks weer ffkes bij

Kussie allemaal!!

Deel Deze Pagina